První doprovodný programem festivalu na Marienbad Film Festival se konal už 29. Srpna, tedy den před jeho slavnostním zahájením, kdy se na Kolonádě Ferdinandova pramene konala vernisáž grafika Pavla Fuksy s názvem Všichni umřeme a půjdeme za myšma. Výstavené grafiky je možné si prohlédnout do 4. 9 2016.
K vidění je přes dvacet plakátů, která není sic veškerým výčtem prací Pavla Fuksy, jelikož by se do skromného prostoru nevešli, ale i tak výstava představuje úspěšná díla, jako například dílo Stockholm syndrome, který je ukázkou z osmidílné kolekce pro americkou asociaci psychologů, ale také grafiku s názvem Oblíbené česko-slovenské saláty a jejich složení či plakát k filmu Labele od Waleriana Borowcy ale i grafiku ve stylu britských známek k písni od Beatles.
Mezi jeho nejznámější zakázku patří grafický vzhled kampaně na podporu prezidenta USA Baracka Obamy, která byla vytvořena pro server Youtube v roce 2012, ale také tvořil pro Wikipedii, pro kterou udělal 365 obrázků pro káždý den v roce, či spolupracoval s Facebookem, Twitterem, Googlem a další klienty nejrůznějších odvětvý jako je Nike, Adidas, Mikrosoft, americký časopis Newsweek a mnoho dalších.
Spolupracuje take s hudebníky, kterým navrhuje nejen plakáty ke jejim vystoupením, ale také obaly k albům, mezi jeho klienty patří například David Koller, Radúza, skupina Puding paní Elvisové a také kapela Android Asteroid, která měla koncert po skončení vernisáže. Když má dobrý den, trvá mu jen pět minut k vytvoření nějaké nápadité grafiky a co se týká nápadu, většinou se drží hned toho prvního, protože ten bývá většinou tím nejlepším.
Pavel Fuksa je grafický designér a ilustrátor, který začínal v Reklamní agentuře, jako kreativní ředitel a v současné době pod svým jménem tvoří zakázky pro své klienty, které má především v zahraničí. Od roku 2014 patří mezi 200 nejlepších designérů ve světě, v sekci do třicet let a v roce 2015 získal také titul nejlepší hudební grafik v České Republice.
Nejnovější komentáře