Hollywoodská hvězda Orlando Bloom žila několik let v Praze během natáčení nedávno skončeného seriálu společnosti Amazon Carnival Row a herec se během té doby zřejmě stal velkým fanouškem českého piva. Bloom se nyní stal ambasadorem značky pražského pivovaru Staropramen, jak právě oznámila mateřská společnost Molson Coors.
Bloom, který je také vyslancem dobré vůle UNICEF, si zahraje v nové televizní reklamě a kampani na sociálních sítích pro Staropramen, která má být spuštěna v celé Evropě ještě letos. Uvidíme ho také v připravovaných filmech Gran Turismo, který režíruje Neill Blomkamp, a ve filmu Wizards společnosti A24, kde hraje po boku Peta Davidsona.
„Jsem rád, že mohu reprezentovat tak kvalitní produkt, jako je Staropramen,“ uvádí herec prostřednictvím tiskové zprávy. „Myslím, že je důležité spolupracovat se značkami, které praktikují to, co hlásají. Tým Staropramenu hodně mluví o kvalitě a odbornosti, a když na to přijde, je to skvěle chutnající pivo, které vaří neuvěřitelně talentovaní lidé.“
„Zamiloval jsem si Prahu, když jsem tam několik let žil a pracoval. Je to nádherné město plné úžasných lidí, ale pokud jde o pivo, je těžké se jim zavděčit,“ dodává Bloom. „Staropramen uspokojuje toto náročné publikum už více než sto let, což vypovídá o tom, jak je dobrý.“
Oznamení značky Staropramen, že se Bloom stal jejím novým ambasadorem, přichází v souvislosti s celosvětovou expanzí značky na trhy v Evropě, Asii i mimo ni. Staropramen sice nemá takovou sílu značky jako národní nápoj Pilsner Urquell v České republice, ale na většině zahraničních trhů se prodává jako prémiové pivo.
Společnost také na začátku letošního roku uvedla na trh ve Velké Británii, Irsku a na dalších evropských trzích své pivo Staropramen 0.0 s nulovým obsahem alkoholu. Mateřská společnost Molson Coors usiluje o další proniknutí této české značky na trh, jejímž ambasadorem je Bloom.
„Značka Staropramen je především oslavou prvotřídních odborných znalostí,“ říká Debbie Macková, ředitelka pivních značek společnosti Molson Coors pro Evropu, Střední východ, Afriku a Asii a Tichomoří. „Kdo jiný by ji měl lépe reprezentovat než celosvětově uznávaný herecký talent, jakým je Orlando?“
Nová reklama s Bloomem v hlavní roli byla natočena v Praze v rámci kampaně Staropramen „Brewed by Experts, for Experts“, která byla celosvětově spuštěna v loňském roce. Kampaň prezentuje české pivo jako odborně vařený nápoj pro náročné pijáky.
„Praha je domovem nejlepších světových pivovarských odborníků a patří k nejnáročnějším a nejtěžším pivním kulturám na světě,“ říká Mack.
„Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem - je mistrem svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah, protože zde několik let žil a pracoval.“
V nové reklamě se Bloom údajně objeví na nejznámějších pražských místech, než odhalí tajemství Staropramenu v samotném pivovaru na Smíchově.
Bloom se do Prahy přestěhoval v roce 2017 během zdlouhavého natáčení Carnival Row, jedné z nejdražších produkcí, které se kdy v České republice natáčely. Herec ve městě žil po většinu následujících pěti let, kdy dvousezónní seriál procházel dotáčkami a odklady souvisejícími s pandemií.
Závěrečná sezóna Carnival Row, v níž Bloom hraje po boku Cary Delevigne, byla na začátku letošního roku uvedena na Prime Video společnosti Amazon.
Tento článek původně napsal Jason Pirodsky pro The Prague Reporter a do češtiny jej přeložil Jiří Borový
Nejnovější komentáře