Mezinárodní filmový festival Sitges 2018 – První dojmy 2 (Dragged Across Concrete, Složka 64,…)

Hodnocení článku
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehod­no­ce­no)
Loading...
Načítám počet zob­ra­ze­ní...
Osmý den fes­ti­va­lu se poma­lu blí­ží ke kon­ci, zbý­va­jí tři dny. V tom­to tex­tu si může­te pře­číst dru­hou vár­ku prv­ních dojmů z dal­ších dese­ti fil­mů pro­mí­ta­ných ve špa­něl­ském Sitges, po níž bude po skon­če­ní fes­ti­va­lu násle­do­vat ješ­tě tře­tí vár­ka. Únava už je znát, tak­že na dopo­led­ní pro­jek­ce se cho­dí přes tis­ko­vé oddě­le­ní, kde mají kávo­var. Jít aspoň někdy spát před půl­no­cí je jen zbož­né přá­ní – to je tak, když cho­dí­te i na fil­my, co začí­na­jí v půl jede­nác­té večer. Poslední noc chce­me s kole­gy strá­vit sle­do­vá­ním noč­ní­ho fil­mo­vé­ho mara­to­nu, tak uvi­dí­me, jak dlou­ho to vydr­ží­me.
Dragged Across Concrete
© Summit Entertainment

Dragged Across Concrete (S. Craig Zahler, USA) – Nový počin od reži­sé­ra fil­mů Blok 99 a Kosti a skalp s Melem Gibsonem a Vincem Vaughnem v hlav­ních rolích. Po vylo­že­ně fan­tas­tic­kém Bloku 99 je sní­mek Dragged Across Concrete dra­ma­tic­ky umír­ně­něj­ší a pole­vil i v bru­ta­li­tě a hut­nos­ti, zas to ale dohá­ní ze širo­ka poja­tým sty­lem vyprá­vě­ní. Celý děj se dá v pod­sta­tě shr­nout jako jed­no­rá­zo­vá sle­do­va­cí akce dvou suspen­do­va­ných poli­cej­ních par­ťá­ků, kte­ří se s vidi­nou vel­ké­ho zis­ku namo­čí do zlo­či­nec­ké­ho pod­ni­ku, jenž jim postup­ně pře­ros­te přes hla­vu. Hodinovou his­tor­ku (skvě­lou) nicmé­ně reži­sér a sce­náris­ta S. Craig Zahler pojal jako pro­cedu­rál­ní krimi-drama s téměř troj­ná­sob­nou dél­kou, v němž kaž­dá zásad­ní posta­va musí mít dlou­hou expo­zi­ci s jas­ně defi­no­va­nou his­to­rií, moti­va­ce­mi a rodin­ným záze­mím (v Bloku 99 měl tako­vou posta­vu jed­nu, zatím­co tady jsou nejmé­ně tři, což tro­chu ředí nara­tiv­ní dyna­mi­ku), a to i u těch hrdi­nů, u nichž by to neby­lo nut­ně tře­ba (celé dese­ti­mi­nu­to­vé inter­mez­zo s Jennifer Carpenter, vrcho­lí­cí ban­kov­ním pře­pa­de­ním, je samo o sobě vyni­ka­jí­cím a sil­ně půso­bi­vým krát­kých fil­mem, kte­rý má ale ve vzta­hu k okol­ní­mu dění mini­mál­ní důle­ži­tost). Chytře reží­ro­va­né­mu, důmy­sl­ně vysta­vě­né­mu, prů­raz­né­mu a důsled­ně pocti­vé­mu kom­plex­ní­mu fil­mu tak občas schá­zí tem­po (zejmé­na v dia­lo­go­vých pasá­žích) a ve smys­lu spo­ře dáv­ko­va­né­ho nási­lí i moment pře­kva­pe­ní, kdy scé­ny smě­řu­jí­cí k něče­mu krva­vé­mu lze mnoh­dy odhad­nout dopře­du. Děj se přes­to vyví­jí nepřed­ví­da­tel­ně a všech­ny aspek­ty fil­mu jsou těž­ce pro­fe­si­o­nál­ní. Vince Vaughn má ten­to­krát mno­hem uhla­ze­něj­ší roli, Mel Gibson je mu skvě­lým spo­lu­hrá­čem a těší i kri­ti­ka pře­hna­né poli­tic­ké korekt­nos­ti ve spo­ji­tos­ti se zme­di­a­li­zo­va­nou poli­cej­ní bru­ta­li­tou. Jen to opro­ti Bloku 99 není úpl­ně omra­ču­jí­cí a emo­ci­o­nál­ně zni­ču­jí­cí, ačko­li to je lať­ka, kte­rou prav­dě­po­dob­ně ani pře­ko­nat nešlo. (80%)

