Kritiky.cz > Články > MŮJ OTEC JE ŠÍLENEC (THAT’S MY BOY)

MŮJ OTEC JE ŠÍLENEC (THAT’S MY BOY)

Načítám počet zobrazení...
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

O FILMU

Role Donnyho Bergera je kla­sic­kou rolí Adama Sandlera,“ pro­hla­šu­je Sean Anders, reži­sér nej­no­věj­ší­ho Sandlerova fil­mu Můj táta je šíle­nec. „Je to posta­va, jakou může zahrát jenom Adam. Donny se cho­vá napros­to nepří­čet­ně, ale když ho před­sta­vu­je Adam, stej­ně ho máte rádi. Sledovat ho v tako­vé absurd­ní roli bylo úžas­né.“

Ve fil­mu Sandler ztvár­nil toho nej­hor­ší­ho rodi­če, jaké­ho si doká­že­te před­sta­vit – samo­zřej­mě, že má své­ho syna rád a sna­žil se ze všech sil, ale Donny zkrát­ka oněch rodi­čov­ských sil pří­liš mno­ho neměl. Přesto není veskr­ze špat­ný – doká­že­te najít věci, kte­ré ho omlou­va­jí, mož­ná se vám dokon­ce i zalí­bí. „Donny je šíle­ný, nespou­ta­ný, má pří­šer­ný úsu­dek, ale je to váž­ně las­ka­vý člo­věk a uží­vá si živo­ta,“ říká Anders. „Je to ten typ člo­vě­ka, kte­rý se doká­že ska­ma­rá­dit úpl­ně s kaž­dým. Nezáleží mu na tom, jací ostat­ní jsou. Jeho schop­nost uží­vat si živo­ta divá­kům umož­ňu­je, aby mu celou řadu chyb pros­tě odpus­ti­li.“

Při svém prv­ním setká­ní se Sandlerem Anders se svým pro­dukč­ním part­ne­rem Johnem Morrisem pro­bí­ra­li, co je pod­le nich jádrem celé­ho fil­mu. „S Johnem nás při­ta­hu­jí sním­ky o muž­ském kama­rád­ství, a vztah otce a syna je v tomhle pří­pa­dě veli­ce emo­ci­o­nál­ní – kaž­dý chlap má veli­ce sil­ný vztah ke své­mu otci. Tahle emo­tiv­nost nám umož­ni­la rea­li­zo­vat někte­ré šíle­nos­ti, kte­ré se ve fil­mu obje­vu­jí – díky ní je tedy celý film ješ­tě zábav­něj­ší.“

Podle Anderse je jejich vztah obzvláš­tě patr­ný v jed­né kon­krét­ní scé­ně. Donny a Todd v ní pro­chá­ze­jí těž­kou zkouš­kou, když otec své­ho syna učí jez­dit na kole. „Tahle scé­na ztě­les­ňu­je celou pod­sta­tu fil­mu,“ míní reži­sér. „Todd musí Donnymu důvě­řo­vat a stát se v pra­vém slo­va smys­lu jeho synem, a Donny se musí cho­vat jako otec a své­ho syna nezkla­mat.“

Kdo by mohl ztvár­nit Donnyho syna (a měl na tako­vou roli správ­ný věk)? Andy Samberg se domní­val, že odpo­věď zná, a pro­hla­šu­je, že Sandlerovi nedo­vo­lil, aby na to byť jen na oka­mžik zapo­mněl. „V pod­sta­tě jsem ho všu­de pro­ná­sle­do­val, dokud mě neob­sa­di­li,“ smě­je se.

Andy od začát­ku vní­mal svou posta­vu jako něko­ho, kdo zou­fa­le tou­ží po otcov­ské lás­ce, ale kdo se toli­krát zkla­mal, že si kolem sebe vysta­věl zdi,“ říká Anders. „Kdokoliv by mohl Todda zahrát jako něko­ho, kdo zkrát­ka nená­vi­dí své­ho otce a pak si to roz­mys­lí. Ale v pří­pa­dě Andyho jas­ně vidím, že Todd o vztah se svým otcem sto­jí – jenom mu zkrát­ka nedů­vě­řu­je.“

Tenhle film je o tom, jak se smí­řit s tím, kým jste a odkud pochá­zí­te – i když má vše své chy­by – mís­to abys­te se sna­ži­li být někým, kým nejste,“ míní Samberg. „Všichni máme něja­ké kost­liv­ce ve skří­ni, někte­ří z nás jich tam mají víc než jiní. Ale rodi­na je důle­ži­tá, bez ohle­du na to, jak dob­rá nebo špat­ná je.“

Todd v sobě má něco, co do jis­té míry všich­ni zná­me – onu smě­si­ci lás­ky k rodi­ně, ale sou­čas­ně pocit stu­du za ni. Jeho posta­va to dová­dí do extré­mů,“ vysvět­lu­je Anders.

