Cyberpunk 2077 Patch 1.3

CB2077CB2077
🎧 Poslouchejte Kritiky.cz na Spotify a dal­ších pod­cas­to­vých služ­bách! Klikněte sem a nezmeš­kej­te žád­nou recen­zi.
Hodnocení článku
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehod­no­ce­no)
Loading...
Načítám počet zob­ra­ze­ní...

Dnes vyšel pro PC, XBox One a dal­ší kon­zo­le nej­no­věj­ší patch pro hru Cyberpunk 2077. Přináší mno­ho změn v nasta­ve­ní, gra­fi­ce a reak­cí počí­ta­čo­vé inte­li­gen­ce.  Také při­ná­ší prv­ní malé DLC.

ZLEPŠENÍ

  • Vylepšena úro­veň při­blí­že­ní mini­ma­py při jízdě, tak­že je více při­blí­že­ná a lépe se v ní ori­en­tu­je.
  • Automatická lás­ka - obra­zov­ka s obráz­ky Skye a Angela se bude zob­ra­zo­vat pod­stat­ně déle, což usnad­ní výběr mezi nimi.
  • Přidáno tla­čít­ko, kte­ré umož­ňu­je pře­roz­dě­lit roz­lo­že­ní bodů per­ků ve stro­mu doved­nos­tí posta­vy.
  • Zvýšen počet slo­tů pro auto­ma­tic­ké uklá­dá­ní z 10 na 20 a pro rych­lé uklá­dá­ní ze 3 na 10 na všech plat­for­mách.
  • Přidány odka­zy na data­bá­zi k zázna­mům v dení­ku.
  • Přidána vol­ba pří­stup­nos­ti pro bodo­vé pře­kry­tí stře­du obra­zov­ky, kte­rá pomá­há při snižování/vyhýbání se pohy­bo­vé nevol­nos­ti. Lze ji povo­lit v Nastavení → Rozhraní → Překrytí stře­du obra­zov­ky bodem.
  • Opraváři nyní budou méně čas­to posí­lat zprá­vu V, aby nabíd­li auto ke kou­pi.
  • Vylepšen efekt Odrazy pro­sto­ru na obra­zov­ce, tak­že na kon­zo­lích a při niž­ších kva­li­tách vizu­ál­ní­ho nasta­ve­ní na PC vypa­dá méně zrni­tě .
  • Přidán fil­tr pro úko­lo­vé před­mě­ty v bato­hu.
  • Štítky s úko­lo­vý­mi před­mě­ty z růz­ných úko­lo­vých před­mě­tů budou nyní po dokon­če­ní sou­vi­se­jí­cích úko­lů odstra­ně­ny, což umož­ní jejich pro­dej nebo odho­ze­ní.
  • V inven­tá­ři je nyní mož­né otá­čet myší.
  • Hráči nyní budou moci správ­ně vyro­bit quic­khack, i když jej jed­nou vyro­bi­li a poté se jej zba­vi­li.
  • Byl při­dán srov­ná­va­cí tool­tip pro kyber­ne­tic­ké zbo­ží.
  • Vylepšeno upo­zor­ně­ní při náku­pu kyber­ne­tic­ké­ho soft­wa­ru a nespl­ně­ní poža­dav­ků na úro­veň pro jeho vyba­ve­ní.
  • Nyní je mož­né hro­mad­ně vylep­šo­vat kom­po­nen­ty pro craf­ting.
  • Přidána nová mís­ta na spa­ní pro Nibbles v bytě V.
  • Ikona na bed­ně pro likvi­da­ci se nyní změ­ní na čer­ve­nou, když hráč zved­ne tělo, mís­to aby byla šedá.
  • Ikona miny bude nyní po jejím zne­škod­ně­ní šedá.
  • Nyní je mož­né pou­žít výtah, když nese­te tělo.
  • Šťastní spo­lu - Barry má nyní aktu­a­li­zo­va­ný, jedi­neč­něj­ší vzhled.
  • Základní před­mět bude nyní zvý­raz­něn zele­ně jako ostat­ní sou­čás­ti, pokud je pří­to­men v inven­tá­ři při výro­bě stej­né­ho před­mě­tu lep­ší kva­li­ty.

