CB2077
Dnes vyšel pro PC, XBox One a další konzole nejnovější patch pro hru Cyberpunk 2077. Přináší mnoho změn v nastavení, grafice a reakcí počítačové inteligence. Také přináší první malé DLC.
ZLEPŠENÍ
- Vylepšena úroveň přiblížení minimapy při jízdě, takže je více přiblížená a lépe se v ní orientuje.
- Automatická láska - obrazovka s obrázky Skye a Angela se bude zobrazovat podstatně déle, což usnadní výběr mezi nimi.
- Přidáno tlačítko, které umožňuje přerozdělit rozložení bodů perků ve stromu dovedností postavy.
- Zvýšen počet slotů pro automatické ukládání z 10 na 20 a pro rychlé ukládání ze 3 na 10 na všech platformách.
- Přidány odkazy na databázi k záznamům v deníku.
- Přidána volba přístupnosti pro bodové překrytí středu obrazovky, která pomáhá při snižování/vyhýbání se pohybové nevolnosti. Lze ji povolit v Nastavení → Rozhraní → Překrytí středu obrazovky bodem.
- Opraváři nyní budou méně často posílat zprávu V, aby nabídli auto ke koupi.
- Vylepšen efekt Odrazy prostoru na obrazovce, takže na konzolích a při nižších kvalitách vizuálního nastavení na PC vypadá méně zrnitě .
- Přidán filtr pro úkolové předměty v batohu.
- Štítky s úkolovými předměty z různých úkolových předmětů budou nyní po dokončení souvisejících úkolů odstraněny, což umožní jejich prodej nebo odhození.
- V inventáři je nyní možné otáčet myší.
- Hráči nyní budou moci správně vyrobit quickhack, i když jej jednou vyrobili a poté se jej zbavili.
- Byl přidán srovnávací tooltip pro kybernetické zboží.
- Vylepšeno upozornění při nákupu kybernetického softwaru a nesplnění požadavků na úroveň pro jeho vybavení.
- Nyní je možné hromadně vylepšovat komponenty pro crafting.
- Přidána nová místa na spaní pro Nibbles v bytě V.
- Ikona na bedně pro likvidaci se nyní změní na červenou, když hráč zvedne tělo, místo aby byla šedá.
- Ikona miny bude nyní po jejím zneškodnění šedá.
- Nyní je možné použít výtah, když nesete tělo.
- Šťastní spolu - Barry má nyní aktualizovaný, jedinečnější vzhled.
- Základní předmět bude nyní zvýrazněn zeleně jako ostatní součásti, pokud je přítomen v inventáři při výrobě stejného předmětu lepší kvality.
ZMĚNY VE VYVÁŽENÍ
- Doba detekce nepřátel nyní závisí na obtížnosti hry. Nepřátelé na obtížnostech Easy a Normal budou nyní detekovat hráče pomaleji. Nepřátelé na obtížnost Velmi těžká budou nyní detekovat hráče rychleji.
- Nepřátelé na obtížnost Very Hard (a pouze na tuto obtížnost) budou nyní agresivnější při prohledávání okolí, když budou ve stavu „Alarmed“.
- NCPD již nebude reagovat a stávat se nepřátelskou kvůli mrtvým tělům v aktivitách v otevřeném světě.
- NCPD bude nyní reagovat i na zasažení NPC nesmrtící zbraní.
- Upraven proces poškození při střelbě do davu NPC během boje v závislosti na vzdálenosti a použité zbrani.
- (Nebojte se) Smrťáka - vylepšeno chování Adama Smashera během boje.
- Play It Safe - vylepšeno chování Ody během boje.
- Vysílání - vylepšeno Placidovo chování během boje.
- Vysílání - zvýšila Placidovu odolnost proti hackování.
- Cyberpsycho Sighting: Letter of the Law - zlepšilo chování Cyberpsycha během boje.
- Every Breath You Take - vylepšeno umístění a míření Rudé hrozby.
- Zvýšené statistiky La Chingona Dorada (Jackieho ikonické pistole).
- Záchrana - zvýšen počet nábojů na začátku úkolu.
- Zavedeny drobné úpravy a vylepšeno vyvážení rychlopalby Nákaza.
