Jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, která zaujme, vryje se do paměti a zároveň neotravuje a nerozčiluje? Se kterou se spojují pozitivní emoce? Jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, ve kterých bude reklama prezentována? Jak komunikovat s různými cílovými skupinami. A nejen o tom je reklama. Důležité je i správné použití barev a slov. Jak je účinně využívat,jak vybrat vhodný a hlavně chytlavý název, jméno produktu a logo? Nejen na tyhle otázky vám odpoví Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
Společně s Jiřím Mikešem, bývalým prezidentem Rady pro reklamu a dlouholetým ředitelem Asociace komunikačních agentur, se podujali zasvětit lidi do tajů reklamy a její přípravy. Čtvrté doplněné vydání jejich knihy aktualizovali o možnosti a význam nových médií, o globalizaci a její dopad na reklamu a o problematiku udržitelného rozvoje. Kromě toho, že odpovědí na všechny výše zmíněné otázky, vám taky vysvětlí, jak vytvořit efektivní reklamu nebo jak si zvolit správnou agenturu a obeznámí vás s novými trendy v marketingové komunikaci.
Autoři jednotlivé pojmy srozumitelně vysvětlují a doplňují je množstvím příkladů z praxe, takže je snadno pochopíte. Oceníte i legislativu spojenou s reklamou, přehled ukazatelů měření dopadu reklamních kampaní, informace o soutěžích v oblasti reklamy, informace o asociacích komunikačních a reklamních agentur a o Radě pro reklamu a taky adresář asociací a společností a seznam odborného tisku s marketingovou tematikou.
Kniha je vhodná nejen pro lidi, kteří se s tímhle oborem chtějí seznámit, ale i pro ty, kteří se reklamě věnují už dlouho a hledají shrnutí všech základních poznatků, ve kterém nechybí ani oborové novinky.
Hodnocení: 100%
REKLAMA
Autoři: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Vydáno: Grada, 2018
Počet stran: 232
Zdroj obrázku: grada.cz