S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení

Načítám počet zob­ra­ze­ní...

Patří k nej­lep­ším z nej­lep­ších.
Jsou eli­tou mezi stráž­ci záko­na.
Nyní je čeká nej­těž­ší mise.OBSAH
Patří k nej­lep­ším z nej­lep­ších. Jsou eli­tou mezi stráž­ci záko­na. Nyní je čeká nej­těž­ší mise v ději­nách.

Příslušník jed­not­ky S.W.A.T. Jim Street (Colin Farrell) spo­lu se svým part­ne­rem Brianem Gamblem (Jeremy Renner) uči­ní během záchra­ny rukojmích z pře­pa­de­né ban­ky spor­né roz­hod­nu­tí, díky kte­ré­mu je násled­ně donu­cen elit­ní poli­cej­ní tým opus­tit. Gamble je vývo­jem situ­a­ce zne­chu­cen a odchá­zí od poli­cie, Street se s poní­že­ním vyrov­ná, při­jme nové pra­cov­ní mís­to a dou­fá, že jed­no­ho dne dosta­ne šan­ci se do jed­not­ky rych­lé­ho nasa­ze­ní zno­vu dostat.
Jeho sen se mu plní krát­ce poté, co je veli­tel Dan „Hondo“ Harrelson (Samuel L. Jackson) pově­řen úko­lem najít a vycvi­čit pět prvotříd­ních poli­cis­tů, ze kte­rých se sta­ne nová jed­not­ka S.W.A.T. Streetovými nový­mi kole­gy jsou Deacon „Deke“ Kaye (James Todd Smith - LL Cool J), Chris Sanchez (Michelle Rodriguez), Michael Boxer (Brian Van Holt) a T.J. McCabe (Josh Charles).
Ihned po zakon­če­ní něko­li­ka­tý­den­ní­ho nároč­né­ho výcvi­ku čeká nový tým prv­ní ost­rá akce - dro­go­vý boss Alex Montel (Olivier Martinez) ote­vře­ně pro­hlá­sí, že zapla­tí 100 mili­o­nů dola­rů člo­vě­ku, kte­ré­mu se poda­ří jej osvo­bo­dit z poli­cej­ní vaz­by. Zdánlivě rutin­ní trans­port věz­ně se tak změ­ní v nebez­peč­nou akci, během níž čeká jed­not­ku rych­lé­ho nasa­ze­ní kon­fron­ta­ce se sku­pi­nou nemi­lo­srd­ných a dob­ře vyzbro­je­ných žol­dá­ků.

O FILMU
S.W.A.T. - Jednotka rych­lé­ho nasa­ze­ní je akčně-dobrodružný pří­běh o mužích a  ženách, jejichž úko­lem je řešit nej­kri­tič­těj­ší situ­a­ce, se kte­rý­mi se poli­cis­té setká­va­jí při výko­nu služ­by. Je také stu­dií o kon­tras­tech v lid­ských osob­nos­tech a způ­so­bu, jakým ovliv­ňu­jí osu­dy růz­ných lidí.
Dva odda­ní pří­sluš­ní­ci jed­not­ky S.W.A.T., Jim Street (Colin Farrell) a Brian Gamble (Jeremy Renner), jsou po kon­tro­verz­ním roz­hod­nu­tí během záchra­ny rukojmích z pře­pa­de­né ban­ky ofi­ci­ál­ně pokárá­ni a degra­do­vá­ni. Gamble je tím­to roz­hod­nu­tím svých nad­ří­ze­ných zne­chu­cen a než by trest při­jal, radě­ji se roz­hod­ne losan­ge­les kou poli­cii opus­tit. Street sklo­pí uši a dou­fá v dal­ší pří­le­ži­tost. Tato roz­hod­nu­tí zásad­ním způ­so­bem ovliv­ní jejich budou­cí živo­ty.
