Čpějící televizní blitek odrážející tristní snahu soukromých televizí zabránit nevyhnutelnému úpadku do propasti zapomnění, kterému jsou působením sociálních sítí, streamovacích platforem a Internetu obecně každým dnem blíž a blíž (už aby to bylo), a ještě na tom i pořádně nafouknout peněženky. Hamižným myslitelům v pocamraném fráčku, řečené Prima produkci, patrně došlo, že vysíláním pěti stejných seriálů pořád dokola si příliš nepomůžou a že už ani to žebrání na Karláku moc nesype, a v geniálním záblesku inspirace z vyšších sfér (něco mi říká, že s tím měl co dělat vesmírný bagel) se rozhodli spojit s odvěkým rivalem a noční můrou všech odepsaných TV stanic, honících se za počtem diváků jako osel za mrkví, Těmi, Jejichž Jméno Se Důchodci Štítí Vyslovit, takzvanými „influencery“. Výsledkem je pořad tak hloupý jako partička přitroublých nachmelených zpychlých a po čertech nadržených hvězdiček sama.
Abyste pochopili, jak takový hnisavý otok české televizní produkce vůbec mohl spatřit světlo světa, je třeba chápat principy pochybné symbiózy, která mezi zoufalou TV produkcí a několika náhodně vylosovanými idioty vznikla. Televize Prima totiž zamýšlí využít skupinku mladistvých internetových degenerátů (tzv. netgenerátů – oblíbené slovo Ernesta Hemingwaye) k upoutání pozornosti vícero věkových kategorií naráz – staré bude k pořadu přitahovat zvědavost a následně i návykový pocit zhnusení a strachu z toho, co ti ignorantští neřádi vyvedou tentokrát, a mladí si jednoduše budou chtít vychutnat pohled na své fejvrit netgenerátorské idoly –, zatímco influenceři si od tohoto vskutku ďábelského pořadu slibují potenciální rozšíření fanbase anebo alespoň větší veřejné povědomí o tom, jaký úctyhodný kus netgenerátorské „influencer-dřiny“ (rozuměj: v poledne vstanu, najím se, natočím 15 vteřinové video a pak bych to viděl na malého šlofíka) svědomitě odvádějí výpustní rourou do světa. „A babičko, proč je ta roura od hoven?“ Jednoduše neuvěřitelný odpad, který bych sledovat nepřál ani nejhoršímu nepříteli.
Na seznamu rakovinotvorných ptákovin řadím Like House na krásné druhé místo, hned vedle tábora s TikTokery. Exkluzivní reportáž pro TV Prima: Američtí vědci dnes ráno potvrdili, že sledování Lajkhauzu může způsobit různorodá neurologická onemocnění a nemoci mozku, mezi než se řadí cévní mozková příhoda, poranění mozku, opakovaná mitrotraumata hlavy, Parkinsonova choroba, epilepsie, demence, amyotrofická laterální skleróza, stařecká mozková obrna (postihuje postarší lidi pohybující se v online prostoru), poruchy vědomí, atrofie mozečku, zhoršené myšlení a dále takzvaná „mozková mlha“ – typická především pro fanoušky Tadeáše Kuběnky.
Statistický úřad také prokázal, že sledování Lajkhauzu v dlouhodobějším měřítku významně napomáhá vzniku nádorových onemocnění a dramaticky zvyšuje počet sebevražd u lidí nad 60 let v počtu +- 500 na epizodu. Mohl by tak mít na svědomí víc lidských životů než celá covidová pandemie. U milovníků Simony Tvardek byla navíc zjištěna středně rozvinutá imbecilita, tlustý hemeroid opatřený náboženským stigmatem a zaražené prdy.
Verdikt: „Dá si někdo palačinku? Ne? No, mně je taky spíš na zvracení...“
Hodnocení: -10/10
Photo © Archiv TV Prima
Nejnovější komentáře