Leighton Meester se ve fil­mu obje­vu­je coby Toddova snou­ben­ka Jamie. „Na začát­ku je to zdán­li­vě veli­ce milá dív­ka, nor­mál­ní nevěs­ta,“ říká Meester. „Ale pro­mě­ní se v hoto­vou nestvů­ru. Nejdřív jí to nemů­že­te mít ani moc za zlé, když vidí­te, co Donny vyvá­dí. Ale pak se o ní dozví­te tro­chu víc...“

Ve sku­teč­nos­ti je Leighton pří­jem­ná, vol­no­myš­len­kář­ská žena,“ pro­zra­zu­je Anders. „Vkládá to do své posta­vy, tak­že si na začát­ku mys­lí­te, že na Donnyho vyvá­dě­ní rea­gu­je tak, jak by na něj rea­go­val kdo­ko­liv. Teprve poz­dě­ji se dozví­dá­me, jak pře­hna­ně a majet­nic­ky se ve sku­teč­nos­ti cho­vá.“

            Milo Ventimiglia před­sta­vu­je Chada, Jamieho bra­t­ra a mari­ňá­ka. „Bere svou služ­bu veli­ce, veli­ce váž­ně,“ říká Ventimiglia. „Řeší nejmen­ší detai­ly na uni­for­mě, vla­sech, chůzi, hovo­ru, pros­tě všech­no, co vás napad­ne. Toddem pohr­dá.“

Ve fil­mu potře­bu­je Donny k navá­zá­ní vzta­hu se svým synem pomoc své­ho nej­lep­ší­ho pří­te­le. Tím je sho­dou okol­nos­tí Vanilla Ice, kte­rý ve fil­mu hra­je sám sebe – Toddova „strýč­ka Vannyho“. O svých pří­pra­vách na natá­če­ní tato iko­na deva­de­sá­tých let říká násle­du­jí­cí: „Pořád jsem pře­mí­tal o tom, jaký Adam asi bude? Budu si s ním rozu­mět? A pak jsme se sešli a ano, byl veli­ce skrom­ný a zábav­ný, ale sou­čas­ně veli­ce seri­oz­ní, co se týče natá­če­ní. V jeho spo­leč­nos­ti je pří­jem­ně.“

Anders vysvět­lu­je, že se v pří­pa­dě Vanilly Ice nejed­ná o cameo, ale o plno­hod­not­nou ved­lej­ší roli. „Je to Donnyho býva­lý nej­lep­ší kama­rád a důvěr­ník,“ popi­su­je. A upo­zor­ňu­je na to, že tato legen­da deva­de­sá­tých let pro­je­vi­la pozo­ru­hod­ný kome­di­ál­ní talent. „Zejména je tu jed­na scé­na, ve kte­ré se ode­hra­je více­mé­ně kla­sic­ká situ­a­ce – jeho posta­va a posta­va pro­da­va­če v samo­ob­slu­ze se něče­ho vydě­sí, chtě­jí utéct, ale roz­běh­nou se nedo­pat­ře­ním pro­ti sobě, nara­zí do sebe a pak běží na opač­nou stra­nu. Pokaždé, když to vidím, mě udi­vu­je, jak skvě­le Vanilla Ice tenhle kla­sic­ký prvek z němých gro­te­sek zvlá­dl zahrát.“

Jelikož má za otce Donnyho a za „strýč­ka“ Vanillu Ice, potře­bu­je Todd pomoc a pod­po­ru něko­ho rozum­něj­ší­ho. Tou oso­bou je Brie, kte­rá „do vše­ho toho cha­o­su vná­ší tro­chu kli­du,“ jak aspoň tvr­dí Ciara, slav­ná zpě­vač­ka, kte­rá si ji zahrá­la. Brie je dce­ra jed­né ze stripté­rek z Donnyho oblí­be­né­ho pod­ni­ku a Todda veli­ce chá­pe. „Todd je Brie scho­pen říct o tom, co se s jeho živo­tem děje, vysvět­lit jí něco málo z toho, co prá­vě pro­ží­vá,“ pokra­ču­je Ciara. „Ona ho za to nesou­dí. Je to milé a pro­to mezi nimi vzni­ká pou­to.“