Mladí zabi­já­ci (Sam Levinson, USA) – Nečekejte akč­ní thriller, jde totiž zejmé­na o spo­le­čen­skou sati­ru o sou­kro­mí na inter­ne­tu a o živo­tě nác­ti­le­tých Američanek na soci­ál­ních sítích, kte­rá by se ráda pova­žo­va­la za ostrou a kou­sa­vou, ale je při­tom měl­ká asi jako fot­ky mode­lek na Instagramu, pózu­jí­cích před zrca­dlem. Prostřednictvím pří­bě­hu o pěti stře­do­ško­lač­kách na téma obě­tí inter­ne­to­vých hac­ke­rů, kte­ří nabou­rá­va­jí onli­ne úlo­žiš­tě a vyta­hu­jí pri­vát­ní data uži­va­te­lů na veřej­nost, nasta­vu­je zrca­dlo Americe a zhý­ra­le oprsk­lé­mu život­ní­mu sty­lu její zpo­vy­ka­né mlá­de­že, ale mís­to toho, aby jej kri­ti­zo­va­la, tak jej pod­po­ru­je a obha­ju­je. Snímek sice vrcho­lí v posled­ních pat­nác­ti minu­tách novo­do­bým honem na čaro­děj­ni­ce (pro­to se děj ode­hrá­vá v Salemu, mrk, mrk), při němž koneč­ně dojde na tro­chu akce, je ale potře­ba se k němu pro­kou­sat více než hodi­no­vou dia­lo­go­vou expo­zi­cí, v níž jsou osm­nác­ti­le­té hlav­ní hrdin­ky opa­ko­va­ně před­sta­vo­vá­ny jako nesym­pa­tic­ké a namyš­le­né cuch­ty s mód­ním vku­sem luxus­ních pro­sti­tu­tek, co všech­no a všech­ny posí­la­jí někam, ale když si někdo dovo­lí poslat někam je, tak bre­čí a tvá­ří se ublí­že­ně. Tragédie pak spo­čí­vá v mar­né sna­ze fil­mu pře­svěd­čit divá­ka, aby jim fan­dil. Za zmín­ku sto­jí mís­ty doce­la nápa­di­tá režie a kame­ra, pár hez­ky nato­če­ných scén (pře­pa­de­ní rodin­né­ho domu v jed­nom zábě­ru) a tref­ně namí­ře­ná kri­ti­ka pokryt­ců, kte­ří odsu­zu­jí jiné lidi bez zna­los­ti kon­tex­tu a argu­men­tů, a při­tom mají sami co skrý­vat. Postmoderní plo­chá zába­va vizu­ál­ně odpo­ví­da­jí­cí posled­ním dílům Očisty, kte­rou oce­ní hlav­ně ti, co se doká­ží s její­mi hrdin­ka­mi iden­ti­fi­ko­vat. (40%)

Mladí zabijáci / Assassination Nation
© Universal Pictures
Luciferina (Gonzalo Calzada, Argentina) - Horor o mla­dé a hez­ké jep­tiš­ce, co má dar vidět aury lidí, a kte­rá se po sebe­vraž­dě své mat­ky vra­cí k sestře a zra­ně­né­mu otci do rod­né­ho domu, kde hni­je dáv­né tajem­ství. Nic z toho ale není pod­stat­né (aury, otec, mat­ka, sest­ra, ani dům s tajem­stvím), pro­to­že tyhle všech­ny moti­vy film v polo­vi­ně zaha­zu­je (do té doby se nesta­ne nic moc a veš­ke­ré horo­ro­vé atri­bu­ty se obje­vu­jí výhrad­ně jen v podo­bě snů a pře­lu­dů) a dru­hou polo­vi­nu pře­sou­vá na úpl­ně jinou loka­ci, kde roze­hrá­vá okult­ní halu­ci­no­gen­ní jízdu s ďáblem, vymí­tá­ním, dro­ga­mi a ritu­ál­ním sexem, což zní sice dob­ře, ale rea­li­zo­vá­no je to nepře­hled­ně a fád­ně (až na posled­ních zhru­ba dva­cet minut). Zmatenému kon­cep­tu a pří­bě­hu se spous­tou nejas­nos­tí ješ­tě nasa­zu­je koru­nu sku­teč­nost, že jde patr­ně o prv­ní díl plá­no­va­né tri­lo­gie, tak­že je mož­né, že se leda­cos ješ­tě vrá­tí a dovy­svět­lí v dal­ších dílech, ale to bohu­žel při hod­no­ce­ní Luciferiny nehra­je pří­liš vel­kou roli. (40%)

