Kritiky.cz > Profily osob > Rozhovory > Cesta vzhůru - ROZHOVOR S PRODUCENTY FILMU – RICHARDEM NĚMCEM A PETREM PLEWKOU

Cesta vzhůru - ROZHOVOR S PRODUCENTY FILMU – RICHARDEM NĚMCEM A PETREM PLEWKOU

1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Proč jste se roz­ho­dl rea­li­zo­vat Cestu vzhů­ru, co bylo hlav­ním impul­zem?

Richard Němec: S nápa­dem rea­li­zo­vat film CESTA VZHŮRU mne oslo­vil Petr Plewka. Okamžitě mne naka­zi­lo jeho nad­še­ní. Již z toho, co jsem o Radkovi věděl, bylo jas­né, že je to zají­ma­vý člo­věk, výrazná osob­nost s vel­kým cha­rizma­tem a záro­veň, že jeho život­ní pří­běh nabí­zí dra­ma. V žád­ném pří­pa­dě jsme neplá­no­va­li točit tzv. expe­dič­ní nebo out­do­o­ro­vý film, kte­ré mají svá spe­ci­fi­ka. Naším zámě­rem bylo při­vést na film o horo­lez­ci i divá­ka, kte­rý o horo­le­zec­tví a lás­ce k horám nic neví, nero­zu­mí jim, ale tře­ba se to sna­ží pocho­pit.

Radek Jaroš o vzni­ku doku­men­tu pro­zra­dil: „První impuls, pokud se neple­tu, byl od ženy jed­no­ho z pro­du­cen­tů. Dělal jsem pro její fir­mu řadu před­ná­šek pro děti a pro firem­ní zákaz­ní­ky, tak o mně vědě­la nejdřív. Pro média a veřej­nost jsem se stal hod­ně zají­ma­vým téma­tem až po omrz­li­nách na mé tři­nác­té vyle­ze­né osmi­ti­sí­cov­ce Annapurně“.

Jaké jsou počát­ky vzni­ku toho­to pro­jek­tu z pohle­du pro­du­cen­ta?

Petr Plewka (spo­lu­pro­du­cent, autor námě­tu): O Radkovi jsem věděl díky mojí ženě, ale nikdy jsem neměl pří­le­ži­tost k osob­ní­mu setká­ní, natož k myš­len­ce na doku­ment. Inspirace při­šla za jízdy po hra­dec­ké dál­ni­ci…. V tu dobu byly v kinech snad 3 doku­men­ty a já míjel big boar­dy, ze kte­rých na mně kou­ka­li jejich hrdi­no­vé, z nichž nej­víc vyni­kal potlu­če­ný Váňa. Moje žena měla zrov­na na tele­fo­nu Radka a tak se mi to nějak spo­ji­lo v hla­vě a najed­nou tam na mě kou­kal mís­to Váni Radek. Vlastně si teď uvě­do­mu­ju, že byl ten výjev doce­la podob­ný s naším fil­mo­vým pla­ká­tem. Byla to pros­tě láka­vá před­sta­va. Pak mě ješ­tě celou jízdu žena pře­svěd­čo­va­la, ať do toho jdu. Následovala schůz­ka s Radkem a já si začal uvě­do­mo­vat, že jde do tuhé­ho a že tohle tře­ba sólo nedám. Když něco moc chce­te, ale nejste si sami sebou moc jis­ti, máte mož­nost pří­te­le na tele­fo­nu. Já volal Richarda Němce, o kte­rém jsem věděl, že milu­je hory a pro­du­ku­je skvě­lé doku­men­ty. Možná je to z úst pro­du­cen­ta pro­ti­mluv, ale od začát­ku nám bylo jas­né, že to nebu­de jed­no­du­ché. Tušili jsme za tím neo­pa­ko­va­tel­né dob­ro­druž­ství, to nás láka­lo i přes množ­ství kom­pli­ka­cí, kte­ré jsme si také uvě­do­mo­va­li. Vlastně kaž­dé­ho, kdo do pro­jek­tu v prů­bě­hu naska­ko­val.

