Kritiky.cz > Filmy > Filmové recenze > KVIFF 2019 – Třetí nálož dojmů z Karlových Varů, bilancování, vítězný Otec i vizionářská Naše doba

KVIFF 2019 – Třetí nálož dojmů z Karlových Varů, bilancování, vítězný Otec i vizionářská Naše doba

Načítám počet zobrazení...
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...
Letos bylo v Karlových Varech opro­ti loň­sku o pozná­ní méně lidí, tak­že fron­ty před sály byly mnoh­dy vidi­tel­ně krat­ší a na někte­rých před­sta­ve­ních sem tam dokon­ce zůstá­va­ly prázd­né sedač­ky. Také fil­mů bylo méně – letos „jen“ 177, zatím­co loni jich bylo 236 (nicmé­ně počet pro­jek­cí byl naštěs­tí i tak sko­ro stej­ný). Nově vypadlo let­ní kino, kte­ré měs­to Karlovy Vary plá­nu­je zru­šit. Kupodivu letos v pro­gra­mu chy­bě­ly nové fil­my Terrence Malicka, Xaviera Dolana či Fatiho Akina, před­sta­ve­né letos na fes­ti­va­lech v Cannes a Berlíně, a to přes­to, že tito tvůr­ci mají v Karlových Varech boha­tou his­to­rii své­ho půso­be­ní. I tak ale nabíd­ka pro­jek­cí číta­la vel­ké množ­ství zda­ři­lých sním­ků, jimž s pře­hle­dem kra­lu­je Parazit jako zda­le­ka nej­lep­ší film letoš­ních Varů (pod­le mě) a něko­lik dal­ších pozo­ru­hod­ných sním­ků, mezi něž se řadí i nový počin mexic­ké­ho reži­sé­ra Carlose Reygadase  Naše doba (o něm více níže).
V Hlavní sou­tě­ži vyhrál Velkou cenu – Křišťálový glo­bus bul­har­ský film Otec(o něm též níže), Zvláštní cenu poro­ty zís­kal němec­ký sní­mek Lara a Cena za režii puto­va­la k bel­gic­ké­mu tvůr­ci Timovi Mielantsovi za film Patrick. Herecké ceny obdr­že­li Corinna Harfouch za Larua Milan Ondrlík za slovensko-české dra­ma Budiž svět­lo. Zvláštní uzná­ní za film si vyslou­ži­la špa­něl­ská Srpnová mado­na a za herec­ký výkon mla­dá hereč­ka Antonia Giesen za roli v chilsko-francouzském fil­mu Muž budouc­nos­ti. V Soutěži Na východ od Západu zís­kal Velkou cenu rus­ký sní­mek Býk, Zvláštní cenu poro­ty obdr­žel ukra­jin­ský počin Mé tiché myš­len­ky. Nejlepším doku­men­tem se stal estonsko-lotyšský doku­ment Nesmrtelní, Zvláštní cena poro­ty ve stej­né kate­go­rii byla udě­le­na doku­men­tu Konfuciánský sen. Diváckou cenu dení­ku Právo udě­li­li hla­su­jí­cí divá­ci doku­men­tu Olgy Sommerové Jiří Suchý – Lehce s živo­tem se prát (o němž také píši více níže).
A nyní již k fil­mům:
Naše doba (Nuestro tiem­po) – Tříhodinový mexic­ký sní­mek vizi­o­nář­ské­ho reži­sé­ra Carlose Reygadase se zabý­vá vzta­hem man­žel­ské­ho páru žijí­cí­ho na býčím ran­či, jejichž ote­vře­né man­žel­ství popr­vé pře­kro­čí hra­ni­ci toho, co si jsou oba ješ­tě ochot­ni tole­ro­vat. Ze širo­ka poja­tý, niter­ný, vrs­tev­na­tý a z hle­dis­ka nej­růz­něj­ších for­mál­ních a vypra­věč­ských pro­střed­ků nebý­va­le pes­t­rý sní­mek věno­va­ný part­ner­ským vzta­hům, jejich růz­ným podo­bám a pro­mě­nám, exce­lu­je zejmé­na na poli napros­to bra­vur­ní a vyna­lé­za­vé režie, nád­her­né kame­ry a skvě­lých herec­kých výko­nů ústřed­ní dvo­ji­ce, kte­rou ztvár­ni­li pří­mo Reygadas a jeho žena, kte­ří jsou při­tom oba neher­ci. Divácky nároč­něj­ší, leč na Reygadasovy pomě­ry stá­le vel­mi pří­stup­ný film plný býčích meta­for a ohro­mu­jí­cích pasá­ží (kon­cert pro tym­pá­ny, napa­de­ní koně býkem, sex nasní­ma­ný voye­u­ris­tic­ky přes nedo­vře­né dve­ře) se ino­va­tiv­ně noří do hlu­bin slo­ži­té a kom­plex­ní psy­cho­lo­gie lidí a jejich vzta­hů a v pod­sta­tě jde o napros­to mimo­řád­né dílo, jemuž lze vytý­kat jen pár nedo­stat­ků, mezi něž se řadí mís­ty pří­liš­ná dějo­vá roz­vol­ně­nost a pře­ci jen tro­chu pře­hna­ná dél­ka někte­rých zábě­rů a scén. (90%)