Složka 64 (Christoffer Boe, Dánsko) – Čtvrtý film kri­mi­nál­ní série pod­le romá­nů Jussiho Adler-Olsena, pokra­čo­vá­ní sním­ků Žena v kle­ci, Zabijáci a Vzkaz v láhvi. Předchozí díly série beru jako vzá­jem­ně zamě­ni­tel­né, mír­ně nad­prů­měr­né adap­ta­ce mno­hem kom­plex­něj­ších kniž­ních před­loh, jejichž kri­mi­nál­ní záplet­ka obvykle trpě­la tím, že divák byl před dvo­ji­cí vyšet­řo­va­te­lů v hlav­ních rolích vždy o krok napřed, a kte­ré se kro­mě stan­dard­ní­ho pát­rá­ní po pacha­te­lích něja­ké­ho staré­ho pří­pa­du nikdy nepo­kou­še­ly o nic hlub­ší­ho, zkrát­ka sluš­né žánrov­ky. To se nyní mění se čtvr­tým dílem, zda­le­ka nej­lep­ším v sérii, jehož děj sice začí­ná obli­gát­ním nále­zem tří sta­rých mrt­vol a pát­rá­ním po jejich vra­ho­vi, ale pak enorm­ně naky­ne do netu­še­ných roz­mě­rů, v nichž hra­jí roli spik­nu­tí zastře­še­né sku­teč­ný­mi udá­lost­mi, para­le­ly s kam­pa­ní MeToo, téma rov­no­práv­nos­ti v mul­ti­kul­tur­ním svě­tě i kri­ti­ka insti­tu­ci­o­na­li­zo­va­né­ho naklá­dá­ní s „pad­lý­mi žena­mi“. Postavy koneč­ně pro­chá­ze­jí něja­kým vývo­jem, dost zásad­ním na to, aby věč­ně zachmu­ře­ný Carl nebyl pořád ten samý aso­ci­ál­ní bru­čoun, pří­běh má netu­še­nou hloub­ku a skvě­le vymyš­le­né a výbor­ně poin­to­va­né situ­a­ce, napí­na­vé vyprá­vě­ní má prů­běž­ně gra­du­jí­cí spád a jedi­né, co se tomu dá vytknout, je mís­ty poně­kud rutin­ní, ale jinak napros­to suve­rén­ní režie. (90%)

Journal 64
© Nordisk Film Distribution


St. Agatha (Darren Lynn Bousman, USA) - Nudně reží­ro­va­ný a hlou­pě napsa­ný horor od reži­sé­ra dru­hé­ho, tře­tí­ho a čtvr­té­ho dílu Saw, u nějž je nesmy­sl­ný už prvot­ní námět (jep­tiš­ky dohlí­že­jí na těhot­né dív­ky a zále­ží jim na tom, aby poro­di­ly zdra­vé děti, ale při­tom je nevá­ha­jí během těho­ten­ství růz­ně mučit a mrza­čit jen pro­to, že si zaklá­da­jí na „přís­ném reži­mu“), a kte­rý udá­los­ti v pečo­va­tel­ském domě zce­la zby­teč­ně kaž­dou chví­li pře­ru­šu­je a pro­dlu­žu­je scé­na­mi z minu­los­ti hlav­ní hrdin­ky, aniž by jejich exis­ten­ci dosta­teč­ně ospra­ve­dl­nil. Postavy se cho­va­jí nelo­gic­ky pod­le toho, jak jim zrov­na scé­nář při­ka­zu­je, tak­že řádo­vé sest­ry v jed­nu chví­li sly­ší kaž­dé šust­nu­tí, ale jin­dy jsou jako­by hlu­ché a sle­pé. Finále je hroz­ně naiv­ní, až směš­né. Z herec­kých výko­nů sto­jí za zmín­ku jen Carolyn Hennesy v roli démo­nic­ky vlíd­né Matky před­sta­ve­né, ostat­ní ale při plo­chos­ti svých cha­rak­te­rů bohu­žel nema­jí moc co hrát. (30%)

The Spy Gone North (Jong-bin Yoon, Jižní Korea) - Skutečnými udá­lost­mi inspi­ro­va­ný pří­běh jiho­ko­rej­ské­ho taj­né­ho agen­ta, kte­rý v deva­de­sá­tých letech dostal za úkol infil­tro­vat pohla­vá­ry sever­ní Korey za úče­lem poli­tic­ké a váleč­né špi­o­ná­že a obsta­rá­ní infor­ma­cí potvr­zu­jí­cích exis­ten­ci seve­ro­ko­rej­ské­ho nuk­le­ár­ní­ho pro­gra­mu, a to v přestro­je­ní za obchod­ní­ka dis­po­nu­jí­cí­ho vlád­ní­mi tajem­ství­mi a nabíd­kou mar­ke­tingo­vé pro­pa­ga­ce seve­ro­ko­rej­ských výrob­ků u již­ních sou­se­dů. Dějově našla­pa­né, nesmír­ně kom­plex­ní a dyna­mic­ké vyprá­vě­ní