Příběh party chlapů, kteří hledají, jak se popasovat s všedním životem. Kteří mají koníčka, o kterém jejich ženy, přítelkyně, milenky nic netuší. Tohle není jenom hra. Je to útěk z reality všedních dnů, se kterým nejde přestat. Úhoři mají nabito je černá komedie o partě chlapů, pro které se hra na URNU (Útvar rychlého nasazení) stala únikem z nudných životů. Zasahují u domnělých zločinců, evakuují kulturáky a do svých her zatahují nic netušící okolí. Žene je touha po adrenalinu a falešná představa, že jsou jako Robin Hood a jeho družina. Bohatým brát a chudým dávat. URNA je pro Roberta, Arnyho, Karlose, Davea a Komára jistota, únik i náhradní svět. Svět pro chlapy, kteří tak trochu nevyrostli z puberťáckých úletů. Všechno jde hladce až do okamžiku, kdy se octnou v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Jedno náhodné zastavení u benzínky v Dehtově a jejich hra na URNU přestává být tak docela legrace. Zvláště, když se do všeho ještě zaplete hezká pumpařka.
V hlavních rolích se představují domácí herecké hvězdy. Mozkem celé party je poněkud přestárlý rocker Robert v podání Oldřicha Kaisera. Do uniformy samozvané URNy se oblékli bratři Kryštof a Matěj Hádkové, Jiří Vyorálek, který kvůli své postavě razantně změnil vzhled, a Patrik Holubář. Do života chlapů, co mají své podivné dny, vstoupí Anna Kameníková, Matěj Ruppert a Martin Sitta.
Koproducentem filmu Úhoři mají nabito je Česká televize. „Scénáře Petra Pýchy „Kavky na cestě“ a „Benzina Dehtov“ se ke mně dostaly v létě 2013 díky Vláďovi Michálkovi a oba se mi natolik zalíbily, že jsem chtěl pomoct s jejich realizací. Vláďa si vybral „Benzinu“, ke „Kavkám“ jsme našli Olma Omerzu a oba scénáře po mnoha letech práce a úsilí nakonec opravdu povedlo natočit. Ani jednomu filmu sice nezůstal jeho původní název, nicméně si myslím, že jak „Všechno bude“ tak „Úhoři mají nabito“ dokazují, že Petr Pýcha je autor s mimořádným potenciálem a že bylo pro českou kinematografii velmi šťastné, že tento středoškolský pedagog svého času v Semilech oba texty Vladimírovi strčil do ruky a upozornil tak na sebe,“ říká kreativní producent Jaroslav Sedláček z České televize.