Kritiky.cz > Recenze knih > Čest ničemy- román plný napětí a neskonalého citu

Čest ničemy- román plný napětí a neskonalého citu

cest nicemy
cest nicemy

Máte rádi romány plné napětí a zároveň neskonalého citu? Chcete se vrátit do roku 1823 a prožít vášnivý příběh? Věřte, že kniha Čest ničemy vás určitě nezklame. Tak jako mě.

Píše se rok 1823. Lady Penelope Tidemorová je sledována společenskou smetánkou, aby nezpůsobila nějaký skandál. Její rodina jich má bohužel na svědomí několik. Penelope se moc snaží tomu vyhnout, ale bohužel se jí podaří velký průšvih. Je nalezena schovaná pod lavičkou. Je viděna Rykerem Blackem, majitelem hráčského doupěte. Jediným řešením je svatba z rozumu, aby očistila svou rodinu a zachránila svou sestru. Black Ryker má špatnou pověst, nechvalnou minulost a jak se o něm říká, že má bezcitné srdce. Je si vědom toho, když si Penelope vezme, vystaví ji velkému nebezpečí. Má totiž mnoho nepřátel, sám vraždil v sebeobraně a jeho osud se za ním táhne jako černý stín. Netuší, že se do své manželky zamiluje. Opravdu jej to překvapí. Jak se Ryker zachová? Jaká budoucnost Pen čeká? Chcete vědět více? Neváhejte a pusťte se do knihy Čest ničemy.

Vůbec jsme neměla problém se do této knihy začíst. Děj měl spád. Kniha je psána příjemným jazykem, kterému lze dobře rozumět. Místy mě opravdu mrazilo a čekala jsem, co hlavní hrdinku potká a jak se s tím vypořádá. Penelope je opravdu silná žena, která se nebojí vůbec ničeho. Nechápala jsem, kde se v ní brala ta síla a hlavně odhodlání. Musím říci, že si jí nesmírně vážím. Tento román stojí rozhodně za přečtení.

Autor: Christi Caldwellová

Žánr: román pro ženy

Vydáno: 2017, Euromedia Group, a.s. – Ikar,  Praha

Počet stran: 312

Vazba knihy: pevná s přebalem

ISBN: 978-80-249-3743-4

Christi Caldwellová je americká autorka historických romancí. A může za to jiná spisovatelka tohoto populárního žánru – Judith McNaughtová. Právě na základě četby jejího románu Whitney, má láska Christi zjistila, že chce také psát. A tak jednoho krásného dne ve svém vysokoškolském bytě odložila poznámky k přednáškám a chopila se laptopu. Christi žije v jižním Connecticutu, kde dělí svůj čas mezi psaní dalších strhujících knih a péči o své zdárné i nezdárné potomky.

Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?