vyža­du­je ale­spoň základ­ní ori­en­ta­ci v poli­tic­kém a geo­gra­fic­kém kon­tex­tu, pro­to­že na pří­liš­né vysvět­lo­vá­ní není čas. Tvůrci v čele s více než schop­ným reži­sé­rem a sce­náris­tou a herec­ky přes­ným obsa­ze­ním naklá­da­jí suve­rén­ně a prak­tic­ky bez­chyb­ně rea­li­zo­va­ný dobo­vý špi­on­ský thriller, v němž napí­na­vě gra­du­jí­cí děj, vysta­vě­ný z vel­ké čás­ti na dra­ma­tic­ky našpo­no­va­ných obchod­ních a poli­tic­kých setká­ních hlav­ní­ho hrdi­ny se seve­ro­ko­rej­skou vlád­ní eli­tou, posou­va­jí ješ­tě o úro­veň výš výji­meč­ně doko­na­lé pasá­že ze schůzek s abso­lut­ním nad­vlád­cem Kim Čong-ilem a ze seve­ro­ko­rej­ských měst, kde se tře komu­nis­tic­ká bída s nou­zí na poza­dí impe­rá­tor­sky vel­ko­le­pých exte­ri­é­rů. Po všech strán­kách skvě­lý film o zásad­ních změ­nách ve vzta­hu dvou zemí na Korejském polo­ostro­vě ke kapi­ta­lis­mu i k sobě navzá­jem (ako­rát dění na jihu není tolik pou­ta­vé jako dění na seve­ru), o poli­tic­kých roz­hod­nu­tích na nej­vyš­ších mís­tech a o živo­tě ve stá­tě, kde vyja­d­řo­vat poli­tic­ký nesou­hlas zna­me­ná ris­ko­vat život. (90%)

Gongjak / The Spy Gone North
© CJ Entertainment
Ederlezic Rising (Lazar Bodroža, Srbsko) - Erotické sci-fi béč­ko, co se mar­ně sna­ží mas­ko­vat za hlu­bo­ký art­film. Pilot náklad­ní vesmír­né lodi má za úkol pod­nik­nout sám něko­li­ka­le­tou ces­tu na Alfa Centauri, a aby se nenu­dil, je mu při­řa­ze­na robo­tic­ká spo­leč­ni­ce (hra­ná por­no­he­reč­kou Stoyou), kte­rá mu má slou­žit jako ko-pilotka, psy­cho­lož­ka a sexu­ál­ní tre­na­žer. Chlapovi vadí její před­pro­gra­mo­va­né vzor­ce cho­vá­ní, a tak se poku­sí z ní vyma­zat část pro­gra­mu, aby z ní udě­lal člo­vě­ka. Obehraná otáz­ka, zda jsou robo­ti schop­ni zami­lo­vat se, zís­ká­vá v tom­to pří­pa­dě podo­bu nud­ně reží­ro­va­né­ho, ošk­li­vě nasní­ma­né­ho a myš­len­ko­vě povrch­ní­ho žvás­tu, v němž není nou­ze o dlou­hé repe­ti­tiv­ní a pseudo-umělecké scé­ny, v nichž se nic nedě­je ani v rovi­ně dějo­vé, ani v rovi­ně sym­bo­lic­ké. Extrémně zjed­no­du­še­ná psy­cho­lo­gie postav je k smí­chu, herec­ké výko­ny pod­prů­měr­né, tem­po vyprá­vě­ní vzhle­dem k cel­ko­vé bez­ob­saž­nos­ti zby­teč­ně uta­ha­né. Pozitivní je aspoň mís­ty tri­ko­vá strán­ka (na srb­ské pomě­ry) a este­tic­ký pří­stup k naho­tě. Vyloženě por­no­gra­fie to ale není, na to je ten­to sní­mek pří­liš chlad­ný, nevzru­ši­vý a bez vidi­tel­ných pene­tra­cí. (20%)
Keepers (Kristoffer Nyholm, Velká Británie) – Skutečnou udá­los­tí inspi­ro­va­ná báchor­ka sta­rých moř­ských vlků o třech stráž­cích majá­ku, kte­ří záhad­ně zmi­ze­li z izo­lo­va­né­ho ost­ro­va. Stroze rea­lis­tic­ký a spíš psy­cho­lo­gic­ký než dra­ma­tic­ký film nicmé­ně líčí důvo­dy ono­ho „záhad­né­ho“ zmi­ze­ní jako čis­tě pro­za­ic­ké a pro­střed­nic­tvím cha­rak­ter­ních herec­kých výko­nů tří mužů v hlav­ních rolích (jeden z nich je Gerard Butler) vyprá­ví o tom, jak lidi postup­ně mění a ničí mamon, strach, svě­do­mí a samo­ta. (60%)
Keepers
© Lionsgate