ZMĚNY VE VYVÁŽENÍ

  • Doba detek­ce nepřá­tel nyní závi­sí na obtíž­nos­ti hry. Nepřátelé na obtíž­nos­tech Easy a Normal budou nyní dete­ko­vat hrá­če poma­le­ji. Nepřátelé na obtíž­nost Velmi těž­ká budou nyní dete­ko­vat hrá­če rych­le­ji.
  • Nepřátelé na obtíž­nost Very Hard (a pou­ze na tuto obtíž­nost) budou nyní agre­siv­něj­ší při pro­hle­dá­vá­ní oko­lí, když budou ve sta­vu „Alarmed“.
  • NCPD již nebu­de rea­go­vat a stá­vat se nepřá­tel­skou kvů­li mrt­vým tělům v akti­vi­tách v ote­vře­ném svě­tě.
  • NCPD bude nyní rea­go­vat i na zasa­že­ní NPC nesmr­tí­cí zbra­ní.
  • Upraven pro­ces poško­ze­ní při střel­bě do davu NPC během boje v závis­los­ti na vzdá­le­nos­ti a pou­ži­té zbra­ni.
  • (Nebojte se) Smrťáka - vylep­še­no cho­vá­ní Adama Smashera během boje.
  • Play It Safe - vylep­še­no cho­vá­ní Ody během boje.
  • Vysílání - vylep­še­no Placidovo cho­vá­ní během boje.
  • Vysílání - zvý­ši­la Placidovu odol­nost pro­ti hac­ko­vá­ní.
  • Cyberpsycho Sighting: Letter of the Law - zlep­ši­lo cho­vá­ní Cyberpsycha během boje.
  • Every Breath You Take - vylep­še­no umís­tě­ní a míře­ní Rudé hroz­by.
  • Zvýšené sta­tis­ti­ky La Chingona Dorada (Jackieho iko­nic­ké pis­to­le).
  • Záchrana - zvý­šen počet nábo­jů na začát­ku úko­lu.
  • Zavedeny drob­né úpra­vy a vylep­še­no vyvá­že­ní rych­lo­pal­by Nákaza.
  • Vylepšen sys­tém řeme­sl­né výro­by, tak­že před­mě­ty s náhod­nou kva­li­tou šká­lu­jí svou kva­li­tu s hrá­čo­vou řeme­sl­nou doved­nos­tí - již není mož­né hodit kva­li­tu pře­sa­hu­jí­cí kva­li­tu pří­sluš­né řeme­sl­né doved­nos­ti.
  • Požadavky na úro­veň před­mě­tů se nyní zvy­šu­jí s kaž­dým vylep­še­ním. Poznámka: v důsled­ku této změ­ny bude upra­ve­na úro­veň vylep­še­ných před­mě­tů. Vybavené před­mě­ty, kte­ré pře­sa­hu­jí poža­da­vek na úro­veň, lze nadá­le pou­ží­vat, ale pokud nejsou vyba­ve­ny, budou muset počkat, dokud nebu­de dosa­že­no poža­do­va­né úrov­ně.
  • Přidány dal­ší spe­ci­fi­ka­ce pro craf­ting modů kyber­ne­tic­ké­ho soft­wa­ru.
  • Přidány spe­ci­fi­ka­ce craf­tingu pro nože (dostup­né od začát­ku hry).
  • Aktualizován počet kom­po­nen­tů potřeb­ných k výro­bě někte­rých před­mě­tů, např. boun­ce back, MaxDoc, quic­khac­ky, mody oble­če­ní a někte­ré zbra­ně.
  • Vyvážení spe­ci­fi­ka­cí pro craf­ting modů oble­če­ní.
  • Vyvážení počtu kom­po­nen­tů potřeb­ných k výro­bě oble­če­ní.
  • Vyvážení počtu kom­po­nen­tů potřeb­ných k výro­bě Sandevistan Fragments.
  • Optické kamufláž­ní kyber­před­mě­ty bude nyní mož­né zakou­pit v Ripperdocs.
  • Upravena cena kyber­ne­tic­ké­ho módu Sensory Amplifier.
  • Vzácnou spe­ci­fi­ka­ci pro craf­ting Unity bude nyní mož­né zís­kat pou­ze během Podezřelé čin­nos­ti orga­ni­zo­va­né­ho zlo­či­nu: Tygři za ocas.
  • Změněna cena a kva­li­ta Kerryho kyta­ry, kte­rou lze zís­kat během akce Gig: Psychofan.