Pro Streeta má degra­da­ce neče­ka­né důsled­ky - při své nové prá­ci se setká se ser­žan­tem „Hondo“ Harrelsonem (Samuel L. Jackson), kte­rý se vrá­til ke S.W.A.T. s pově­ře­ním sesta­vit nový úder­ný tým. Stejně jako v pří­pa­dě Streeta je Hondovou hlav­ní moti­va­cí očiš­tě­ní své pověs­ti. Jeho dlou­ho­le­tý pro­tiv­ník, kapi­tán Thomas Fuller (Larry Poindexter), se sna­ží ze všech sil dosáh­nout toho, aby Hondo ve své sna­ze neu­spěl. Hondo však stej­ně jako Street nehod­lá dopus­tit, aby mu stá­ly v ces­tě k úspě­chu neo­pod­stat­ně­né pomlu­vy. Tvrdošíjně pokra­ču­je ve své prá­ci a postup­ně dává dohro­ma­dy nej­lep­ší jed­not­ku losan­ge­les­ké poli­cie.
„Stejně jako Street a Gamble byli i Hondo a Fuller na začát­ku svých kari­ér part­ne­ry,“ říká pro­du­cent fil­mu Neal Moritz. „Oba byli skvě­lý­mi poli­cis­ty, ale Fuller si uměl lépe zaří­dit kari­ér­ní postup. Hondo byl tím typem poli­cis­ty, kte­ré­ho bys­te chtě­li mít na uli­ci, aby vás chrá­nil.“
Jako prv­ní vybí­rá Hondo do své­ho nové­ho týmu dva zku­še­né pří­sluš­ní­ky jed­not­ky S.W.A.T. - Michaela Boxera (Brian Van Holt) a T.J. McCabea (Josh Charles). Na jeho krát­kém sezna­mu je také vyni­ka­jí­cí poli­cis­ta Deacon „Deke“ Kaye (James Todd Smith nebo­li LL Cool J), kte­ré­mu se v minu­los­ti poda­ři­lo dopad­nout pozo­ru­hod­né množ­ství zlo­čin­ců.
O Hondově osob­nos­ti mno­hé vypo­ví­dá jeho čtvr­tá vol­ba - degra­do­va­ný Jim Street. „Hondo se roz­hod­ne pro Streeta, pro­to­že cítí jeho tou­hu dostat novou šan­ci,“ říká Farrell. „V tom jsou si do jis­té míry podob­ní. Hondo byl donu­cen k  odcho­du z jed­not­ky Fullerem, pro­to se Streetem sou­cí­tí a chce vyu­žít své nové pozi­ce k tomu, aby dal dru­hou šan­ci i jemu.“
Jeho pátým a posled­ním kan­di­dá­tem je Chris Sanchez - prv­ní žena, kte­ré se poda­ři­lo dostat do losan­ge­les­ké jed­not­ky S.W.A.T. „Hondo ji vybe­re čás­teč­ně pro­to, aby naštval kapi­tá­na,“ říká její před­sta­vi­tel­ka Michelle Rodriguez. „Pokusila se do jed­not­ky dostat už tři­krát, ale pokaž­dé byla odmít­nu­ta jen kvů­li tomu, že je žen­ské­ho pohla­ví. Hondo však vidí její poten­ci­ál - je tvr­dá a má smy­sl pro týmo­vou prá­ci.“
Po sesta­ve­ní jed­not­ky čeká Honda nároč­ný úkol - pro­vést své svě­řen­ce skr­ze extrém­ně nároč­ný tré­nin­ko­vý kurs, kte­rý je nau­čí mys­let a cho­vat se jako kom­pakt­ní tým. Během toho­to pro­ce­su musí jed­not­ka mimo jiné zdár­ně ukon­čit téměř nespl­ni­tel­nou misi: zachrá­nit všech­ny rukojmí během simu­lo­va­né­ho úno­su leta­dla. Tým však spl­ní ten­to úkol na jed­nič­ku a vede­ní losan­ge­les­ké poli­cie je jeho nena­dá­lým úspě­chem zce­la ohro­me­no. Jednotka je pro­to ihned pře­ve­le­na do ost­ré akce - jejím prv­ním úko­lem je zabrá­nit v úni­ku mezi­ná­rod­ní­mu zlo­čin­ci Alexi Montelovi (Olivier Martinez), kte­rý se poku­sí uté­ci z vyšet­řo­va­cí vaz­by během poli­cej­ní­ho pře­vo­zu.