RN: Počátky byly dlou­hé a těž­ké. Bylo kolem nás hod­ně nad­še­ných lidí, ale pro­blém byly, jak už to bývá finan­ce. Částečně to je i tím, že film o spor­tov­ci někte­ří lidé nevní­ma­jí jako vel­ké umě­ní, ale jako něco mezi pře­no­sem hoke­je a medai­lon­ky spor­tov­ců vysí­la­né o jeho pře­stáv­kách. Navíc se Radkovi díky zdra­vot­ním kom­pli­ka­cím něko­li­krát odsu­nul odjezd na expe­di­ci a tím i nám natá­če­ní. V tu chví­li bylo oprav­du obtíž­né pře­svěd­čo­vat zejmé­na komerč­ní part­ne­ry, bez jejichž při­spě­ní by film nevzni­kl, o smys­lu­pl­nos­ti inves­to­va­ných peněz. Vážíme si jich, že zůsta­li u Radka a násled­ně někte­ří pomoh­li i vzni­ku fil­mu.

Radek Jaroš je intro­vert­ní osob­nost, jak nároč­né bylo roz­krýt jeho život, rodin­né vzta­hy a zachy­tit emo­ce? Jaká byla jeho prv­ní reak­ce na chys­ta­ný film?

PP: Jeho prv­ní reak­ce? Přes tele­fon. „Tak jo. V pon­dě­lí jsem v Praze, může­me se potkat“ Radek už byl v té době medi­ál­ně vel­mi zdat­ný. Celý svůj život je zvyk­lý při­jí­mat mno­hem vět­ší výzvy.

RN: Nevím, jest­li je Radek intro­vert, se svým oko­lím umí komu­ni­ko­vat vel­mi zdat­ně, na expe­di­ci byl při­ro­ze­ným šéfem, kte­rý vše řídil. Na média je zvyk­lý a umí s nimi komu­ni­ko­vat. V tom je ale prá­vě úska­lí. Na Radka namí­ří­te kame­ru, a on má oka­mži­tě medi­ál­ní reflex, kte­rý je mož­ná dob­rý pro tele­viz­ní deba­tu, ale u doku­men­tu je to spí­še na obtíž. Dlouho jsme na tom pra­co­va­li jak my, tak reži­sér David. Chtělo to jis­tou dáv­ku trpě­li­vos­ti, ale i tak si to své nej­sou­kro­měj­ší nechal pro sebe. Velkou výho­dou v tom­to bylo natá­če­ní pří­mo v hoře, bez naší účas­ti. Pokud tedy na to chlap­ci měli sílu a ener­gii, natá­če­li nám napros­to uni­kát­ní a auten­tic­ké zábě­ry. Shodli jsme se i s horo­lez­ci, když film shléd­li, že nezna­jí žád­ný film, kde by byl tak­to auten­tic­kým způ­so­bem zachy­cen výstup a hlav­ně atmo­sfé­ra mezi lez­ci. V tom je film hod­ně uni­kát­ní.

Snímek vzni­kal tři roky, strá­vil jste s Radkem Jarošem hod­ně dnů, v čem Vás jeho osob­nost pře­kva­pi­la či fas­ci­nu­je, nako­lik je jeho hrdin­ství inspi­ra­tiv­ní?

RN: Radek mne osob­ně inspi­ru­je svo­jí vůlí a tahem na bran­ku, ces­tou vzhů­ru až na vrchol. Někdo může namí­tat, že tím trpí jeho oko­lí, ale na dru­hé stra­ně není vel­kých výsled­ků, pokud by s tím nesou­vi­se­li obě­ti. Nikdo pře­ci neče­ká, že dosáh­ne něja­ké­ho oprav­du vyso­ké­ho cíle zadar­mo. Pak mne také zau­ja­la jeho stav v horách. V mís­tech, kde má vět­ši­na lidí pro­blémy, a to i horo­lez­ců, on se pohy­bu­je jako doma, ve svém pro­stře­dí. Hory mám rád a tohle obdi­vu­ji.

Radek Jaroš o spo­lu­prá­ci se štá­bem na K2 pro­hlá­sil: “Spolupráce nepři­nes­la žád­nou kom­pli­ka­ci zdra­vot­ní ani mezi­lid­skou. Celkově zde byla fajn atmo­sfé­ra. Jen smů­la byla, že jsem během expe­di­ce měl skvě­lou for­mu, tak jsem se hod­ně pohy­bo­val na stě­ně sám bez par­ťá­ků a chy­bí nám pořád­né akč­ní zábě­ry“. Co Vy na to? Byl jste s Radkem Jarošem a celým štá­bem na K2, jak ten­to uni­kát­ní výstup pro­bí­hal Vašima oči­ma?