Ghosthunter (Ben Lawrence, Austrálie) – Dokument, jehož hlav­ní pro­ta­go­nis­ta sice dělá lov­ce para­nor­mál­ních akti­vit a má na to fir­mu, ale to není před­mě­tem toho­to fil­mu a je tomu věno­vá­no jen nece­lých deset minut. Hlavním téma­tem je totiž pát­rá­ní po jeho otci, na kte­ré­ho nemá pří­liš vzpo­mí­nek. Snaha dopát­rat se otco­va byd­liš­tě nako­nec nabe­re neče­ka­né obrát­ky, po nichž film eska­lu­je do tera­pe­u­tic­ké ese­je o hle­dá­ní vlast­ní iden­ti­ty, o trau­ma­tech z dět­ství, pokři­ve­ných rodin­ných vzta­zích a násled­cích, kte­ré tako­vé věci na člo­vě­ku zane­cha­jí. Standardně nato­če­ný a prů­měr­ně pou­ta­vý doku­ment o jed­nom muži, jeho rodi­ně a její pohnu­té his­to­rii. (60%)
El año de la pla­ga(C. Martín Ferrera, Španělsko/Mexiko/Belgie) - Nekoukatelná, ama­tér­sky laci­ná vari­a­ce na Invazi lupi­čů těl, ako­rát že mís­to mimo­zemš­ťa­nů jsou lidé pře­mě­ňo­vá­ni virem šíře­ným ze zmu­to­va­né­ho euka­lyp­tu z vesmí­ru. V celém fil­mu není ani jed­na akč­ní scé­na a 95% děje je věno­vá­no dement­ní kon­ver­zač­ní tele­no­ve­le s pri­mi­tiv­ní­mi dia­lo­gy, v níž nesym­pa­tic­ký hlav­ní hrdi­na a jeho ješ­tě méně sym­pa­tic­ká ex-přítelkyně nema­jí vůbec nic spo­leč­né­ho, nema­jí si co říct a nee­xis­tu­je důvod, proč by měli být spo­lu. Romantický troj­ú­hel­ník nevy­u­ži­tý, stej­ně jako dvě tře­ti­ny dal­ších nakous­nu­tých moti­vů. Vyloženě sla­bí her­ci tele­viz­ně dekla­mu­jí o ničem, režie i scé­nář za hra­ni­cí trap­nos­ti, nee­xis­tu­jí­cí tri­ky ani mas­ky, od začát­ku do kon­ce pří­šer­ně zou­fa­lá nuda, kdy se dlou­ho vůbec nic nedě­je (neza­jí­ma­vá expo­zi­ce postav zabí­rá víc než polo­vi­nu fil­mu), a když už se něco dít začne, je to pate­tic­ké a k smí­chu. Subjektivně tří­ho­di­no­vý film, sko­ro se to nedá pře­žít. (0%)

Nezapomenutelný rok 1947: Klasiky filmové historie, které dodnes inspirují
19. září 2025Nezapomenutelný rok 1947: Klasiky filmové historie, které dodnes inspirujíRok 1947 přinesl do filmového průmyslu nejen inovace, ale i širokou rozmanitost žánrů a nezapomenutelné výkony herců. Od rodinných komedií přes muzikály, detektivky či noir až po originální adaptace, tento rok se zapsal do historie jako…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Otec - Slovenské drama, které strhne z nejednoho důvodu
15. září 2025Otec - Slovenské drama, které strhne z nejednoho důvoduFilm vypráví dramatický příběh milujícího otce Michala (Milan Ondrík), jehož život rozvrátí jediná tragická chyba. Otřese jeho šťastným manželstvím a zanechá ho zcela osamělého. Přes hrozbu vězení a s nesnesitelným pocitem viny se snaží znovu získat…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Halas, Pancíř a Nic víc
12. září 2025Halas, Pancíř a Nic vícDnešní příspěvek nebude klasickou recenzí, protože to, co chci recenzovat taky není klasický film. Respektive není to klasické audiovizuální dílo, které si pod pojmem film na první dobrou představíte. Ale protože si myslím, že má smysl…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Panství Downton: Velké finále – důstojné zakončení
