Rozšíření Avatar: Frontiers of Pandora – From the Ashes přináší příběh postavy So’lek s důrazem na singleplayer, nové bojové schopnosti a taktické prvky, včetně vzdušného spojence Ìleyho, zaměřeného na hlubší emocionální a akční zážitky.
Vývoj a koncept rozšíření Avatar: Frontiers of Pandora – From the Ashes
Nové rozšíření Avatar: Frontiers of Pandora – From the Ashes vyjde 19. prosince. Vývojáři se rozhodli zaměřit na vyprávění příběhu postavy So’lek, a proto je tato expanze určena výhradně pro jednoho hráče. Hlavním tématem je osobní boj s bolestí a odhodláním ochránit své blízké před novou hrozbou, kterou představují aliance Ash Clan a RDA. Mechaniky a herní systémy byly navrženy tak, aby co nejlépe fungovaly v singleplayerovém prostředí, přičemž důraz byl kladen na intenzivní emocionální zážitky a hlubší bojové akce.
Nová bojová dynamika a schopnosti
So’lek se v rozšíření ocitá v drsnějším a nehostinnějším prostředí než v hlavní hře. Hráči budou moci využít nové schopnosti a dovednosti, které posunou herní zážitek na novou úroveň. Základním prvkem jsou devastující ukončovací útoky neboli finishery, jež lze provádět nejen v tichosti, ale i během bojové scéně. Tyto útoky jsou výrazem síly Na’vi válečníka a mohou být využívány jak při tichém průniku, tak v přímém střetu.
Systém Warrior’s Senses a jeho vylepšení
Další novinkou je schopnost Warrior’s Senses, která se nabíjí při zranění nebo likvidaci nepřátel. Po aktivaci se So’lek dočasně stává imunním vůči poškození, zvýší se mu poškození a získá bonusové zkušenostní body. Časem lze tuto schopnost vylepšovat, čímž se stává téměř nezastavitelným bojovníkem. Tento systém je úzce propojen s finishery, takže jejich používání přímo ovlivňuje sílu a účinnost schopnosti Warrior’s Senses.
Vylepšená schopnost pomalého zaměřování
Pro rychlejší reakce a zvýšenou přesnost je v rozšíření představen systém Slow Motion, který zpomaluje čas při zaměřování. Tato funkce umožňuje lépe odhalit slabá místa protivníků nebo přesněji číst herní pole, což je zvláště užitečné v obklíčení. Kombinace Slow Motion a Warrior’s Senses dává hráčům větší kontrolu v boji a možnost využít různé taktiky v náročných situacích.
Rozšířené smysly a jejich využití v boji
Na’vi Senses jsou nyní ještě vylepšené, což pomáhá hráčům lépe sledovat okolí a odhalovat skryté nepřátele či stopy. Schopnost zvýrazní důležité prvky na herním poli a usnadní sledování označených cílů, což posiluje možnosti tichého průniku a stealth herního stylu. Tyto vylepšení přispívají k větší efektivitě při plnění úkolů a boji.
Nová schopnost Ìley a její role v boji
Součástí rozšíření je i vylepšení vztahu mezi So’lekem a jeho ikranem Ìley. Nyní je možné během boje volat Ìleyho, který se dá využít k různým taktickým manévrům. Může se naskočit na jeho záda a z výšky útočit na nepřátele nebo střílet šípy z vzduchu. Během letu je možné provádět vzdušné finishery na protivnících nebo přímo zaútočit na větší skupiny RDA. Ìley tak plní nejen roli spojence, ale i taktického prvku v boji.
Budoucí plány a ukázky gameplaye
Vývojáři plánují v následujících týdnech představit více herního materiálu z rozšíření a těšit se můžeme i na kompletní ukázku herního průchodu, která je naplánována na 20. listopad. To přinese detailnější pohled na nové mechaniky a herní možnosti, jež odhalí, jaké zážitky budou hráči moci v From the Ashes zažít.
Zdroj: Avatar: Frontiers of Pandora – From the Ashes vyrazí v prosinci















(4,91 z 5)