Úspěšné kampaně
Brand Prima COOL je také znám pro své originální kreativní kampaně, ve kterých zaznívají hlášky namluvené Honzou Dolanským. Za zmínku stojí například podzimní kampaň z roku 2011, kdy byla spuštěna hravá kampaň Scream for COOL. Její hlavní tváří se stal Alexander Hemala, který zde odhodil masku váženého moderátora a v krátkých skečích celý rozesmátý vyzýval český národ, ať zařve pro COOL. Proč zrovna křik? Vzhledem k věkově široké škále diváků bylo potřeba dát šanci ukázat se opravdu všem. Zadání muselo být lehké, jednoznačné, ale zároveň ponechat prostor vlastní invenci diváka. Již během prvních tří dnů se sešlo na tři sta příspěvků, celkem jich dorazilo 500.
Další originální kampaní bylo Wish to COOL, která běžela na jaře 2012. V hlavní roli se vystřídal internetový šílenec Kazma s výzvou pro diváky, aby tentokrát místo křiku do kamery svojí oblíbené televizní stanici popřáli k narozeninám. Kazmova popularita v daném okamžiku na internetu rostla, a Prima COOL tak v jedné vlně propojila tvář televizní s tváří internetu. Diváci svojí kreativitě rozhodně meze nekladli a jejich přání brzy zaplnila obrazovky.
Zdařilá byla také kampaň ApoCOOLypsa, která stavěla na ohlášeném konci světa (21. 12. 2012). Prima COOL se rozhodla přiblížit toto nadcházející datum pomocí vlastních spotů, a připravit tak své diváky na nejhorší. V programu běžela slušná dávka katastrofických filmů a seriálů, teleshopping nabízel televizi jako kamaráda do atomového krytu, krizový balónek pro případ zemětřesení a další úsměvné produkty pro krizovou situaci nabízely animované kostřičky, které se okamžitě staly hitem mezi fanoušky a trička s tímto motivem nabízí Prima COOL dodnes. V onen soudný den nastoupily v prime time kostřičky na televizní obrazovky a s vážností takové chvíli vlastní spustily slavný chór „O, fortuna!“ a následně marně vyčkávaly konec světa. Kampaň na Prima COOL prozradila, že dokáže skvěle reagovat na aktuální dění, a zároveň bavit.
GOTT TO BE COOL byla vánoční kampaň v roce 2014 využívající tvář Karla Gotta, který zde zosobňoval šiřitele pozitivní energie, přinášející klid, lásku, mír a pozitivní energii. V této póze je zároveň stylizován do 80. let, což podtrhuje nejen jeho blyštivě zlaté sako ve stylu Elvise Presleyho, ale i vizuální styl kampaně využívající veselých pozitivních prvků ve stylu duhy a pop-artu. Mnohonásobný slavík tak dokazuje, že má nejen božský hlas, ale i smysl pro humor, kdy si dokáže vystřelit i sám ze sebe. To skvěle ladí se stylem humoru a originální grafikou Prima COOL, což má zároveň obrovský virální potencionál.
Nejnovější komentáře