RN: Je vel­ká prav­da, že jsme měli obrov­ské štěs­tí na poča­sí. Prý nej­lep­ší za 20 let. Během loň­ské­ho léta na K2 zahy­nul pou­ze jedi­ný horo­le­zec, Španěl Miguel, kte­rý sestu­po­val s Miskou z vrcho­lu. Navíc celá expe­di­ce byla skvě­le zor­ga­ni­zo­va­ná, Radek ve for­mě, klu­ci sehra­ní, vše kla­pa­lo jak dob­ře nama­za­ný stro­jek s jas­ným cílem. Nevím, já jsem rád, že to tak­to dob­ře dopadlo a niko­mu se nic nesta­lo. Celý ten pod­nik včet­ně poby­tu a ces­to­vá­ní po nesta­bil­ním Pákistánu je dost vel­ké rizi­ko, tak­že já jsem rád. O jiné vari­an­tě vůbec nechci uva­žo­vat. Je to tak, že jsme se poku­si­li zachy­tit výstup na K2 v roce 2014, kdy tam při­je­la sehra­ná par­ta a měla kli­ku na poča­sí.

Radka Jaroše dopro­vá­zí na jeho expe­di­cích jeho horo­le­zeč­tí přá­te­lé Miska a Tráva, jakou roli sehrá­li oni dva v doku­men­tu?

RN: Radek je hlav­ním hrdi­nou fil­mu, o něm se točí. Nicméně vel­ká část se ode­hrá­vá prá­vě na expe­di­ci K2 a tam se ze všech chlap­ců stá­vá tako­vý zají­ma­vý mecha­nis­mus. Vědí, že spo­lu musí spo­lu­pra­co­vat, jsou na sobě závis­lí. Je to zvlášt­ní vztah, kte­rý někte­ří dokon­ce nazý­va­jí man­žel­stvím, tak­že si to doká­že­te před­sta­vit 🙂 Je to tro­chu jako pio­nýr­ský tábor, kde jsou na chví­li zapo­me­nu­ty sta­vy a sta­tu­ty z údo­lí. Parta klu­ků na horách, ale při tom může jít o život. Zajímavé je, že kaž­dý z nich je jiný a pro­to i pro náš film zají­ma­vý.

Jakou jste s reži­sé­rem Davidem Čálkem zvo­li­li obra­zo­vou kon­cep­ci sním­ku /archivní mate­ri­á­ly apod./?

RN: Původním zámě­rem bylo zao­bí­rat se kom­plex­ně celou Korunou Himálaje. Za tím úče­lem jsme od Radka zís­ka­li k pro­stu­do­vá­ní celý jeho archiv. Nakonec ale i námi nato­če­né­ho mate­ri­á­lu z expe­di­ce i pří­prav bylo tolik, že jsme se roz­hod­li zůstat u Radka dneš­ní­ho se vším, co má za sebou. Základní osou fil­mo­vé­ho pří­bě­hu je časo­vá lin­ka mezi expe­di­cí na Annapurnu, kde Radek bru­tál­ně omrz­nul až po expe­di­ci na K2. Z archi­vů nako­nec zůsta­la intro sek­ven­ce, kte­rá spí­še poci­to­vě uká­že Radka, co má za sebou a jed­na taj­ná „vodác­ká“ archiv­ní lahůd­ka.

Co se obra­zo­vé kon­cep­ce týče, roz­ho­du­jí­cím momen­tem pro nás byla tech­ni­ka. Potřebovali jsme kva­lit­ní kame­ru s fil­mo­vý­mi skly, pro­to­že jsme vědě­li, že dělá­me film pro vel­ké plát­no. Vedle ní jsme potře­bo­va­li malé kame­ry, na kte­ré budou točit sami horo­lez­ci v mís­tech, kam se mi nedo­sta­ne­me. Skvělou kom­bi­na­cí pro nás byly kame­ry Canon. Jednak v Čechách nezná­má a při tom pod­le mého nedo­ce­ně­ná kame­ra C300 – výbor­ný poměr cena / váha / výkon a k tomu níz­ká spo­tře­ba. David byl z kame­ry tak nad­šen, že si hned po natá­če­ní jed­nu kou­pil. No a k tomu dopl­něk pro lez­ce do výšek – výbor­né malé kom­pak­ty G15 a G16 také od Canona. Malé, do ruky, skvě­lý čip a snad­né ovlá­dá­ní i v ruka­vi­cích. A k tomu také malá spo­tře­ba, což je v mís­tech, kde nejste na síti také důle­ži­tý argu­ment.

