Kritiky.cz > Filmy > Filmové a televizní aktuality > Deset let s Prima COOL

Deset let s Prima COOL

PrimaCool
PrimaCool
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Úspěšné kam­pa­ně

Brand Prima COOL je také znám pro své ori­gi­nál­ní kre­a­tiv­ní kam­pa­ně, ve kte­rých zazní­va­jí hláš­ky namlu­ve­né Honzou Dolanským. Za zmín­ku sto­jí napří­klad pod­zim­ní kam­paň z roku 2011, kdy byla spuš­tě­na hra­vá kam­paň Scream for COOL. Její hlav­ní tvá­ří se stal Alexander Hemala, kte­rý zde odho­dil mas­ku váže­né­ho mode­rá­to­ra a v krát­kých ske­čích celý roze­smá­tý vyzý­val čes­ký národ, ať zařve pro COOL. Proč zrov­na křik? Vzhledem k věko­vě širo­ké šká­le divá­ků bylo potře­ba dát šan­ci uká­zat se oprav­du všem. Zadání muse­lo být leh­ké, jed­no­znač­né, ale záro­veň pone­chat pro­stor vlast­ní inven­ci divá­ka. Již během prv­ních tří dnů se sešlo na tři sta pří­spěv­ků, cel­kem jich dora­zi­lo 500.

Další ori­gi­nál­ní kam­pa­ní bylo Wish to COOL, kte­rá běže­la na jaře 2012. V hlav­ní roli se vystří­dal inter­ne­to­vý šíle­nec Kazma s výzvou pro divá­ky, aby ten­to­krát mís­to kři­ku do kame­ry svo­jí oblí­be­né tele­viz­ní sta­ni­ci popřá­li k naro­ze­ni­nám. Kazmova popu­la­ri­ta v daném oka­mži­ku na inter­ne­tu rost­la, a Prima COOL tak v jed­né vlně pro­po­ji­la tvář tele­viz­ní s tvá­ří inter­ne­tu. Diváci svo­jí kre­a­ti­vi­tě roz­hod­ně meze neklad­li a jejich přá­ní brzy zapl­ni­la obra­zov­ky.

Zdařilá byla také kam­paň ApoCOOLypsa, kte­rá sta­vě­la na ohlá­še­ném kon­ci svě­ta (21. 12. 2012). Prima COOL se roz­hod­la při­blí­žit toto nad­chá­ze­jí­cí datum pomo­cí vlast­ních spo­tů, a při­pra­vit tak své divá­ky na nej­hor­ší. V pro­gra­mu běže­la sluš­ná dáv­ka kata­stro­fic­kých fil­mů a seri­á­lů, tele­shop­ping nabí­zel tele­vi­zi jako kama­rá­da do ato­mo­vé­ho kry­tu, kri­zo­vý baló­nek pro pří­pad zemětře­se­ní a dal­ší úsměv­né pro­duk­ty pro kri­zo­vou situ­a­ci nabí­ze­ly ani­mo­va­né kostřič­ky, kte­ré se oka­mži­tě sta­ly hitem mezi fanouš­ky a trič­ka s tím­to moti­vem nabí­zí Prima COOL dodnes. V onen soud­ný den nastou­pi­ly v pri­me time kostřič­ky na tele­viz­ní obra­zov­ky a s váž­nos­tí tako­vé chví­li vlast­ní spus­ti­ly slav­ný chór „O, for­tu­na!“ a násled­ně mar­ně vyčká­va­ly konec svě­ta. Kampaň na Prima COOL pro­zra­di­la, že doká­že skvě­le rea­go­vat na aktu­ál­ní dění, a záro­veň bavit.

GOTT TO BE COOL byla vánoč­ní kam­paň v roce 2014 vyu­ží­va­jí­cí tvář Karla Gotta, kte­rý zde zosob­ňo­val šiři­te­le pozi­tiv­ní ener­gie, při­ná­še­jí­cí klid, lás­ku, mír a pozi­tiv­ní ener­gii. V této póze je záro­veň sty­li­zo­ván do 80. let, což pod­tr­hu­je nejen jeho blyš­ti­vě zla­té sako ve sty­lu Elvise Presleyho, ale i vizu­ál­ní styl kam­pa­ně vyu­ží­va­jí­cí vese­lých pozi­tiv­ních prv­ků ve sty­lu duhy a pop-artu. Mnohonásobný sla­vík tak doka­zu­je, že má nejen bož­ský hlas, ale i smy­sl pro humor, kdy si doká­že vystře­lit i sám ze sebe. To skvě­le ladí se sty­lem humo­ru a ori­gi­nál­ní gra­fi­kou Prima COOL, což má záro­veň obrov­ský virál­ní poten­ci­o­nál.


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Tiskové informace. Většinou od distributorů, ale občas i z televizí a festivalů.

Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,10440 s | počet dotazů: 257 | paměť: 72149 KB. | 01.05.2024 - 08:59:15