Svatba se ode­hrá­vá v luxus­ním síd­le, kte­ré pat­ří Toddovu boha­té­mu šéfo­vi Stevovi Spirou. Kdo jiný by něko­ho tako­vé­ho mohl před­sta­vo­vat než Tony Orlando? „Je to kom­plex­ní posta­va,“ pro­hla­šu­je slav­ný zpě­vák. „Má jis­té dob­ré vlast­nos­ti, ale pros­tě si nemů­že pomo­ci a musí se k lidem cho­vat nepří­jem­ně.“

Orlando se se Sandlerem potkal na naro­ze­ni­no­vé osla­vě Brookse Arthura, kte­rý dohlí­žel na soun­d­trac­ky celé řady sním­ků spo­leč­nos­ti Happy Madison. „Kdybych na tu osla­vu nešel, nebyl bych Steve Spirou,“ shr­nu­je. „Ukazuje se, že pokud cho­dí­te na osla­vy, dří­ve nebo poz­dě­ji si vás někdo všim­ne.“

Toddovými nej­lep­ší­mi přá­te­li jsou jeho spo­lu­pra­cov­ník Phil se svou ženou, kte­ré před­sta­vu­jí Will ForteRachel Dratch. „Phil je fana­ti­kem přes všech­no, co se týká mysu Cod, zná­mé­ho turis­tic­ké­ho mís­ta,“ říká Forte. „Nejprve jsem si mys­lel, že je můj kos­tým napros­to šíle­ný, ale pak jsem zjis­til, že v tako­vém oble­če­ní cho­dí lidé na mysu Cod neu­stá­le.“ Co se role man­že­la Rachel Dratch týče, říká Forte: „Byla z toho veli­ce nad­še­ná, pro­to­že bylo roz­hod­nu­to, že se spo­lu v jis­té fázi fil­mu musí­me vyspat a po tom ona se mnou tou­ži­la už roky. Všechno se jí to spl­ni­lo. Pravděpodobně se večer před­tím mod­li­la a její mod­lit­by byly vysly­še­ny.“

Jima Nance, posta­vu, kte­rá se vyzna­ču­je pří­mo­ča­ros­tí a bez­mez­nou lás­kou k New England Patriots, si zahrál Rex Ryan, kte­rý, pokud zrov­na v něčem nehra­je, zaska­ku­je jako hlav­ní tre­nér New York Jets – nej­vět­ší­ho sou­pe­ře Patriots. Nepříjemné? Kdepak. „Nesmíte se brát moc váž­ně,“ vysvět­lu­je Ryan. „Jim je vel­kým fanouš­kem Bostonu a to je jen jed­na z jeho vlast­nos­tí. Ale víte, co jsem sly­šel? Museli se ve fil­mu spo­ko­jit s Bostonem, pro­to­že všech­ny reklam­ní mate­ri­á­ly Jets jsou bez­na­děj­ně roze­bra­né.“

Herecký tým dopl­ňu­je také kome­di­ál­ní hereč­ka Luenell v roli zaslou­ži­lé striptér­ky Champale. Champale vystu­pu­je v Donnyho nej­ob­lí­be­něj­ším pod­ni­ku – striptý­zo­vém pod­ni­ku Classy Rick’s Bacon and Legs. „Champale pra­cu­je jako striptér­ka přes 30 let,“ říká Luenell. „Podařilo se jí zajis­tit pro svou dce­ru vyso­ko­škol­ské vzdě­lá­ní, ale nejde jenom o to – sku­teč­ně ji její prá­ce baví. Pracuje, aby potě­ši­la úchy­ly po celém svě­tě, pro­to­že i úchy­lo­vé potře­bu­jí lás­ku a pozor­nost.“