Šlo o tech­nic­ky obtíž­né natá­če­ní, kolik jste měli natá­če­cích dnů, jak jste zajis­ti­li natá­če­ní v Himalájích?

Natáčení bylo poměr­ně tech­nic­ky nároč­né a to zejmé­na s ohle­dem na extrém­ní pod­mín­ky. Už sehnat čle­ny štá­bu, kte­ří by to pře­ži­li ve zdra­ví, se uká­za­lo jako pro­blém. Navíc vše musí být zaba­le­né tak, aby vydr­že­lo nároč­ný trans­port, prach, otře­sy na zádech mul, vlh­ko, mož­nost pádu. Transport do základ­ní­ho tábor pro­bí­hal pěš­ky, tak­že neby­lo ani prak­tic­ky mož­né kon­t­ro­lo­vat tech­ni­ku, tak jak jsme na to zvyklí u nás. Kameraman měl u sebe základ­ní výba­vu, vše ostat­ní puto­va­lo s nosi­čem nebo mulou.

Vše bylo kom­pli­ko­va­né i pro­to, že neby­lo prak­tic­ky koho se zeptat. Seriózní fil­mo­vé natá­če­ní se ve vele­ho­rách nere­a­li­zo­va­lo již pár dekád a od té doby šla tech­ni­ka hod­ně kupře­du. Vedle natá­če­ní fil­mu jsme také rea­li­zo­va­li seri­ál pro Stream, kdy jsme data vysí­la­li pří­mo ze základ­ní­ho tábo­ra K2 přes sate­lit, což byl poměr­ně oří­šek. Upřímně všem dopo­ru­ču­ji, ohléd­ně­te se po posky­to­va­te­lích této glo­bál­ní služ­by i mimo ČR, hod­ně ušet­ří­te.

Dalším spe­ci­fi­kem je pak elek­tric­ká ener­gie, na kte­ré je štáb závis­lý. Na dopo­ru­če­ní horo­lez­ců jsme pou­ží­va­li tech­no­lo­gii ame­ric­ké fir­my Goal Zero, kte­rá posky­tu­je jed­nak solár­ní pane­ly a pak také aku­mu­lá­to­ry – zdro­je ener­gie. Nakonec vše dopadlo tak, že než by si kaž­dý nabí­jel sám, dali jsme všech­ny pří­stro­je dohro­ma­dy a vytvo­ři­li malou solár­ní elek­trár­nu se čtyř­mi pane­ly, kte­rá postup­ně nabí­je­la všech­ny zdro­je, počí­ta­če, tele­fo­ny, kame­ry aj. Funkce ředi­te­le elek­trár­ny padla na mne, pro­to­že jsem jako jedi­ný byl díky své prá­ci vázán na základ­ní tábor. A když zašlo slun­ce, popa­dl jsem zdroj, ple­chov­ku piva a šel nabít elek­trár­nu do nepál­ské­ho tábo­ra.

Poměrně vel­ký pro­blé­mem je ale i bez­peč­nost­ní situ­a­ce v Pákistánu. Pár měsí­ců před plá­no­va­nou expe­di­cí pro­bě­hl tero­ris­tic­ký útok na letiš­tě a pákistán­ská amba­sáda pře­sta­la vydá­vat víza. Nakonec jsme je obdr­že­li až po inter­ven­cích 2 týd­ny před odle­tem, což je poměr­ně dost krát­ká doba na orga­ni­za­ci vše­ho potřeb­né­ho. V tu dobu jsem toho moc nena­spal, ale niče­ho neli­tu­ji, nako­nec jsme odle­tě­li a v tom cha­o­su zůsta­li na praž­ském letiš­ti jen tuž­ko­vé bater­ky, kte­ré je stej­ně mož­né ješ­tě lev­ně­ji kou­pit i ve Skardu.

 Jak jste zís­ka­li finan­ce na film?           