Přestože se jeho plán poda­ří pře­ka­zit, Alex má v ruká­vu dal­ší eso - ozná­mí repor­té­rům, že vypla­tí 100 mili­o­nů dola­rů člo­vě­ku, kte­ré­mu se poda­ří dostat jej z vyšet­řo­va­cí vaz­by na svo­bo­du. Jeho pro­hlá­še­ní je odvy­sí­lá­no v celém Los Angeles a mezi nej­vět­ší­mi gan­gs­te­ry z měs­ta se roz­pou­tá malá vál­ka. Vzniklý cha­os je před­zvěs­tí vel­kých kom­pli­ka­cí, což přes­ně zapa­dá do Alexova scé­ná­ře.
Mise jed­not­ky S.W.A.T. je nej­ví­ce ohro­že­na sku­teč­nos­tí, že jed­ním z lidí, kte­ří jsou odhod­lá­ni sta­mi­li­o­no­vou odmě­nu zís­kat, je býva­lý Streetův part­ner Gamble. S při­hléd­nu­tím k jeho zna­los­tem tak­tic­kých postu­pů jed­not­ky je ihned jas­né, že tým zís­kal vel­mi sil­né­ho nepří­te­le.
„Gamble ve sku­teč­nos­ti není padouch, ale nepří­zeň osu­du jej sved­la z ces­ty. Dostal ránu pod pás a poté uči­nil něko­lik špat­ných roz­hod­nu­tí,“ říká na adre­su své posta­vy Renner.
Stejně jako pro Streeta byla i pro Gamblea prá­ce u S.W.A.T. hlav­ní nápl­ní živo­ta, pro­to je pro něj těž­ká rána, když je donu­cen z jed­not­ky ode­jít. „Je úpl­ně na dně. Nemá kam jít, jeho vyhlíd­ky jsou mizer­né,“ pokra­ču­je Renner. „Avšak mís­to toho, aby se pro své výji­meč­né schop­nos­ti poku­sil nalézt pat­řič­né uplat­ně­ní, roz­hod­ne se svých zna­los­tí zne­u­žít k jed­no­rá­zo­vé vel­ké akci. Uvědomí si, že zná všech­ny tak­ti­ky jed­not­ky a tudíž může být stá­le o krok před svý­mi býva­lý­mi kole­gy.“
Pro čle­na jed­not­ky S.W.A.T. je únik do svě­ta korup­ce a zlo­či­nu tou nej­vět­ší zra­dou, jaké se může dopus­tit. Gambleovo selhá­ní pro­to vyvo­lá­vá pochy­by o cti a věr­nos­ti mužů a žen, ve kte­ré veřej­nost vklá­dá svou důvě­ru. „Mnohokrát jsme se bavi­li o poku­še­ních, kte­rým musí poli­cis­té občas čelit, a jak snad­né je někte­ré­mu z nich pod­leh­nout,“ říká Samuel L. Jackson. „V tako­vém pří­pa­dě však člo­věk popře vše, za co v živo­tě bojo­val, a to z něj činí ješ­tě dale­ko hor­ší­ho člo­vě­ka, než jaký­mi jsou samot­ní zlo­čin­ci. Vybral si život­ní poslá­ní, kte­rým bylo lidi ochra­ňo­vat. Pokud se k nim ale oto­čí zády, zra­dí onu sva­tou důvě­ru, kte­rou do něj vklá­da­li.“