„Když je pro­du­cen­tem fil­mu Adam, točí­te v pod­sta­tě film vy s ním,“ popi­su­je reži­sér Sean Anders. Můj táta je šíle­nec je jeho dru­hým celo­ve­čer­ním sním­kem a prv­ním se Sandlerem, což je pozo­ru­hod­né, pro­to­že Sandler čas­to spo­lu­pra­cu­je se stá­lým týmem. Ačkoliv jim moh­lo zabrat jis­tý čas, než se navzá­jem pozna­li, pro­hla­šu­je Anders, že on i dal­ší nováč­ci – včet­ně napří­klad kame­ra­ma­na Brandona Trosta a výtvar­ní­ka Aarona Osbornea – byli do rodi­ny Happy Madison uví­tá­ni s ote­vře­nou náru­čí. „Štáb se sklá­dal z těch nej­přá­tel­štěj­ších lidí, jaké jsem kdy poznal,“ říká Anders. „Jde s nimi napros­to skvě­le vychá­zet. Všichni spo­leč­ně natá­če­li kaž­dý Adamův film, tak­že zna­jí své sla­bé i sil­né strán­ky a vědí, co jak zaří­dit a jak se nej­lé­pe domlu­vit. Zejména pomoc­ný reži­sér Danny Silverberg je srd­cem celé­ho týmu a je to ten nej­pří­jem­něj­ší a nej­ro­zum­něj­ší člo­věk, na jaké­ho může­te nara­zit.“

Adam je víc než pou­hý pro­du­cent, je to pří­rod­ní živel,“ sou­dí výtvar­ník Aaron Osborne. „Skvěle se s ním spo­lu­pra­cu­je. Zajímá se úpl­ně o kaž­dou věc, kte­rá se týká natá­če­ní, a je vel­mi ote­vře­ný vzá­jem­né spo­lu­prá­ci.“

Kostymérka Ellen Lutter míní, že Sandler se zají­má o veš­ke­ré prv­ky natá­če­ní fil­mu pro­to, že se chce ujis­tit, že pří­běh a humor vyzní přes­ně tak, jak je zamýš­lel. „Rozebírám s ním všech­ny kos­týmy všech postav fil­mu. Bavíme se o spe­ci­fic­kých vlast­nos­tech daných postav a pro­bí­rá­me všech­ny vti­py – jsme veli­ce peč­li­ví při vytvá­ře­ní kon­tras­tů, kte­ré jsou poté vtip­né,“ vysvět­lu­je.

Samozřejmě na to má nema­lý vliv sám Sandler. „Na spo­lu­prá­ci s Adamem se mi nej­víc líbí to, jak je ohrom­ně vtip­ný,“ říká Anders. „Pracujeme na něja­ké scé­ně a pře­mýš­lí­me, jak do ní dostat ješ­tě něja­ký vtip. Mohu při­jít s něja­kým nápa­dem, kte­rý tře­ba sám o sobě nebyl vtip­ný, ale ubí­ral se správ­ným smě­rem, a Adam z něj vytvo­ří něco neu­vě­ři­tel­ně komic­ké­ho. Pak samo­zřej­mě vypa­dám dob­ře – může při­jít s něčím legrač­ním a zao­na­čit to tak, že to půso­bí, jako by se jed­na­lo o můj nápad. Při reží­ro­vá­ní toho­to fil­mu jsem nejen spo­lu­pra­co­val s Adamem Sandlerem, ale dokon­ce s Adamem Sandlerem v nej­lep­ší kon­di­ci, pro­to­že si to tak uží­val a měl radost ze svo­bo­dy, kte­rou při prá­ci na své posta­vě měl.“

Ve fil­mu, v němž vět­ši­na hlav­ních postav není tím, koho ze sebe dělá, měl štáb jeden hlav­ní úkol. „Naše prá­ce spo­čí­va­la v tom, abychom pomoh­li pod­po­řit diva­dlo, kte­ré posta­vy fil­mu okol­ní­mu svě­tu před­vá­dě­jí. Snažili jsme se vytvo­řit pro ně pro­stře­dí tako­vé, aby k jejich odha­le­ní nako­nec v sou­la­du se scé­ná­řem došlo nebo nedo­šlo. Film je o dvou odliš­ných svě­tech – o svě­tě Donnyho Bergera a o svě­tě jeho syna – tak­že hlav­ní este­tic­kou výzvou bylo vytvo­řit roz­dí­ly mezi těmi dvě­ma svě­ty a dovo­lit, aby se před divá­ko­vý­ma oči­ma oba tyto svě­ty vší silou střet­ly.“

Tento roz­díl před­vá­dě­jí dvě hlav­ní loka­ce fil­mu – dům Stevea Spirou, ve kte­rém pro­bí­há svat­ba, a pod­nik Classy Rick’s Bacon and Legs, Donnyho oblí­be­ný strip klub.