9. září 2025Panství Downton: Velké finále – důstojné zakončeníNa novinářské předpremiéře jsem měla možnost zhlédnout film Panství Downton: Velké finále, který do českých kin vstoupí 11. září 2025. Je vhodný pro diváky hledající oddech a klid – potěší zejména věrné fanoušky britské ságy, milovníky…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Až na dno - Spike Lee a údajná poslední spolupráce s Denzelem Washingtonem
8. září 2025Až na dno - Spike Lee a údajná poslední spolupráce s Denzelem WashingtonemVelikána hudebního průmyslu Davida Kinga (Denzel Washington) zaskočí žádost o výkupné. Zatímco bojuje o záchranu své rodiny a odkazu, sužuje ho morální dilema, v němž jde o život... Režisér Spike Lee se zvládl stát za svou…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
1943: Temné válečné odrazy i nadějné klasiky hollywoodského stínu
5. září 20251943: Temné válečné odrazy i nadějné klasiky hollywoodského stínuRok 1943 byl v Hollywoodu i ve světové kinematografii výjimečný. Během této náročné doby, kdy válka stále vrcholila, se filmaři většinou soustředili na témata odvahy, naděje a boje proti zlu. Přesto vzniklo několik filmových děl, která…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
V zajetí démonů 4: Poslední rituály - Loučí se série V zajetí démonů obstojně?
3. září 2025V zajetí démonů 4: Poslední rituály - Loučí se série V zajetí démonů obstojně?Snímek je zasazen do roku 1986 a odehrává se pět let po událostech předchozího případu manželů Warrenových (Vera Farmiga a Patrick Wilson). Ed a Lorraine pověsili kariéru démonologů na hřebík a nyní si užívají zaslouženého důchodu.…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Velký vlastenecký výlet - neslušela by tomu minisérie?
2. září 2025Velký vlastenecký výlet - neslušela by tomu minisérie?Na konci prázdnin do českých kin vstoupila dokumentární road-movie Velký vlastenecký výlet. Snímek pojednává o českém filmovém štábu, jenž do blízkosti reálných bojů na Ukrajině přivezl Čechy, kteří věří ve vítězství Ruska a v to, že…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Čelisti: Klasika Stevena Spielberga se vrací do českých kin v repríze k 50. výročí uvedení do kin
30. srpna 2025Čelisti: Klasika Stevena Spielberga se vrací do českých kin v repríze k 50. výročí uvedení do kinKdyž měly Čelisti v roce 1975 premiéru, nejenže vyděsily diváky, ale také změnily filmový průmysl. Thriller Stevena Spielberga o přímořském městečku ohroženém velkým bílým žralokem se stal kulturním fenoménem, který zahájil éru letních blockbusterů a změnil…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Život v hajzlu - Austin Butler v kriminálním thrilleru
27. srpna 2025Život v hajzlu - Austin Butler v kriminálním thrilleruHank Thompson (Austin Butler) byl středoškolský baseballový fenomén, který už nemůže hrát, ale všechno ostatní mu jde dobře. Má skvělou dívku Yvonne (Zoë Kravitz), obsluhuje bar v newyorské putyce a jeho oblíbený tým se snaží získat…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře