Kritiky.cz > Zajímavosti > Webová analytika: Klíč k růstu vašeho online podnikání

Webová analytika: Klíč k růstu vašeho online podnikání

1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Co je webová analytika a proč ji potřebujete?

Webová ana­ly­ti­ka je nezbyt­ným nástro­jem pro pocho­pe­ní cho­vá­ní návštěv­ní­ků vaše­ho webu. Pomáhá iden­ti­fi­ko­vat sla­bá mís­ta, opti­ma­li­zo­vat obsah a zefek­tiv­nit mar­ke­tingo­vé kam­pa­ně. Díky ana­ly­tic­kým nástro­jům může­te sle­do­vat, odkud vaši návštěv­ní­ci při­chá­ze­jí, co je zaujme a proč (ne)konvertují.

Klíčové metriky, které webová analytika sleduje:

Počet návštěv a uni­kát­ních uži­va­te­lů

Délka návštěvy a hloub­ka pro­hlí­že­ní

Míra oka­mži­té­ho opuš­tě­ní

Zdroje návštěv­nos­ti (orga­nic­ká, pla­ce­ná, soci­ál­ní média atd.)

Uživatelské akce: kli­ky, for­mu­lá­ře, komen­tá­ře

Technické para­me­t­ry: zaří­ze­ní, OS, rych­lost načí­tá­ní strá­nek

Typy webové analytiky

Klasická ana­ly­ti­ka
Zaměřuje se na základ­ní sta­tis­ti­ky webu – napří­klad pomo­cí Google Analytics. Ideální pro sle­do­vá­ní návštěv­nos­ti a kon­ver­zí.

Průřezová ana­ly­ti­ka
Propojuje data z růz­ných sys­té­mů (např. CRM, reklam­ních účtů) a umož­ňu­je sle­do­vat celý nákup­ní pro­ces – od prv­ní­ho klik­nu­tí po kon­ver­zi.

Nástroje, které používáme

V T.I.M Agency pra­cu­je­me s nej­mo­der­něj­ší­mi ana­ly­tic­ký­mi nástro­ji:

Google Analytics 4 (GA4)

Komplexní pře­hled o cho­vá­ní uži­va­te­lů – sle­du­je návštěv­nost, kon­ver­ze i ces­tu uži­va­te­le webem. Pomůžeme vám s jeho nasa­ze­ním i sprá­vou.

Hotjar

Vizualizace cho­vá­ní pomo­cí heatmap, zázna­mů rela­cí a kon­verz­ních trych­tý­řů. Ideální pro zlep­še­ní UX a UI vaše­ho webu.

Microsoft Clarity

Bezplatný nástroj zamě­ře­ný na sle­do­vá­ní inter­ak­cí s webem – nabí­zí podrob­né zázna­my rela­cí a tepel­né mapy.

Google Search Console

Nezbytný pro opti­ma­li­za­ci SEO – sle­du­je výkon­nost ve vyhle­dá­va­či Google a iden­ti­fi­ku­je chy­by ve strán­kách.

Proč spolupracovat s námi?

V T.I.M Agency věří­me v indi­vi­du­ál­ní pří­stupdůraz na detail. Každý kli­ent je pro nás jedi­neč­ný a na kaž­dém pro­jek­tu pra­cu­je­me s maxi­mál­ní péčí. Nabízíme:

Odbornost a zku­še­nos­ti

Kvalitu a ino­va­ce

Strategické myš­le­ní a efek­tiv­ní rea­li­za­ci

Etapy spo­lu­prá­ce od A do Z, včet­ně ana­lý­zy, stra­te­gie, imple­men­ta­ce, měře­ní a opti­ma­li­za­ce

Naše služby

Kromě webo­vé ana­ly­ti­ky nabí­zí­me také:

Google Ads – cíle­ná rekla­ma ve vyhle­dá­va­či Google

Facebook/Instagram Ads – sprá­va kam­pa­ní na soci­ál­ních sítích

Tvorbu webo­vých strá­nek – design ori­en­to­va­ný na kon­ver­ze

Chatboti – auto­ma­ti­zo­va­ná komu­ni­ka­ce se zákaz­ní­ky

Sociální sítě (SMM) – budo­vá­ní vaší znač­ky na Facebooku, Instagramu a dal­ších plat­for­mách

Ceník – tarif „Základní“ od 200 €

Obsahuje:

Nastavení měři­cích kódů

Definování udá­los­tí a kon­ver­zí

Elektronický obchod (eCommerce trac­king)

Sledování napříč domé­na­mi

Vlastní pře­hle­dy

Klienti o nás říkají

Tetiana Mitreva – MonLis Studio
„Spolupráce s T.I.M. agen­tu­rou je pro mě klí­čo­vá. Rozumí nejen mar­ke­tingu, ale i mému pod­ni­ká­ní.“

Yurii Strogonov – pod­ni­ka­tel
„Kvalitní tým, dlou­ho­do­bá spo­lu­prá­ce. Fungujeme!“

Antonina Kozmina – Trymefirst
„Jsme kli­en­ty už 2 roky. Společně ros­te­me. Skvělá komu­ni­ka­ce i výsled­ky.“

Jsme připraveni posunout váš byznys dál

Webová ana­ly­ti­ka je nejen o čís­lech, ale hlav­ně o správ­ných roz­hod­nu­tích. Pomůžeme vám pocho­pit data, opti­ma­li­zo­vat stra­te­gie a růst efek­tiv­ně. Kontaktujte nás ješ­tě dnes a začně­te novou eta­pu své­ho pod­ni­ká­ní s T.I.M Agency!

Více na: https://www.t-i-m.cz/services/web-analytics


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,26343 s | počet dotazů: 251 | paměť: 63930 KB. | 17.05.2025 - 18:23:35