 

Naše doba
Zdroj fotek: Film Servis Festival Karlovy Vary

 

 

Chata (The Lodge) – Americký thriller s horo­ro­vý­mi prv­ky je situ­o­ván do pro­stor­né hor­ské cha­lu­py u zamrz­lé­ho jeze­ra, kam vyra­zí strá­vit vánoč­ní svát­ky otec (Richard Armitage) se dvě­ma dět­mi a se svou novou mla­dou pří­tel­ky­ní (Riley Keough), jež byla před lety člen­kou jakési nábo­žen­ské sek­ty. Chladné vzta­hy mezi ní a dět­mi pak pro­jdou nároč­nou zkouš­kou ve chví­li, kdy otec musí na něko­lik dní pra­cov­ně odjet… Slibně roze­hra­ná psy­cho­lo­gic­ká his­tor­ka ode­hrá­va­jí­cí se na pome­zí sku­teč­nos­ti, snů a halu­ci­na­cí trpí poma­lým roz­jez­dem, po němž násle­du­je postup­ně gra­du­jí­cí hra s oče­ká­vá­ním, nav­na­zu­jí­cí na něja­ký úder­ný mysteriózní/hororový závěr. Finální rozuz­le­ní je však pře­kva­pi­vě raci­o­nál­ní a ukot­ve­né v rea­li­tě, čímž vrhá stín pochyb­nos­ti na čet­né náho­dy a neprav­dě­po­dob­né oka­mži­ky, k nimž v prů­bě­hu sním­ku došlo, a kte­ré jeho hrdi­nům hrá­ly do karet. Film roz­hod­ně zaujme atmo­sfé­rou, herec­ký­mi výko­ny a budo­vá­ním pochyb a nejis­to­ty, jeho poin­ta však není dosta­teč­ně uspo­ko­ji­vá, aby vykou­pi­la to čeká­ní na ni. (60%)
Antologie měs­ta duchů (Ghost Town Anthology) – Duchařskou tema­ti­kou pro­špi­ko­va­ný pří­běh o oby­va­te­lích zapad­lé kanad­ské ves­ni­ce, kte­ří se vyrov­ná­va­jí se sebe­vraž­dou dva­ce­ti­le­té­ho chlap­ce, nato­čil que­bec­ký tvůr­ce Denis Côté na 16mm kame­ru. Divácky nároč­ný sní­mek sto­jí na půso­bi­vých (nicmé­ně vel­mi skrom­ných a stro­hých) obra­zech a na vykres­le­ní sko­mí­ra­jí­cí komu­ni­ty na odlou­če­ném zamrz­lém ven­ko­vě. Ta se sice nazý­vá soudrž­nou a pospo­li­tou, leč ve sku­teč­nos­ti ji v depre­siv­ní loka­ci, kde mají své mís­to spíš mrt­ví než živí, drží jen posled­ní zbyt­ky vůle. Poté, co pro rodi­nu pozůsta­lých, truchlí­cích nad tra­gic­kou udá­los­tí, ztra­tí vní­má­ní času smy­sl, se ves­ni­ce sice oprav­du počne zapl­ňo­vat duchy a film začne pra­co­vat s urči­tým napě­tím, přes­to však od toho­to křeh­ké­ho a nená­pad­né­ho sním­ku o urči­tých for­mách stra­chu a o pře­ko­ná­vá­ní smut­ku ze ztrá­ty nemá cenu čekat horor - jde spíš o jed­no­du­chý myš­len­ko­vý kon­cept, pře­ve­de­ný do vizu­ál­ní meta­fo­ric­ké podo­by. (50%)
Antologie města duchů

 