- Vylepšen systém řemeslné výroby, takže předměty s náhodnou kvalitou škálují svou kvalitu s hráčovou řemeslnou dovedností - již není možné hodit kvalitu přesahující kvalitu příslušné řemeslné dovednosti.
- Požadavky na úroveň předmětů se nyní zvyšují s každým vylepšením. Poznámka: v důsledku této změny bude upravena úroveň vylepšených předmětů. Vybavené předměty, které přesahují požadavek na úroveň, lze nadále používat, ale pokud nejsou vybaveny, budou muset počkat, dokud nebude dosaženo požadované úrovně.
- Přidány další specifikace pro crafting modů kybernetického softwaru.
- Přidány specifikace craftingu pro nože (dostupné od začátku hry).
- Aktualizován počet komponentů potřebných k výrobě některých předmětů, např. bounce back, MaxDoc, quickhacky, mody oblečení a některé zbraně.
- Vyvážení specifikací pro crafting modů oblečení.
- Vyvážení počtu komponentů potřebných k výrobě oblečení.
- Vyvážení počtu komponentů potřebných k výrobě Sandevistan Fragments.
- Optické kamuflážní kyberpředměty bude nyní možné zakoupit v Ripperdocs.
- Upravena cena kybernetického módu Sensory Amplifier.
- Vzácnou specifikaci pro crafting Unity bude nyní možné získat pouze během Podezřelé činnosti organizovaného zločinu: Tygři za ocas.
- Změněna cena a kvalita Kerryho kytary, kterou lze získat během akce Gig: Psychofan.
GAMEPLAY
- Opraven problém, kdy byly specifikace pro crafting z obchodů s oblečením dostupné pouze při první návštěvě prodejce.
- Opraven problém, který se vyskytoval po návštěvě tábora nomádů, což mělo za následek nemožnost používat zbraně a položky rychlé nabídky.
- Opraven problém, při kterém se hackování neutrálního cíle nezapočítávalo do úspěchu Útok na vánoční stromek.
- Výuková okna o kontrolách dovedností se již nezobrazují, když se na zařízeních zobrazí výzva „Nepovoleno“.
- V se již nebude dívat dolů po použití rychlého cestování.
STABILITA A VÝKON NA RŮZNÝCH PLATFORMÁCH
Tato část pojednává o změnách, které vstupují do všech platforem, ale mnohé z nich mají větší význam na konzolích poslední generace a strojích s nižším výkonem.
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- Delamainův obraz se již nebude zasekávat na holobytu, když V opustí auto příliš rychle po dokončení Epistrofie: Badlands.
- Nápověda k předmětu již nebude mizet, pokud je její obsah příliš dlouhý.
- Opraveny různé překlepy v titulcích, střepinách, úkolech a popisech zbraní.
- Přidána textová zpráva obdržená po neúspěšném splnění úkolu Epistrophy: Severní dub opuštěním kabiny Delamain.
- Změněn zpět název bodu rychlého cestování poblíž V. bytu na „Megabuilding H10“.
- Odstraněny některé předměty označené jako „Žádné“ a bez správných ikon z inventáře.
- Nabídka při přechodu s množstvím modů na předmět v inventáři nyní správně zobrazuje statistiky.
- Opraven problém, kdy byly mužské varianty výukového programu VR v polštině pro brazilskou portugalskou jazykovou verzi.
- Popis modů baterií na černém trhu bude nyní správně zobrazovat řetězce s atributy předmětu.
- Opraven problém, při kterém chyběla ikona tlačítka rychlého útoku Contagion mimo inventář.
- Ikona stavových efektů perku „Chladnokrevnost“ nyní vypadá jako sněhová vločka.
- Punkové dvouvrstvé tílko bude nyní viditelné v inventáři, když je vybaveno.
- Přidán tooltip načítací obrazovky informující o nastavení rychlého přechodu vpřed.
- Opraven název vozidla Galena „Gecko“ vedle výzvy „Koupit vozidlo“.
- Obrázek ve druhé zprávě od Nancy Hartleyové ve hře Holdin“ On/Killing in the Name se nyní zobrazí správně.
- Upraveno znění odměny za postup v dovednosti Crafting související se snížením nákladů na vylepšení.
- Obrázek zobrazující Mackinaw MTL1 v nabídce „Vyvolat vozidlo“ bude nyní odpovídat modelu vozidla.
