Očekávaná řežba ve vězení z Kambodže na mě až takový dojem neudělala. Srovnání s Raidem je naprosto mimo mísu. Kambodža má hodně, co dohánět nejen s výtvarnou stránkou, ale i s hereckými projevy, střihem, kamerou i samotnou akcí. Občas to působí trošku lacinně, ale vzhledem k tomu z jaké země film pochází se nemohu příliš divit, byť velká snaha tam vidět definitivně je. Akce je různorodá a potěší, že je bez střihu i kamera má občas slušný záběr, ujde i choreografie, která míchá různé prvky martial arts a samotní představitelé bezpochyby něco ovládají, ale bohužel souboje postrádají drajv, razanci i řádné ozvučení, končí většinou velmi rychle, zamrzí absence zlomených končetin a minimum brutality (Když se řežou mačetou a nestříká krev, je to divný), jediný působivý fight je ženský battle s katanou a s černochem, ovšem ten skončí dřív než se divák do souboje vcítí, což mne spíš mrzelo. Jako Martial Arts fanda jsem určitě za tenhle příspěvek rád, souboje jsem si však nedokázal užít tak jako v jiných obdobných filmech. Přesto film za zhlédnutí stojí. Do Hanumana vkládám větší naděje. 65%
Karpar ukredthachon (2017)
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup
Odebírat
Přihlášení
0 Komentáře
Opravdu si myslíte, že umíte psát
lépe, častěji a čtiveji? Tak
své komentáře, články,
recenze… pište pro nás!
◄ The Midnight Man (2016) | Půjčovna masa (2018) (seriál) ►
Nejnovější komentáře