Otec (Bashtata) – Bulharský film od tvůr­ců Glory je hoř­kou kome­dií o čty­ři­cát­ní­ko­vi Pavlovi (Ivan Barnev), kte­rý se po smr­ti mat­ky musí vypo­řá­dat i se svým ovdo­vě­lým otcem, posed­lým dojmem, že mu man­žel­ka chtě­la před smr­tí říct něco důle­ži­té­ho, a nachá­ze­jí­cím vidi­nu pomo­ci u ezo­te­ric­ké­ho sen­zi­bi­la, jenž by mu mohl komu­ni­ka­ci se ženou za záhro­bí umož­nit. Snímek obsa­hu­je spous­tu naděj­ně roze­hra­ných moti­vů, skvě­le napsa­né posta­vy, jež mezi sebou mají věro­hod­nou inter­ak­ci cha­rak­te­ris­tic­kou pro lidi, kte­ří spo­lu neu­mě­jí správ­ně komu­ni­ko­vat, i něko­lik hez­ky budo­va­ných absurdně-komických scén, leč pří­bě­ho­vě kon­čí pou­ze u let­mé­ho nad­ho­zu, jemuž zásad­ně chy­bí důsled­něj­ší gra­da­ce, vět­ší sevře­nost a sil­něj­ší vypoin­to­va­nost. (60%)
Takové krás­né šaty (In Fabric) – Hororový sní­mek své­byt­né­ho brit­ské­ho reži­sé­ra a sce­náris­ty Petera Stricklanda (Pestrobarvec Petrklíčový), vyprá­vě­jí­cí o ženě, kte­rá si v sezón­ním výpro­de­ji mód­ní­ho buti­ku kou­pí pro­kle­té vraž­dí­cí šaty, je v pod­sta­tě hrdým umě­lec­kým bra­kem, vzdá­va­jí­cím poctu osm­de­sát­ko­vým béč­ko­vým horo­rům o vraž­dí­cích před­mě­tech a ital­ským giallo krvá­kům. Vizuálně uhran­či­vý film se nicmé­ně i přes pří­tom­nost něko­li­ka pozo­ru­hod­ných nápa­dů mís­ty nesku­teč­ně vle­če (dvě hodi­ny jsou váž­ně na ten­to typ fil­mu pří­liš, něja­kých plus mínus 80 minut by bylo dale­ko schůd­něj­ších) a cel­ko­vě jde i kvů­li tri­vi­ál­ní­mu pří­bě­hu, na nějž jsou násled­ně navě­še­ny dal­ší naho­di­lé a nikam neve­dou­cí moti­vy, pře­de­vším o video-artovou retro pře­hlíd­ku bizar­ních scén a momen­tů, kte­ré jsou sem tam nato­lik šíle­né a uje­té, že se jim zkrát­ka nedá nesmát (nebo ale­spoň krou­tit hla­vou, pochech­tá­vat se a podi­vo­vat se, co se honi­lo Stricklandovi hla­vou a na jakých dro­gách zrov­na jel, když tohle vymýš­lel). (30%)
Takové krásné šaty

 