Najít správ­ný dům neby­lo pod­le Osbornea snad­né. „Hledali jsme snad všu­de – málem jsme se při hle­dá­ní toho správ­né­ho mís­ta pro svat­bu zbláz­ni­li. Chtěli jsme toho tolik – potře­bo­va­li jsme dvůr, kte­rý by moh­la sou­se­dit zmen­še­ná ver­ze sta­di­o­nu Fenway Park. Procestovali jsme všech­na mož­ná mís­ta, léta­li jsme vrtu­l­ní­kem, pro­hlí­že­li si pobře­ží – sna­ži­li jsme se najít doko­na­lý dům. Nějakou dobu to zabra­lo a když jsme ho koneč­ně našli, jása­li jsme rados­tí. Konečně jsme ho měli – bylo tam všech­no: pláž, odpo­ví­da­jí­cí prů­če­lí, pro­sto­ry v zad­ní čás­ti, kte­ré jsme moh­li napo­jit na náš malý Fenway Park, a maji­tel, kte­rý náš film vel­mi pod­po­ro­val a při­ví­tal nás.“

Zmenšený Fenway Park nevy­ros­tl na dvo­ře domu, na mís­to ho dosa­di­la fil­mo­vá kouz­la. „Postavil jsem vel­ký altá­nek s výhle­dem na vodu, a ten jsme pou­ží­va­li jako bod, kde dochá­ze­lo ke stři­hu – část téhož altán­ku jsem posta­vil v jed­nom par­ku a v tom jsme vybu­do­va­li i náš Fenway Park. Nastudovali jsme ten sku­teč­ný do posled­ní­ho kamín­ku – byli jsme v Bostonu a vědě­li jsme, že s Fenwayem si nemů­že­me zahrá­vat. Pokud se důklad­ně podí­vá­te na obra­zov­ku, kde se ve Fenway Parku zob­ra­zu­je skó­re zápa­su, naje­de­te na něm mor­se­ov­kou jmé­na původ­ních maji­te­lů. Chtěli jsme to zacho­vat, ale napsa­li jsme na něj „Happy Madison“.“

            „Naproti tomu striptý­zo­vý klub jsme v sou­la­du s oním kon­tras­tem našli hned prv­ní den. Vešli jsme tam a vědě­li jsme, že jsme na tom správ­ném mís­tě – ať už se jed­na­lo o vel­ký dře­vě­ný bar, níz­ká, roz­bi­tá svět­la či řím­sy, všech­no bylo tako­vé, jaké jsme si to před­sta­vo­va­li.“

V mno­ha ohle­dech je Danny někdo, kdo nikdy nedo­ká­zal dospět. „Donny je poměr­ně dost nad­ča­so­vá posta­va,“ sou­dí Osborne. „Například jeho byt – říka­li jsme si, že vypa­dá úpl­ně stej­ně, jako vypa­dal, když mu bylo šest­náct. Domnívali jsme se, že si ho zkrát­ka pro­hlé­dl a řekl si, že na něm není co měnit, a nikdy se odtud neod­stě­ho­val. Jsou v něm všech­ny pla­ká­ty a věci, kte­ré tam měl už v šest­nác­ti – tedy kro­mě jedi­né změ­ny: teď má vod­ní postel.“

Jako nad­ča­so­vý popi­su­je kosty­mér­ka Ellen Lutter, vete­rán­ka jede­nác­ti před­cho­zích Sandlerových fil­mů, také Donnyho vzhled. „Paruka i oble­če­ní pro­šly urči­tým vývo­jem, než jsme se roz­hod­li pro finál­ní podo­bu,“ podo­tý­ká. „Přemýšleli jsme o tom, jak by vypa­dal a oblé­kal se člo­věk, kte­rý se zase­kl v osm­de­sá­tých letech, i když jsme se spo­ko­ji­li s poně­kud kla­sič­těj­ší vizá­ží rocke­ra. Je to člo­věk, kte­rý žije na večí­r­cích, ale neza­jí­má ho móda – pokud bychom ho oblék­li napří­klad do ošou­pa­ných džín­sů, vypo­ví­da­lo by to o jeho oso­bě něco jiné­ho, než jsme chtě­li.“

