Surgery is the new SEX! Hororové Maestro David Cronenberg se po několika letech vrací k žánru, který jej proslavil ( Body Horor) a vytvořil zajímavě zvrácený svět se silným filozofickým přesahem, úvahovými dialogy, slušným hereckým cástingem, neotřelou pointou i myšlenkou a došlo i na pár líbivých nechuťáren. V Americe opět lidé utíkali z kin, ale to je opět overhyped a rozhodně měl film větší potenciál vzhledem k námětu, ale mně se to relativně líbilo. Je to však velmi divné s nádechem Artu, s pomalejším tempem a vyloženě hororových scén zde není moc, ale ten svět mě sám o sobě dokázal přikovat k sedačce a zajímalo mě, co z toho vyleze. Viggo Mortensen je velmi dobrý, Léa Seydoux se ukáže nahá, takže vše v pořádku a Kristen Stewart má menší roli a velmi divnou. Cronenbergův rukopis je zde dodržen, některé futuristické myšlenky by si zasloužily kapitolu samy pro sebe a celá ta idea s výměnou orgánů je působivá ( Pitva malého dítěte nejzajímavější, ale potěší i vrtačka v hlavě a hybrid s ušima) Vnitřností a pitvání si člověk celkem užije, avšak o atmosféře či pořádném Gore zde nemůže být moc řeč. Zvláštní film, těžko hodnotitelný, jsou tu věci, které mě hodně bavily, na druhou stranu tempo mohlo být výživnější a hororové stránce se mohlo věnovat více prostoru. Jen pro okrajové publikum. We are making ART out of Anarchy. Příběh 4/5. Akce 2/5, Humor 1/5, Násilí 3/5, Zábavnost 3/5 Hudba 4/5, Vizuál 3/5, Atmosféra 3/5, Napětí 3/5, Emoce 2/5, Herci 4/5. 6/10.
Zločiny budoucnosti
Odebírat
Přihlášení
0 Komentáře
Nejstarší
Opravdu si myslíte, že umíte psát
lépe, častěji a čtiveji? Tak
své komentáře, články,
recenze… pište pro nás!
◄ Love, Death & Robots - 1. svazek | Elvis - recenze ►
Nejnovější komentáře