Street a Hondo jsou nao­pak ztě­les­ně­ním odda­ných poli­cis­tů, pro kte­ré je pro­hře­šek pro­ti morál­ce a cti zce­la nemys­li­tel­nou věcí. „Jim Street není žád­ný andí­lek. Je to zkrát­ka nor­mál­ní chlap, kte­rý má vel­mi rád svou prá­ci a věří tomu, co dělá,“ říká Farrell. „Byl vždy neú­plat­ný. Nedělá svo­ji prá­ci kvů­li lás­ce ke zbra­ním nebo pro­to, aby demon­stro­val svou sta­teč­nost. Chce zkrát­ka jen poslou­žit dob­ré věci.“
Stejně odda­ný své prá­ci je také Hondo. „Hondo je hrdý na svou úlo­hu a fakt, že byl pově­řen sesta­ve­ním nové jed­not­ky S.W.A.T.,“ říká Jackson. „Jsou sku­teč­ně o stu­peň lep­ší než všich­ni ostat­ní. Nejlepší z nej­lep­ších.“
Jejich doko­na­lým pro­ti­kla­dem je bez­cit­ný a bru­tál­ní dro­go­vý boss Alex Montel. „Alex nemá žád­nou víru, vůbec na ničem mu nezá­le­ží,“ říká Martinez. „Je to zce­la amo­rál­ní člo­věk bez jaké­ho­ko­liv názna­ku svě­do­mí.“
Důležitou devi­zou poli­cej­ních dra­mat jsou také akč­ní scé­ny. Producent Neal H. Moritz, kte­rý se podí­lel na akč­ních trhá­cích jako XXX nebo Rychle a zbě­si­le, si pro režii fil­mu vybral Clarka Johnsona - vete­rá­na akč­ních tele­viz­ních seri­á­lů s poli­cej­ní téma­ti­kou. Johnson hrál po něko­lik let v seri­á­lu Homicide: Life on the Streets, jehož někte­ré epi­zo­dy také reží­ro­val. Jako reži­sér se poté podí­lel mimo jiné na seri­á­lech Policie - New York, Zákon a pořá­dek, Třetí hlíd­ka, The Wire a The Shield.
„Když jsme popr­vé zača­li mlu­vit o tom­to fil­mu, chtě­li jsme, aby zná­zor­ňo­val hrdost a čest, kte­rá pra­me­ní z člen­ství v jed­not­ce S.W.A.T., ale záro­veň také s tím sou­vi­se­jí­cí nebez­pe­čí,“ říká Moritz. „Potřebovali jsme něko­ho, kdo by nás doká­zal do toho­to svě­ta zavést. Když se podí­vá­te na Clarkovu dosa­vad­ní tvor­bu, zjis­tí­te, že vždy doká­zal vzbu­dit v divá­ko­vi pocit, jako by byl oprav­du v cen­t­ru dění.“
Přestože je film inspi­ro­ván stej­no­jmen­ným seri­á­lem ze 70. let, jedi­ná podob­nost spo­čí­vá ve jmé­nech čtyř hlav­ních hrdi­nů - Honda, Streeta, T.J. McCabea a Dekeho. Filmaři však vzdá­va­jí původ­ní­mu seri­á­lu hold něko­li­ka téměř nepo­střeh­nu­tel­ný­mi detai­ly - Steve Forrest, kte­rý hrál Honda v tele­viz­ním seri­á­lu, se ve fil­mu mih­ne jako řidič nákla­ďá­ku a Rod Perry, kte­rý v seri­á­lu obsa­dil roli Deacona, se ten­to­krát vra­cí jako otec své vlast­ní seri­á­lo­vé posta­vy.