Lutter pro­hla­šu­je, že ačko­liv šaty samy o sobě posta­vu netvo­ří, mohou čas­to her­ci pomo­ci, aby se v ní zori­en­to­val – a to pla­tí dvoj­ná­sob pro kome­die, kde něčí vzhled může hod­ně napo­mo­ci vti­pu. „Způsob, jakým něko­mu sedí oble­če­ní, je v pod­sta­tě vel­mi výmluv­ný. Sděluje vám, jaká ta posta­va je – jde o peč­li­vě upra­ve­né­ho, škro­be­né­ho člo­vě­ka, nebo je to bez­sta­rost­ný poho­dář? Má půso­bit roz­to­mi­le a legrač­ně nebo nao­pak odpor­ně a legrač­ně? Oblečení vti­py hod­ně zdů­raz­ňu­je. Ve fil­mu Můj táta je šíle­nec by ani zda­le­ka neby­lo tak vtip­né nechat Donnyho pro­chá­zet se po luxus­ním domě s pivem v ruce a cho­vat se jako hul­vát, kdy­by všem neby­lo jas­né, jací nóbl lidé v něm žijí. Naším před­po­kla­dem bylo, že to, že z jeho cho­vá­ní budou napros­to nepří­čet­ní, je jed­ním z důvo­dů, proč je to tak vtip­né.“

Ve finá­le jde vždyc­ky o vtip. „Představte si tlus­ťo­cha, kte­rý vyhra­je mara­ton. Je vtip­něj­ší, když v cíli vypa­dá jako otr­ha­ný van­d­rák a má sta­ré kraťa­sy a trič­ko, nebo když má na sobě moder­ní běžec­ký oblek a vypa­dá jako někdo, kdo si oprav­du mys­lí, že by mara­ton mohl vyhrát? Která z těch mož­nos­tí vti­pu pro­spě­je?“

Dalším pří­kla­dem tako­vé­ho zdů­raz­ně­ní vti­pu oble­če­ním jsou kos­týmy pro babič­ku – nave­nek vel­mi pře­svěd­či­vě půso­bí­cí ženu z vyš­ších vrs­tev. „Musela vypa­dat věro­hod­ně, vel­mi lad­ně a ele­gant­ně,“ vysvět­lu­je Lutter. Ve fil­mu je Donny její oso­bou okouz­le­ný – a také její foto­gra­fií z mlá­dí, na kte­ré pózu­je ve veli­ce pozo­ru­hod­ných plav­kách. „Pro vtip s plav­ka­mi jsme muse­li celé plav­ky vymys­let, pro­to­že nikdy nee­xis­to­va­ly. Vytvořila jsem faleš­né plav­ky s bom­barďá­ky, kte­ré vypa­da­jí při­hlouple, pro­to­že to byla přes­ně poin­ta toho­to vti­pu. Nejde ani o žád­nou sexy foto­gra­fii, ale to je Donnymu napros­to jed­no.“

Práce Lutter s jejím týmem ale není úpl­ná, dokud se do celé­ho pro­ce­su neza­po­jí i sami her­ci. „Přicházíme s mož­nost­mi a při­pra­vu­je­me jim růz­né vari­an­ty kos­tý­mů, ale tepr­ve když si o nich může­me pro­mlu­vit s her­ci a pro­be­re­me je s reži­sé­rem a s Adamem vše nabý­vá finál­ní podo­by. Ti všich­ni při­jdou se svě­ží­mi nápa­dy, pro­to­že na svých posta­vách pra­cu­jí, a vy se může­te sou­stře­dit na to, co se pro kte­rou posta­vu hodí a co ne. Stále žas­nu nad tím, co se může během zkou­šek kos­tý­mů ode­hrát. Je to jako koktejl – nejde tu o jed­not­li­vé slož­ky, ale o to, co se sta­ne, když je všech­ny spo­jí­te dohro­ma­dy.“