Vazba (Arrest) – Rumunské vězeň­ské dra­ma se ode­hrá­vá v létě roku 1983, kdy dojde k neče­ka­né­mu zatče­ní archi­tek­ta Dinua, kte­rý si uží­vá den s rodi­nou na plá­ži. Zbytek fil­mu se ode­hrá­vá v jedi­né cele, v níž na jed­né poste­li leží Dinu, pode­zře­lý z pro­ti­re­žim­ní čin­nos­ti, a na dru­hé pro­tře­lý dona­šeč, hod­ný i zlý poli­cis­ta v jed­né oso­bě, kte­rý má na Dinua vytvo­řit drs­ný nátlak a donu­tit ho k při­zná­ní. Syrový a suro­vý sní­mek obsa­hu­je i pár bru­tál­ních scén nepří­jem­né­ho fyzic­ké­ho nási­lí, ale je jich oprav­du jen tro­cha a hlav­ní hrdi­na je po vět­ši­nu času zpra­co­vá­ván spíš psy­chic­ky. Film kri­ti­zu­je rumun­ský tota­lit­ní režim osm­de­sá­tých let zob­ra­zo­vá­ním nekom­pro­mis­ních a zavr­že­ní­hod­ných mani­pu­la­tiv­ních metod, jež při poli­cej­ních a vězeň­ských výsle­ších slou­ži­ly k abso­lut­ní­mu poko­ře­ní i člo­vě­ka v pod­sta­tě bez­ú­hon­né­ho, ale dělá to dvě hodi­ny pořád stej­ně, tak­že to po urči­té (kupo­di­vu rela­tiv­ně krát­ké) době začne být již poně­kud fád­ní. (60%)
Adam – Hrdinkami maroc­ké­ho debu­tu jsou těhot­ná žena, kte­rá žije na uli­ci a hle­dá pří­stře­ší a prá­ci, a ovdo­vě­lá matka-samoživitelka, kte­rá ji i přes počá­teč­ní neo­cho­tu při­jme na výpo­moc ve své pekár­ně. Subtilní, intim­ní a jem­ný film o síle mateř­ství a o pro­mě­ňu­jí­cím se vzta­hu dvou sil­ných žen, jež v neleh­kých pod­mín­kách zakrý­va­jí své utr­pe­ní vytr­va­lou pra­co­vi­tos­tí a navzá­jem si vypo­mo­hou k pozi­tiv­něj­ším vyhlíd­kám na vlast­ní budouc­nost, vyni­ká herec­ký­mi výko­ny here­ček v hlav­ních rolích, pev­ně ucho­pe­nou režií a cit­li­vým vní­má­ním detai­lů. Dějově jde však pou­ze o jed­no­du­chou a nedra­ma­tic­kou cha­rak­te­ro­vou stu­dii, kte­rá ply­ne pozvol­ně a prak­tic­ky bez­kon­flikt­ně až k utlu­me­né­mu emo­ci­o­nál­ní­mu finá­le (vrcho­lí­cí­mu dlou­hou pasá­ží věno­va­nou hrdin­či­nu sou­bo­ji s mateř­ský­mi city, kte­ré si odmí­tá při­pus­tit, ale je jimi nako­nec pře­mo­že­na), jehož síla je v závě­ru již poně­kud ředě­na zdlou­ha­vým odda­lo­vá­ním nevy­hnu­tel­né­ho. (70%)
Takové krásné šaty

 

Jiří Suchý – Lehce s živo­tem se prát – Dokumentární film Olgy Sommerové (Magický hlas rebel­ky, Červená) je divác­ky vděč­ným por­trétem věno­va­ným tvor­bě Jiřího Suchého, sestá­va­jí­cím pře­váž­ně z jeho vyprá­vě­ní a vzpo­mí­ná­ní a z čet­ných uká­zek jeho díla, od star­ších věcí, kte­ré sklá­dal spo­leč­ně s Jiřím Šlitrem, po sou­čas­něj­ší poči­ny z nedáv­né doby. Informacemi nadi­té­mu prů­ře­zu Suchého více než šede­sá­ti­le­tou hudeb­ní, pěvec­kou a pís­nič­kář­skou kari­é­rou nechy­bí odpo­ví­da­jí­cí dobo­vý kon­text, vel­ké množ­ství archiv­ních zázna­mů i nově nato­če­ný mate­ri­ál, v němž se Jiří Suchý navzdo­ry své­mu věku jeví jako neu­stá­le vtip­ku­jí­cí a stá­le neví­da­ně tvo­ři­vý a pra­co­vi­tý čipe­ra s dobrou nála­dou a jas­nou mys­lí, což jen posi­lu­je obdiv k němu. Úplně základ­ní fak­ta sní­mek záměr­ně vyne­chá­vá, ide­ál­ní­mi divá­ky jsou pro­to ti, co Jiřího Suchého a ale­spoň někte­ré jeho pís­nič­ky už zna­jí, mají ho rádi a chtě­jí se o něm dozvě­dět víc. (80%)
Synové Dánska (Danmarks sønner) – Dánský film věnu­jí­cí se spo­le­čen­ské situ­a­ci v Dánsku, kde po sérii tero­ris­tic­kých úto­ků zís­ká­vá v nad­chá­ze­jí­cích vol­bách masiv­ní pod­po­ru stra­na sli­bu­jí­cí vyhoš­ťo­vá­ní imi­gran­tů a etnic­kých men­šin ze země, v důsled­ku čehož dochá­zí ke dvo­jí radi­ka­li­za­ci – zapr­vé se začí­na­jí hla­si­tě­ji ozý­vat dán­ští pra­vi­co­ví extré­mis­té, jimž tato poli­ti­ka maxi­mál­ně vyho­vu­je, a zadru­hé na ně rea­gu­jí při­stě­ho­va­lec­ké sku­pi­ny, jež doplá­ce­jí na jed­ná­ní tero­ris­tů, s nimiž nema­jí nic spo­leč­né­ho. Ambiciózní a spo­le­čen­sky anga­žo­va­ný sní­mek pojed­ná­va­jí­cí o tom, že pří­sluš­ní­ci urči­tých etnik by se nemě­li str­kat do jed­no­ho pyt­le a že kaž­dé násil­né řeše­ní vyplo­dí jen dal­ší nási­lí navíc, začí­ná jako dra­ma o mla­dí­ko­vi, jenž se ve sna­ze ochrá­nit svou rodi­nu při­dá ke sku­pi­ně arab­ských extre­mis­tů, a pokra­ču­je jako poli­tic­ký thriller o stra­chu a nená­vis­ti ve spo­leč­nos­ti a o opor­tu­nis­tic­kých poli­ti­cích, kte­ří obo­jí­ho popu­lis­tic­ky zne­u­ží­va­jí ve svůj pro­spěch. Ideově aktu­ál­ní sní­mek lze pochvá­lit za prá­ci s důle­ži­tým námě­tem a přes­ně míře­ným posel­stvím, cel­ko­vě jej však srá­ží prů­měr­ná režie, pří­liš pozvol­né tem­po a nedo­sta­teč­ně vta­hu­jí­cí a zjed­no­du­še­ná rea­li­za­ce. (60%)

