Kritiky.cz > Krátké recenze > Banda - Série 3

Banda - Série 3

Komiksový námrd! Velký fenomén od Amazonu se představuje se 3.sérií a je to dle očekávání brutální, zvrácené, zvrhlé, ale i inteligentní, emotivní, nahláškované a sakra zábavné. Nová série přivede řadu zajímavých překvapení, kde se skvěle zamíchají karty a celé to šlape od začátku až po konec bez výrazných hluchých míst, ale přesto menší výhrady mám, kvůli kterým nemohu jít na plný počet. Celou show si opět krade pro sebe Anthony Starr aka Homelander, který se pro tuhle roli zřejmě narodil, nádherný prototyp chladného psychopatického hajzla, který nemá žádné slitování, ale poprvé za celý seriál dostává strach a pro diváka je to docela příjemný pohled. Vedle Homelandera klasicky exceluje i Butcher, který poprvé za seriál se stává i plnohodnotným konkurentem svého úhlavního Nemesise. Z dalších postav mě baví Starlight i Kimiko- která se stará o slušnou akci. Z nových postav stojí za zmínku Soldier Boy, který má zajímavý vývoj i zajímavé vyústění. Akce sice mohlo být více, ale jakmile dojde na masomlejn, tak je to neskutečný Masakr, Rko říznuté Nc-17 posouvájící hranice daleko za ostatními TV seriály. Hned úvodní gay gore scéna rozhodně utkví v paměti na delší dobu, ale i během seriálu se objeví spousta nepěkných a šťavnatých úmrtí, kde fanoušek Gore se musí vyloženě rochnit. Překvapily mě i nečekaná úmrtí pár postav a došlo i na pár dějových zvratů, takže Boys je potřetí nejlepší eRkovou komiksovkou vůbec. K mé výtce patří samotný fakt, že se nevyužívá naplno potenciálu jednotlivých superhrdinů, celá ústřední Sedmička docela hapruje a chtělo by to prostřídat řady- A-Train i Deep vyloženě useless, Black Noir opět minimum prostoru a Maeve zde taktéž moc času nepobude, vůbec bych se nezlobil za nábor nových hrdinů s novými schopnostmi i se zajímavými charaktery, třeba něco jako Stormfront, která příjemně oživila 2.sérii. Tož uvidíme příště, ale spokojenost rozhodně převládá a nikdo by si Boys neměl nechat ujít. 8.5/10.