            Pro striptér­ku Champale, před­sta­vo­va­nou Luenell, bylo také tře­ba vytvo­řit rafi­no­va­ný a zají­ma­vý kos­tým. Lutter s faleš­ný­mi těles­ný­mi pro­por­ce­mi v rám­ci kos­tý­mů popr­vé expe­ri­men­to­va­la při natá­če­ní fil­mu Jack a Jill (v němž se krát­ce obje­vu­je David Spade v roli ženy s poměr­ně odváž­ným výstři­hem). „Při prá­ci na zmí­ně­ném fil­mu jsme vytvo­ři­li prsa a bři­cho jako sou­část kos­tý­mu a David si ho celý mohl pros­tě oblék­nout a sta­či­lo ho do něj jen zapnout – nemu­sel trá­vit šest hodin v mas­kér­ském křes­le a to mu v mno­hém veli­ce pomoh­lo. V pří­pa­dě Champale jsme udě­la­li něco podob­né­ho: zakom­po­no­va­li jsme prsa do pod­prsen­ky, vytvo­ři­li prádlo v tělo­vé bar­vě, kte­ré to celé drže­lo, a potom vypra­co­va­li tři nebo čty­ři kos­týmy, do kte­rých se celé tohle nové tělo moh­lo oblék­nout. Luenell byla fan­tas­tic­ká – ohrom­ně nám se vším pomá­ha­la.“