 

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Velký vlastenecký výlet - neslušela by tomu minisérie?
2. září 2025Velký vlastenecký výlet - neslušela by tomu minisérie?Na konci prázdnin do českých kin vstoupila dokumentární road-movie Velký vlastenecký výlet. Snímek pojednává o českém filmovém štábu, jenž do blízkosti reálných bojů na Ukrajině přivezl Čechy, kteří věří ve vítězství Ruska a v to, že…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Čelisti: Klasika Stevena Spielberga se vrací do českých kin v repríze k 50. výročí uvedení do kin
30. srpna 2025Čelisti: Klasika Stevena Spielberga se vrací do českých kin v repríze k 50. výročí uvedení do kinKdyž měly Čelisti v roce 1975 premiéru, nejenže vyděsily diváky, ale také změnily filmový průmysl. Thriller Stevena Spielberga o přímořském městečku ohroženém velkým bílým žralokem se stal kulturním fenoménem, který zahájil éru letních blockbusterů a změnil…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Život v hajzlu - Austin Butler v kriminálním thrilleru
27. srpna 2025Život v hajzlu - Austin Butler v kriminálním thrilleruHank Thompson (Austin Butler) byl středoškolský baseballový fenomén, který už nemůže hrát, ale všechno ostatní mu jde dobře. Má skvělou dívku Yvonne (Zoë Kravitz), obsluhuje bar v newyorské putyce a jeho oblíbený tým se snaží získat…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Bláznivě - Nová komedie od tvůrců Naprostých cizinců
27. srpna 2025Bláznivě - Nová komedie od tvůrců Naprostých cizincůNaše mysl je velmi přeplněné místo; všichni jsme obýváni mnoha osobnostmi, které musí koexistovat. Racionálními, romantickými, instinktivními, někdy i šílenými. Ale kdo je skutečně pánem situace? Snímek Bláznivě je příběhem prvního rande, rozkošnou romantickou komedií, která nás…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Roseovi - Benedict Cumberbatch a Olivia Colman v novém zpracování Války Roseových
27. srpna 2025Roseovi - Benedict Cumberbatch a Olivia Colman v novém zpracování Války RoseovýchŽivot dokonalého páru Ivy (Olivia Colman) a Thea (Benedict Cumberbatch) se zdá být naprosto úžasným: úspěšná kariéra, milující manželství, skvělé děti. Ale pod fasádou jejich údajně ideálního života se schyluje k bouři. Jak Theova kariéra upadá, zatímco…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Nikdo 2 - Bláznivá dovolená v akčním kabátku
19. srpna 2025Nikdo 2 - Bláznivá dovolená v akčním kabátkuHutchi Mansellovi (Bob Odenkirk) se dlouhou dobu dařilo skrývat před světem i vlastní rodinou, že má velmi temnou a krvavou minulost. Jenže když násilí zaklepalo na dveře jeho domu, musel s pravdou a troškou toho poctivého lámání…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Splitsville - Romantický čtyřúhelník s Dakotou Johnson a Adriou Arjonou
18. srpna 2025Splitsville - Romantický čtyřúhelník s Dakotou Johnson a Adriou ArjonouDva manželské páry a jedno společné dilema – vztah už nefunguje jako dřív a každý z partnerů možná touží po něčem jiném. Myšlenka otevřeného vztahu rozvíří jejich přátelství i jistoty, které doposud vnímali jako pevné. A…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Pod parou: Český remake je mlhavou vzpomínkou na dánského oscarového vítěze
16. srpna 2025Pod parou: Český remake je mlhavou vzpomínkou na dánského oscarového vítězeČtveřice znuděných učitelů na Moravě se rozhodne oživit si život experimentem s alkoholem ve filmu Pod parou  českém remaku oscarového dramatu Thomase Vinterberga z roku 2020, který právě běží v pražských kinech. Toto druhé kolo vyměňuje…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Sweet Revenge - Jason Voorhees se vrací
