S přípravami by měli pomoct i scénáristé úspěšného modrého ježka Sonica, který momentálně čeká na uvedení svého pokračování v kinech.
Videohry se v posledních letech rozhodně stávají novou látkou, ze které čerpá nejeden scénárista či režisér. Právě teď máme v kinech Uncharted a brzy se dočkáme už zmíněného druhého Sonica. Velké a hlavně známé tituly ale nejsou jediné, které by měli na filmovém plátně dostat šanci – a neberte mě špatně, i když „It Takes Two“ získalo v roce 2021 ocenění Hra roku, nejedná se doslova o klasickou „tříáčkovou gamesu“. Je to ale dobře nebo špatně?
Výše zmíněná multiplayerová gaučovka pro dva hráče sleduje osud dvou rozhádaných rodičů, kteří se potom, co je jejich dcera zaklela do malých panenek snaží společnými silami vrátit zpět do vlastních těl a cestou znovuobjevují svou ztracenou lásku. Josef Fares, zakladatel studia, které za hrou stojí, se zmínil o tom, že při tvorbě hry si všichni užili spoustu zábavy a také dodává: „Díky tomu, že je to velmi výpravné, akční a představuje to spoustu šílených postav, myslíme si, že potenciál pro film je velký.“ A jeho tvrzení by nemuselo být daleko od pravdy, hru totiž už teď spojuje s jinými filmy docela dost podobností.
Jako celek by na někoho „It Takes Two“ totiž mohlo působit například jako Příběh hraček, kdy i tady neživé objekty procitnou, někdo by mohl zase vycítit podobnost mezi Slonicí se kterou se ve hře setkáte a postavou Bing Bonga ze snímku V hlavě. Pomůžou tyto malé části rovnice k dobrému výsledku, který si stejně jako hru dokáže užít s příjemným pocitem celá rodina? Uvidíme…
K tvorbě se zatím nepřihlásilo žádné studio ani streamovací služba, nicméně to prý jen kvůli souboji o práva, který právě probíhá. Velká víra padá také na ramena Pata Caseyho a Joshe Millera, autorů Sonica, kteří snad dokáží skoro 12 hodinový herní příběh převést do smysluplného filmového děje.
Nejnovější komentáře