„Příslušníci jed­not­ky S.W.A.T. se čas­to oci­ta­jí ve vel­mi napja­tých a živo­tu nebez­peč­ných situ­a­cích, ale jejich pri­már­ním úko­lem je vždy lidi zachra­ňo­vat, niko­liv zabí­jet,“ říká Jackson. „V očích veřej­nos­ti jsou lidé ze S.W.A.T. sni­pe­ry, kte­ří mají za úkol vystře­lit, pokud to bude nut­né. V tom ale jejich prá­ce nespo­čí­vá. Jejich úko­lem je zajis­tit, aby se z dané situ­a­ce kaž­dý dostal ve zdra­ví. Člověk musí mít vel­mi výji­meč­né schop­nos­ti, aby doká­zal odo­lat podob­né­ho tla­ku a záro­veň nepod­lehl nutká­ní cho­vat se jako kov­boj.“
Johnson a Moritz věno­va­li vel­kou pozor­nost detai­lům, kte­ré byly důle­ži­té pro dosa­že­ní maxi­mál­ní auten­ti­ci­ty zob­ra­ze­ných týmo­vých tak­tik. Proto byl jed­nou z nej­dů­le­ži­těj­ších sou­čás­tí fil­mo­vé­ho štá­bu tech­nic­ký porad­ce Randy Walker, vyslou­ži­lý vete­rán losan­ge­les­ké poli­cie, kte­rý u jed­not­ky S.W.A.T. půso­bil 16 let. Před začát­kem natá­če­ní sezná­mil všech­ny her­ce s his­to­rií jed­not­ky a její­mi zása­da­mi. Herci se také nau­či­li ovlá­dat širo­ké spek­trum zbra­ní, pou­ží­vat spe­ci­ál­ní ruč­ní sig­ná­ly, komu­ni­ko­vat pomo­cí oční­ho kon­tak­tu, mlu­vit poli­cej­ním žar­go­nem a cho­vat se stej­ně jako pří­sluš­ní­ci jed­not­ky.
Z prak­tic­kých důvo­dů muse­lo být pro úče­ly fil­mu pro­ve­de­no něko­lik změn na stan­dard­ním oble­ku i výzbro­ji. Kevlarova ves­ta, kte­rá samot­ná váží oko­lo 15 kg, by spo­lu s ostat­ním vyba­ve­ním byla pro her­ce až pří­liš vel­kou zátě­ží, pro­to byla nahra­ze­na ves­tou s pěno­vou výpl­ní. Dalším pro­blé­mem bylo to, že pří­sluš­ní­ci jed­not­ky jsou v prů­bě­hu celé akce oble­če­ni od hla­vy až k patě v úpl­ně stej­ných kos­tý­mech, díky kte­rým není mož­né roz­po­znat, kdo je kdo. V někte­rých scé­nách si pro­to her­ci sun­dá­va­jí hel­my či ochran­né brý­le, aby bylo zřej­mé, o koho se jed­ná.
Nejnáročnější čás­tí pří­prav bylo noč­ní natá­če­ní závě­reč­né akč­ní sek­ven­ce, kte­ré pro­bí­ha­lo na mos­tě 6th Street Bridge v Los Angeles a trva­lo cel­kem čty­ři týd­ny. „Někdo mi navr­ho­val dál­ni­ci 405 (kte­rá vede ze San Diega do Sacramenta), ale pak jsem nara­zil na kni­hu Above Los Angeles a usou­dil, že kdy­bych byl pilo­tem, vybral bych si pro při­stá­ní nej­spí­še most 6th Street Bridge,“ říká hlav­ní výtvar­ník Mayne Berke. „Tento most mi při­pa­dal ide­ál­ní také z vizu­ál­ní­ho hle­dis­ka - je dlou­hý téměř kilo­me­tr a po při­stá­ní by svě­tél­ku­jí­cí okna mra­kodra­pů tvo­ři­la vyni­ka­jí­cí kuli­su.“ Přistání s oprav­do­vým leta­dlem by však bylo pří­liš nebez­peč­né, pro­to byla na most kaž­dou noc dopra­ve­na jeho repli­ka z blíz­ké­ho skla­du.