14. srpna 2025Sweet Revenge - Jason Voorhees se vracíSkupina teenagerů přijíždí do tábora Crystal Lake, ale jedna věc, kterou o tomto místě netuší, je, že jsou sledováni a záhadně zabíjeni tajemným sériovým vrahem, který touží po pomstě... Poslední celovečerní Pátek třináctého dorazil v roce…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Sorry, Baby: Vtipná komedie Evy Victorové, o sexuálním napadení, je vynikajícím debutem
11. srpna 2025Sorry, Baby: Vtipná komedie Evy Victorové, o sexuálním napadení, je vynikajícím debutemMladá vysokoškolská profesorka zpracovává traumatickou událost, jak nejlépe umí, po několik let ve filmu Sorry, Baby, který debutoval na festivalu Sundance, byl uveden na letošním Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a tento víkend vstupuje do…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Zach Cregger osobně uvádí Hodinu zmizení v Praze, které signalizují místní produkci Resident Evilu
11. srpna 2025Zach Cregger osobně uvádí Hodinu zmizení v Praze, které signalizují místní produkci Resident EviluKdyž se diváci ve středu večer sešli v pražském Edison Filmhubu na místní premiéře filmu Hodina zmizení, dostalo se jim více než jen pohledu na nejnovější hororový snímek režiséra Zacha Creggera. Sám režisér neohlášeně vstoupil na…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Hodina zmizení - Jeden z hororů i filmů roku
7. srpna 2025Hodina zmizení - Jeden z hororů i filmů rokuVzájemně propojený hororový epos o zmizení celé školní třídy v malém městě. Vše začíná v okamžiku, kdy 17 dětí z jedné třídy přesně ve 2:17 ráno beze stopy zmizí. Tato děsivá událost rozproudí sled temných a…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Filmový projekt Velký vlastenecký výlet – průvodce českou mentalitou
7. srpna 2025Filmový projekt Velký vlastenecký výlet – průvodce českou mentalitouLetošní léto mám poměrně dost nabité, co se týče různých kulturních akcí, dovolených i filmových premiér. Dnes jsem byla vyslána hned na dvě novinářské projekce – tou druhou, o které pojednává tato recenze, byl dokumentární snímek…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Bláznivá střela - Liam Neeson kráčí ve stopách Leslieho Nielsena
6. srpna 2025Bláznivá střela - Liam Neeson kráčí ve stopách Leslieho NielsenaKdyž chceš být dobrý polda, musíš pít spoustu kafe, jíst mraky kalorických jídel, mluvit na podezřelé co nejdrsnějším hlasem a moc se nepárat s tím, co si myslí tvoji nadřízení. Přesně tím se řídí poručík Frank Drebin…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Životopisné drama Duchoň – když talent nestačí
6. srpna 2025Životopisné drama Duchoň – když talent nestačíUprostřed léta – času prázdnin a dovolených – jsem byla vyslána do pražského kina 35 na novinářskou projekci filmu Duchoň který režíroval Peter Bebjak. Tvůrci jej uvádějí v době, kdy si připomínáme 75 let od narození…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Hurikán Katrina: Závod s časem
3. srpna 2025Hurikán Katrina: Závod s časemLetos uplyne přesně 20 let od největší nejen přírodní, ale zejména lidské katastrofy, jež postihla jih Spojených států v oblasti New Orleans. A právě nyní máme možnost prostřednictvím dokumentárního seriálu "Hurikán Katrina: Závod s časem" vysílaným…Vydáno v rubrice: Filmové recenze
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 1,53077 s | počet dotazů: 317 | paměť: 24640 KB. | 02.09.2025 - 20:46:00