Možnosti finan­co­vá­ní doku­men­tár­ní­ho fil­mu v ČR jsou poměr­ně limi­to­va­né. Fond má ome­ze­né pro­střed­ky, tele­vi­ze své roz­počty. Setkali jsme se vstříc­ným pří­stu­pem a zájmem o téma i mís­to natá­če­ní, ale pro­střed­ky jsme zís­ka­li z veřej­ných zdro­jů ve výši obvyk­lé pro typic­ký čes­ký doku­ment s roz­poč­tem kolem 2 mil. Kč. Náš „výlet“ byl díky vzdá­le­nos­ti, dél­ce natá­če­ní i tech­nic­ké nároč­nos­ti tro­chu draž­ší než natá­če­ní někde za Prahou a v tako­vé situ­a­ci neby­la jiná mož­nost než finan­co­vat film ze sou­kro­mých zdro­jů a dokon­ce i for­mou crowd­fun­din­gu, kte­rý byl v té době ješ­tě v plen­kách. Naše kam­paň na Startovac.cz byla napí­na­vá až do kon­ce, ale nako­nec se nám díky „fil­mo­vým šer­pům“, jak jim říká­me, poda­ři­lo vystou­pit na pomy­sl­ný vrchol a film dotáh­nout do kon­ce.

Kolik nato­če­né­ho mate­ri­á­lu jste měli k dis­po­zi­ci ve střiž­ně?

Tolik, že ani neví­me. David je zvyk­lý točit poměr­ně hod­ně, ale než mate­ri­ál při­jde do střiž­ny, pro­jde jeho před­běž­nou výběr­kou. Co vypad­ne, k tomu už se nikdo nevrá­tí…  K tomu při­počtě­me, že na hoře ved­le nás toči­li i čty­ři horo­lez­ci, měli jsme k dis­po­zi­ci také archi­vy Radka Jaroše, kte­rý má zazna­me­ná­ny výstu­py na všech­ny osmy, tak­že je jas­né, že mate­ri­á­lu bylo oprav­du dosta­tek.

 Co bylo nej­ná­roč­něj­ší na post­pro­duk­ci toho­to sním­ku?

Některé tvůr­čí deba­ty byly nároč­něj­ší, ale to k tvůr­čí­mu pro­ce­su vzni­ku fil­mu pat­ří. Velkou radost mi ale na tom­to fil­mu dělá hud­ba a vůbec zvu­ko­vá kon­cep­ce a mixů. Ivan Acher se zvu­ka­řem Vaškem Fleglem si oči­vid­ně sed­li a výsle­dek je domní­vám se skvě­lý.

 Proč jste vybra­li název Cesta vzhů­ru, byly i jiné vari­an­ty?

Ano, bylo jich více. Ale žád­ná neby­la tak doko­na­lá a jed­no­hlas­ně schvá­le­ná, aby před­či­la mar­ke­tingo­vou hod­no­tu názvu CESTA VZHŮRU, se kte­rým je film spjat - a to i včet­ně crowd­fun­din­gu – již více než 3 roky.

 Jaká je plá­no­va­ná dis­tri­buce fil­mu u nás a jaké máte s fil­mem fes­ti­va­lo­vé plá­ny?

Původně jsem měl v plá­nu film dis­tri­bu­o­vat ve své dis­tri­buč­ní spo­leč­nos­ti Verbascum Imago. Nakonec jsem se i pro dušev­ní zdra­ví roz­ho­dl spo­jit se zku­še­nou fir­mou Cinemart. Spojili jsme síly. S ohle­dem na to, že v pro­jek­tu mám své pení­ze a také máme dlou­ho­do­bé kon­tak­ty s part­ne­ry fil­mu, věnu­ji se mar­ke­tingu a pro­pa­ga­ci. Celkově to ale je mys­lím, dob­rá spo­lu­prá­ce, ze kte­ré mám radost. Příběh Radka Jaroše je pří­bě­hem naše­ho národ­ní­ho hrdi­ny. Ve svě­tě Radka moc nezna­jí, to ovšem není důvod se o jeho zahra­nič­ní dis­tri­buci pokou­šet. Budeme zkou­šet kaná­ly jak kla­sic­ky fil­mo­vé, tak out­do­o­ro­vé.