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Roseovi - Benedict Cumberbatch a Olivia Colman v novém zpracování Války Roseových
27. srpna 2025Roseovi - Benedict Cumberbatch a Olivia Colman v novém zpracování Války RoseovýchŽivot dokonalého páru Ivy (Olivia Colman) a Thea (Benedict Cumberbatch) se zdá být naprosto úžasným: úspěšná kariéra, milující manželství, skvělé děti. Ale pod fasádou jejich údajně ideálního života se schyluje k bouři. Jak Theova kariéra upadá, zatímco…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Kosmonaut z Čech: Adam Sandler v novém traileru na sci-fi film natočený v Praze dráždí českým přízvukem
17. ledna 2024Kosmonaut z Čech: Adam Sandler v novém traileru na sci-fi film natočený v Praze dráždí českým přízvukemPo krátkém teaseru, který se objevil minulý měsíc, se objevil první oficiální trailer na film Kosmonaut z Čech, který má místním fanouškům co nabídnout. Kromě pražských památek a českých vlajek se v nových záběrech poprvé setkáváme…Vydáno v rubrice: Filmové a televizní aktuality
Zohan: Krycí jméno Kadeřník
1. ledna 2024Zohan: Krycí jméno KadeřníkHerec Adam Sander poměrně často rozděluje diváckou obec, někteří ho nemohou vystát pro mírně ujetý humor jednoduššího rázu, jiní jeho postavy milují. Faktem je, že Sander svou kariéru opravdu založil na postavách výstavních blbců (viz Vodonoš),…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze
Spaceman: Sci-fi film Adama Sandlera natočený v Praze se dočkal dlouho očekávaného prvního pohledu
19. prosince 2023Spaceman: Sci-fi film Adama Sandlera natočený v Praze se dočkal dlouho očekávaného prvního pohleduČeské lesy jsou pro astronauta, kterého hraje Adam Sandler, zvláštním novým světem v nové upoutávce na film Spaceman, kterou právě zveřejnila společnost Netflix. Čtyřiadvacetisekundový teaser, který se natáčel v Praze a okolí České republiky v létě…Vydáno v rubrice: Filmové a televizní aktuality
Spaceman: Film Adama Sandlera, který natáčel Netflix v Praze, se odsouvá na rok 2024
2. srpna 2023Spaceman: Film Adama Sandlera, který natáčel Netflix v Praze, se odsouvá na rok 2024Film Spaceman, který se natáčel v Praze a na dalších místech v České republice už v roce 2021, měl na Netflixu debutovat ještě letos, ale podle serveru What's On Netflix byl zřejmě posunut na rok 2024.…Vydáno v rubrice: Filmové a televizní aktuality
Spider-Man: Napříč paralelními světy (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – Recenze – 80 %
3. června 2023Spider-Man: Napříč paralelními světy (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – Recenze – 80 %Pokračování Oscarem oceněného animovaného komiksového filmu Spider-Man:Paralelní světy (2018) se nese ve stejném duchu jako jeho předchůdce, zde navíc pod heslem „ještě více téhož“. Znovu na něm pracovali ti samí režiséři a scenáristé, kteří mají za…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Spider-Man: Napříč paralelními světy - dokonalé pokračování přelomového snímku
1. června 2023Spider-Man: Napříč paralelními světy - dokonalé pokračování přelomového snímkuTento snímek měl opravdu vysoko nastavenou laťku, a myslím opravdu vysoko. Film Spider-Man: Paralelní světy před 5 lety redefinoval moderní animaci, ukázal nám, co může být v tomto nádherném žánru filmařiny dokázáno, a nastavil trend, který…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Napříč paralelními světy: Divoká jízda s Pavoučími hrdiny a nebezpečím paralelních světů
1. června 2023Napříč paralelními světy: Divoká jízda s Pavoučími hrdiny a nebezpečím paralelních světůMiles Morales, který je nyní již rok na plný úvazek dobrým sousedem Spider-Manem v Brooklynu, se znovu setkává s Gwen Stacy, se kterou se vydá na zběsilou jízdu Mnohovesmírem, v němž se setká s novou partou…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Machři: Adam Sandlerova parta se sjednocuje pro komický pohřeb
10. května 2023Machři: Adam Sandlerova parta se sjednocuje pro komický pohřebAdam Sandler je tu s dalším filmem a tentokrát posbíral téměř celou svojí partu a naservíroval ji najednou v jednom filmu. Machři pojednávají o jednom opětném shledání skupiny dětských basketbalových šampionů u příležitosti pochování jejich bývalého…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze
Životní trefa – na koš přímo od srdce
10. července 2022Životní trefa – na koš přímo od srdceAdama Sandlera nejspíš znáte jako komika z prostoduchých a často až otravných komedií. Podobně ho vnímá i Filmfanatic, jenže poslední dobou si značně poupravuje názor. Sandler totiž stále točí nenáročné komedie pro Netflix, ale na stejné…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Klik - život na dálkové ovládání - Tak trochu jiný Božský Bruce.
7. ledna 2022Klik - život na dálkové ovládání - Tak trochu jiný Božský Bruce.Nebudu chodit okolo bublajícího jezera a pohybovat se v bezprostřední blízkosti kopce, který vykazuje jistou sopečnou aktivitu. Nebylo by to příliš bezpečné a navíc – čím déle se této úchylné práci věnuji, tím méně mě baví schovávat…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze
Když si Chuck bral Larryho
16. března 2021Když si Chuck bral LarryhoNení těžké si vyvodit z názvu to, že film se bude týkat homosexuální tématiky. Nečekejte žádnou druhou Zkrocenou horu, ale něco poněkud méně vážného. Ale současně je pravda to, že i když je film komedií, tak…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze
Hubieho Halloween
8. října 2020Hubieho HalloweenDobrosrdečný, ale trochu bázlivý Hubie není v Salemu moc oblíbený. Když se ale na Halloweena začnou dít strašidelné věci, rozhodne se ve svém městečku zjednat pořádek..... Adam Sandler je v komediálním žánru těžce uchopitelný herec, který…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Opilí láskou - Láska mezi Adam Sandlerem a Emily Watson.
4. září 2020Opilí láskou - Láska mezi Adam Sandlerem a Emily Watson.Nesmělý starý mládenec Barry Egan (Adam Sandler), který je majitelem prodejny čistících zvonů, je podivín a občas ho popadne záchvat vzteku. Není divu - má sedm sester, které ho neustále zatěžují svými problémy, a nejspíš právě…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze
Palm Springs - Chytrá i ztřeštěná letní komedie vás rozesměje!
9. srpna 2020Palm Springs - Chytrá i ztřeštěná letní komedie vás rozesměje!Bezstarostný pohodář Nyles (Andy Samberg) se na opulentní kalifornské svatbě kouše nudou. Stejně jako nevázaná a mírně cynická sestra nevěsty Sarah (Cristin Milioti). Když spolu uvíznou v časové smyčce a prožívají ten samý svatební den znovu…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Klik - život na dálkové ovládání- Komedie s originálním námětem? Ne, vážně to není vtip.
16. února 2019Klik - život na dálkové ovládání- Komedie s originálním námětem? Ne, vážně to není vtip.Klik – život na dálkové ovládání opravdu nabízí neotřelý příběh. A nejen to, je to i film vtipný a zábavný, přestože občas se objeví příliš sentimentální nebo moralizující pasáže. Nejde o ten typ titulu, který vás…Vydáno v rubrice: Retro filmové recenze

Tiskové informace. Většinou od distributorů, ale občas i z televizí a festivalů.

Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 2,27529 s | počet dotazů: 342 | paměť: 24593 KB. | 03.09.2025 - 11:33:05