Místem, kam nebyl povo­len vstup ani fil­mo­vé­mu štá­bu, však zůsta­ly losan­ge­les­ké deš­ťo­vé odpad­ní kaná­ly. Zodpovědné úřa­dy se obá­va­ly nebez­pe­čí náh­lých záplav, kte­ré bylo navíc v době natá­če­ní vyš­ší než ve zbý­va­jí­cí čás­ti roku. Berke pro­to musel odpad­ní kanál posta­vit ve stu­diu. „Musel jsem vytvo­řit kon­struk­ci, kte­rá by dala pro­stor veš­ke­ré akci, popsa­né ve scé­ná­ři. V pod­sta­tě to mělo být něco jako dět­ská pro­lé­zač­ka.“
Berkeho nej­vět­ším zdro­jem inspi­ra­ce se uká­za­ly být inter­ne­to­vé strán­ky „dra­i­ne­rů“ - lidí, kte­ří se baví tím, že bez povo­le­ní vstu­pu­jí do deš­ťo­vých odpad­ních kaná­lů po celé zemi, fotí se a poté zve­řej­ňu­jí foto­gra­fie na inter­ne­tu. Součástí strá­nek jsou také dis­ku­ze o tom, jakým způ­so­bem se jim poda­ři­lo dostat do/z kon­krét­ní­ho kaná­lu a co zají­ma­vé­ho tam našli.
Pro Berkeho bylo pře­kva­pe­ním, že všech­ny odpad­ní kaná­ly mají urči­té spo­leč­né zna­ky. „Ve všech kaná­lech ros­tou na stro­pě řasy a jsou tam tisí­ce ciga­re­to­vých nedo­pal­ků. Jsou tam také spous­ty ple­cho­vek a plas­ti­ko­vých tašek, kte­ré si lidé nosí ze super­mar­ke­tů. Kromě jiné­ho jsme našli také jeden tele­graf­ní sloup, vysa­vač Dustbuster, něko­lik nákup­ních vozí­ků, pok­li­ce na kola, pne­u­ma­ti­ky... byla to vyni­ka­jí­cí pří­le­ži­tost vytvo­řit zají­ma­vé pro­stře­dí s pro­pra­co­va­nou hrou svět­la a stí­nu. Prostředí také skvě­le zapa­da­lo do kon­cep­tu fil­mu - sto­ky jsou tem­né, stra­ši­del­né a půso­bí děsi­vě. Nikdy neví­te, co vás čeká za dal­ším rohem.“
Ve scé­ná­ři posta­vy pro­chá­ze­jí při­bliž­ně kilo­me­t­ro­vým úse­kem odpad­ní­ho kaná­lu. Tak roz­sáh­lý model však neby­lo mož­né sesta­vit, pro­to Berke navr­hl kon­struk­ci, kte­rá by umož­ni­la pou­žít jed­no mís­to z něko­li­ka růz­ných úhlů. „Dešťové odpad­ní kaná­ly jsou mno­hem vět­ší, než si vět­ši­na lidí před­sta­vu­je. Některými z nich by doká­zal pro­jet nákla­ďák. Konstrukce pro­to muse­la být nejen vše­stran­ná, ale také obrov­ská.“

Autor: Redakce Kritiky.cz
Týden plný filmových premiér v Česku: novinky, které stojí za pozornost
18. srpna 2025Týden plný filmových premiér v Česku: novinky, které stojí za pozornostTento týden se v kinech v České republice představí několik očekávaných titulů, od dramatických příběhů přes komedie až po nezávislé filmy. Připravte se na pestrou filmovou nabídku, která osloví různé divácké chutě a přinese nové filmové…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Filmové premiéry tohoto týdne v Česku: Nové příběhy a hvězdy na stříbrném plátně
4. srpna 2025Filmové premiéry tohoto týdne v Česku: Nové příběhy a hvězdy na stříbrném plátněTento týden přináší do kin v České republice pestrou škálu filmových premiér, od dramatických příběhů po komedie a akční thrillery. Diváci se mohou těšit na nové tituly s hvězdnými obsazeními i osvědčenými režiséry, kteří opět přinášejí…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Džob: Pokračování kultovních filmů Gympl a Vejška přináší pohled na život dospělých sprejerů