- Odstraněny ladicí řetězce z nápovědy k perku „Hodný, zlý a ošklivý“.
- Artefakty seskupení ikon se již nebudou při zvětšování/zmenšování oddělovat od svých příslušných míst na mapě.
- Při vyčerpání ukazatele výdrže se nyní vedle ukazatele zdraví zobrazí příslušná ikona namísto ikony přetížení.
- V popisu delegáta Villefort Alvarado V4F 570 bude nyní správně uvedeno, že pohon je na zadní kola.
- Doba možného výskytu v popisu Synaptického urychlovače v nápovědě bude nyní při hře v polštině zobrazovat správnou hodnotu.
- Pěsti v popisu v kolečku zbraně budou nyní zobrazovat odpovídající typ předmětu.
- Opraven text ve střepu o čtvrti Chiba-11.
- Otevření režimu fotografie a nabídky prodejce v rychlém sledu za sebou již nebude mít za následek zamrznutí hry.
- Ikony zlaté ikony kořisti se nyní budou zobrazovat na minimapě.
- Opraven případ, kdy při ničení nepřátelských věží nebyly vidět značky zásahu a potvrzení zabití.
- Opraveno používání nesprávné barvy nepřátelských značek u neznámých nepřátel - nyní budou žluté místo červených.
- Opraven problém, kdy se správně nezobrazovala míra obnovy paměti RAM pod hodnotou 0,50.
- Opraven problém, kdy se nesprávně zobrazovalo tlačítko pro rozebrání předmětu.
- Opraven problém, kdy tlačítka na upozornění na přepínání módů nefungovala tak, jak měla.
- Opraveno nefunkční napovídání kláves při porušení protokolu.
- Odstraněny nadbytečné vstupní nápovědy na panelu Cyberdeck.
GRAFIKA, ZVUK, ANIMACE
- Zesílená skládací skládací deska s kompozitním obložením je nyní správně zarovnána s nohama V.
- Opraven problém, při kterém mohl Monowire mírně vykloubit paže muže V a prostřihnout se skrz oblečení.
- Opraven problém ve hře The Heist, kdy se Flatheadův kufr mohl vznášet před hotelovým pokojem v Konpeki Plaza a blokovat tak dveře.
- Opraven problém, kdy změna hlasitosti hudby v nastavení zvuku ovlivňovala autorádio spolu s hudbou na pozadí.
- Opraven problém, kdy se Takemurův hlas zdvojoval při rozhovoru s V v dodávce v Down on the Street.
- Opraven problém, při kterém se některé obleky pro netrunning střihaly s nohama ženy V a kalhotami muže V.
- Opraven problém s animací běhu po skoku na svahu směrem dolů nebo nahoru.
- Opraveny prachové částice, které se někdy nesprávně zobrazovaly.
- Kůže postav již nebude v tmavých oblastech příliš světlá.
- Ve hře The Information se po přetočení braindance na začátek již nezobrazuje Smasherův stín na dveřích výtahu.
- Opraveno spawnování vojáků Arasaka na dohled hráče při návratu nahoru pro záchranu Takemury ve hře Search and Destroy.
PROSTŘEDÍ A ÚROVNĚ
- Opraveny různé díry v mapách Watson, City Center, Westbrook, Heywood a Santo Domingo.
- Opraveno chybné trasování vozidel na okružní silnici v centru města.
- Opraveno několik míst, kde se hráčova postava mohla trvale zaseknout.
- Opraveno několik problémů se zmizením prostředí.
- Opraveno několik problémů s objekty, které se objevovaly na dohled hráče.
- GPS v Biotechnických bytech již hráče nezavede do nedosažitelných oblastí.
ÚLOHY
- Přeskupeny střepy do správných kategorií.
- Opraven problém, kdy se volání NPC s úkoly náhle ukončovalo, čímž se NPC objevovala v dalších voláních a potenciálně se rušila další holocall od NPC.
- Opraven problém, kdy přerušený holocall pokračoval spolu s dalším hovorem, což mohlo způsobit, že se NPC objevila v dalších hovorech a přerušila další holocall od této NPC.
- Foto: CD PROJEKT RED
- Zdroj: Oficiální stránky Cyberpunk 2077
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup
Odebírat
Přihlášení
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější komentáře