 Na čem teď pra­cu­je­te, jaké jsou Vaše dal­ší fil­mo­vé pro­jek­ty?

Dokončit se ctí celý pro­jekt Cesty vzhů­ru, včet­ně DVD a zahra­nič­ních pro­dejů. Pak si dám vel­ký odpo­či­nek, nadech­nu se a roz­mys­lím dob­ře a v kli­du, co vel­ký odpo­či­nek, nadech­nu se se a roz­mys­lím dob­ře a v kli­du, co budu dělat dál…


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
  • Wisher, The (2002) 2. srpna 2017 Wisher, The (2002) Ve stromech prý žijí bytosti, která vám splní vaše přání. Ovšem poněkud drastičtějším způsobem, než vám bude milé… Studentka Mary je vášnivou milovnicí hororových filmů, což […] Posted in Horory
  • Nido del ragno, Il (1988) 25. února 2015 Nido del ragno, Il (1988) Prastaré kulty mají svá tajemství, která musí zůstat uchována v tajnosti za každou cenu… Profesor Whitmore je vyslán do Budapešti, aby se tam setkal […] Posted in Horory
  • Drsní hoši z Texasu jsou zpátky. Nechte se již potřetí unést černým humorem seriálu Hap a Leonard14. června 2018 Drsní hoši z Texasu jsou zpátky. Nechte se již potřetí unést černým humorem seriálu Hap a Leonard Překvapivá detektivka z amerického Texasu nebo suchá černá komedie s prvky krimi? Ať už se na seriál Hap a Leonard díváte z jakéhokoliv důvodu, věřte, že si pro vás scénáristi i ve třetí […] Posted in Články
  • 4th Floor, The (1999) 28. listopadu 2011 4th Floor, The (1999) Sousedé někdy dokáží být i pěkné svině! Jane zemře teta a tak se rozhodne nastěhovat do jejího bytu. Zprvu dobrý nápad však záhy dostává trhliny, když zjistí, že bydlet zde rozhodně […] Posted in Horory
  • Milfaitová Blanka: Příběh opravdové vášně5. srpna 2016 Milfaitová Blanka: Příběh opravdové vášně Blanku Milfaitovou jsem do přečtení její knihy neznala. A to i přesto, že patří k známým osobnostem, je držitelkou několika prestižních „marmeládových“ ocenění (dokonce i za nejlepší […] Posted in Recenze knih
  • Prophecy, The (1995) 16. dubna 2017 Prophecy, The (1995) Archanděl Gabriel se rozhodl skoncovat s lidstvem. Detektiv Daggett je jediný, kdo tomu může zabránit. Na nebesích právě probíhá válka andělů. Proč? Když bůh stvořil Zemi a […] Posted in Horory
  • Woodwalker – Caragova proměna - puma proměněná v člověka mezi lidi?12. března 2021 Woodwalker – Caragova proměna - puma proměněná v člověka mezi lidi? Carag je na první pohled vcelku normální kluk, ale není tomu tak. Má matku a starší sestru Miu. Problém je však v tom, že nechodí po dvou, ale po čtyřech. Narodil se totiž jako puma. […] Posted in Audioknihy
  • Deadpool 2 - SHIOLI KUTSUNA coby YUKIO18. května 2018 Deadpool 2 - SHIOLI KUTSUNA coby YUKIO             Shioli Kutsuna vstupuje do světa Deadpoola jako Yukio. Herečka popisuje svou postavu jako „velice šťastnou holku tokijského stylu, s růžovým nóbl účesem. Ale je taky drsným […] Posted in Speciály
  • Tiché místo - STVOŘENÍ4. května 2018 Tiché místo - STVOŘENÍ Nebezpečí, kterému Abbottovi čelí, je zintenzivněno příkrým rozsahem hrozby. Ta stvoření, o kterých nic neví, jako by byla všude najednou, obklopují je a uzavírají je v nepřetržitém […] Posted in Speciály
  • Farma SK – 8. série – 72. díl8. června 2017 Farma SK – 8. série – 72. díl https://www.youtube.com/watch?v=Ow-AjElNL7E Posted in Reality show

Tiskové informace. Většinou od distributorů, ale občas i z televizí a festivalů.

Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 4,68858 s | počet dotazů: 270 | paměť: 72381 KB. | 01.05.2024 - 22:27:22