31. července 2025Džob: Pokračování kultovních filmů Gympl a Vejška přináší pohled na život dospělých sprejerůRežisér Tomáš Vorel po letech opět představuje film, který navazuje na své populární snímky Gympl a Vejška. Nový film Džob sleduje osudy dvou starších sprejerů, kteří se po letech vracejí ke své vášní, ale jejich životy…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Týden filmových premiér v ČR: novinky, které stojí za pozornost
28. července 2025Týden filmových premiér v ČR: novinky, které stojí za pozornostTento týden je v kinech opravdu pestrý – od komedií a animáků po hluboké dramatické snímky. Připravte se na filmové zážitky, které vás nejen pobaví, ale i přimějí zamyslet. Přinášíme přehled nejzajímavějších premiér, které si rozhodně…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Týden filmových premiér v ČR: novinky, které stojí za to vidět
21. července 2025Týden filmových premiér v ČR: novinky, které stojí za to vidětNový týden přináší do kin širokou škálu nových filmových titulů, od dramatických příběhů přes akční dobrodružství až po originální snímky, které potěší různé divácké chutě. Připravte se na pestrou filmovou nabídku, která vás určitě nezklame. Nejlépe…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Nové filmové premiéry tohoto týdne v ČR: od rodinné zábavy po sportovní drama
14. července 2025Nové filmové premiéry tohoto týdne v ČR: od rodinné zábavy po sportovní drama Tento týden přináší do kin v České republice pestrou paletu filmových premiér, které potěší jak fanoušky animovaných příběhů, tak milovníky sportovních dramat či rodinné komedie. Připravte se na novou dávku filmových zážitků, které rozhodně stojí za…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Filmové premiéry tohoto týdne v ČR: Nové příběhy na plátně
7. července 2025Filmové premiéry tohoto týdne v ČR: Nové příběhy na plátněTento týden přináší do kin v České republice pestrou směsici filmových novinek, od očekávaných pokračování přes přelomové debuty až po inovativní artové snímky. Diváci se mohou těšit na rozmanité žánry, které osloví jak milovníky akce, tak…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Filmové premiéry tohoto týdne v ČR: Co nás čeká na plátně
30. června 2025Filmové premiéry tohoto týdne v ČR: Co nás čeká na plátněTento týden je v českých kinech skutečně pestrý. Přicházejí nejen akční blockbustery a dobrodružné filmy, ale také komedie a dramatické příběhy s hlubším poselstvím. Diváci se mohou těšit na různé žánry a příběhy, které nabídnou zábavu,…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Lavi se vrací: Vyšehrad Dvje je větší, drzejší a šílenější
9. dubna 2025Lavi se vrací: Vyšehrad Dvje je větší, drzejší a šílenějšíDruhý díl kultovní komedie přináší návrat neřízené střely jménem Lavi. Tentokrát míří až na dno – do vesnického klubu FK Smrkov. Nové tváře, staré průšvihy a humor, který si nebere servítky. Vyšehrad: Dvje rozšiřuje svůj fotbalový…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Od 4. července v kinech: Dvě filmové novinky
4. července 2024Od 4. července v kinech: Dvě filmové novinkyS příchodem léta se v kinech objeví dvě očekávané filmové premiéry, které slibují přinést nejen napětí a dobrodružství, ale i zábavu pro celou rodinu. Představujeme vám moderní adaptaci klasického románu "Hrabě Monte Christo" a další pokračování…Vydáno v rubrice: Filmové premiéry
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře