Daniel Vávra poskytl pár střípků z jeho scénáře k Mafii 3, který nakonec použit nebyl. Hrát jsme prý měli za gangstera a policistu, za kterého by jste vyšetřovali sami sebe jako gangstera. Podle něj to na tu dobu byl revoluční a geniální koncept pojetí příběhu oproti dnešku, kdy je to standardem. Jediné co vývojáři z Hangar 13 (Mafia II, Mafia III, Mafia: Definitive Edition) prý použili bylo zasazení do doby kolem roku 1968 v New Bordeaux (New Orleans). Na hře jako herní designér pracoval dva roky, poté se neshodách přesunul k projektu Kingdom Come: Deliverance, prozradil nejslavnější český videoherní režisér v podcastu U Kulatého stolu.
1. února 2022 TOP 10 nejlepších PC her všech dob Seřazeno chronologicky, od těch co jsem objevil v dětství, a stále mají i dodnes vysoký stupeň znovuhratelnosti. 1# Worms Armageddon Absolutní klasika. Hra, která mě donutila uvědomit […] Posted in Zajímavosti
Mahriz je správcem facebookových stránek o
filmových (Mahriz Movies) a herních
aktualizacích (Mahriz
Gaming)
Mahriz Movies je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč filmovým průmyslem.
Mahriz Gaming je domov zpráv, spekulací, analytiky a ocenění. Cílem rozrůstajícího projektu je poskytovat kvalitní informace napříč herním průmyslem.
Nejnovější komentáře