GAMEPLAY

  • Opraven pro­blém, kdy byly spe­ci­fi­ka­ce pro craf­ting z obcho­dů s oble­če­ním dostup­né pou­ze při prv­ní návštěvě pro­dej­ce.
  • Opraven pro­blém, kte­rý se vysky­to­val po návštěvě tábo­ra nomá­dů, což mělo za násle­dek nemož­nost pou­ží­vat zbra­ně a polož­ky rych­lé nabíd­ky.
  • Opraven pro­blém, při kte­rém se hac­ko­vá­ní neut­rál­ní­ho cíle neza­po­čí­tá­va­lo do úspě­chu Útok na vánoč­ní stro­mek.
  • Výuková okna o kon­t­ro­lách doved­nos­tí se již nezob­ra­zu­jí, když se na zaří­ze­ních zob­ra­zí výzva „Nepovoleno“.
  • V se již nebu­de dívat dolů po pou­ži­tí rych­lé­ho ces­to­vá­ní.

STABILITA A VÝKON NA RŮZNÝCH PLATFORMÁCH

Tato část pojed­ná­vá o změ­nách, kte­ré vstu­pu­jí do všech plat­fo­rem, ale mno­hé z nich mají vět­ší význam na kon­zo­lích posled­ní gene­ra­ce a stro­jích s niž­ším výko­nem.

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

  • Delamainův obraz se již nebu­de zase­ká­vat na holoby­tu, když V opus­tí auto pří­liš rych­le po dokon­če­ní Epistrofie: Badlands.
  • Nápověda k před­mě­tu již nebu­de mizet, pokud je její obsah pří­liš dlou­hý.
  • Opraveny růz­né pře­kle­py v titul­cích, stře­pi­nách, úko­lech a popi­sech zbra­ní.
  • Přidána tex­to­vá zprá­va obdr­že­ná po neú­spěš­ném spl­ně­ní úko­lu Epistrophy: Severní dub opuš­tě­ním kabi­ny Delamain.
  • Změněn zpět název bodu rych­lé­ho ces­to­vá­ní poblíž V. bytu na „Megabuilding H10“.
  • Odstraněny někte­ré před­mě­ty ozna­če­né jako „Žádné“ a bez správ­ných ikon z inven­tá­ře.
  • Nabídka při pře­cho­du s množ­stvím modů na před­mět v inven­tá­ři nyní správ­ně zob­ra­zu­je sta­tis­ti­ky.
  • Opraven pro­blém, kdy byly muž­ské vari­an­ty výu­ko­vé­ho pro­gra­mu VR v pol­šti­ně pro bra­zil­skou por­tu­gal­skou jazy­ko­vou ver­zi.
  • Popis modů bate­rií na čer­ném trhu bude nyní správ­ně zob­ra­zo­vat řetěz­ce s atri­bu­ty před­mě­tu.
  • Opraven pro­blém, při kte­rém chy­bě­la iko­na tla­čít­ka rych­lé­ho úto­ku Contagion mimo inven­tář.
  • Ikona sta­vo­vých efek­tů per­ku „Chladnokrevnost“ nyní vypa­dá jako sně­ho­vá vločka.
  • Punkové dvou­vrst­vé tíl­ko bude nyní vidi­tel­né v inven­tá­ři, když je vyba­ve­no.
  • Přidán tool­tip načí­ta­cí obra­zov­ky infor­mu­jí­cí o nasta­ve­ní rych­lé­ho pře­cho­du vpřed.
  • Opraven název vozi­dla Galena „Gecko“ ved­le výzvy „Koupit vozi­dlo“.
  • Obrázek ve dru­hé zprá­vě od Nancy Hartleyové ve hře Holdin“ On/Killing in the Name se nyní zob­ra­zí správ­ně.
  • Upraveno zně­ní odmě­ny za postup v doved­nos­ti Crafting sou­vi­se­jí­cí se sní­že­ním nákla­dů na vylep­še­ní.
  • Obrázek zob­ra­zu­jí­cí Mackinaw MTL1 v nabíd­ce „Vyvolat vozi­dlo“ bude nyní odpo­ví­dat mode­lu vozi­dla.
  • Odstraněny ladi­cí řetěz­ce z nápo­vě­dy k per­ku „Hodný, zlý a ošk­li­vý“.
  • Artefakty sesku­pe­ní ikon se již nebu­dou při zvětšování/zmenšování oddě­lo­vat od svých pří­sluš­ných míst na mapě.
  • Při vyčer­pá­ní uka­za­te­le výdr­že se nyní ved­le uka­za­te­le zdra­ví zob­ra­zí pří­sluš­ná iko­na namís­to iko­ny pře­tí­že­ní.
  • V popi­su dele­gá­ta Villefort Alvarado V4F 570 bude nyní správ­ně uve­de­no, že pohon je na zad­ní kola.
  • Doba mož­né­ho výsky­tu v popi­su Synaptického urych­lo­va­če v nápo­vě­dě bude nyní při hře v pol­šti­ně zob­ra­zo­vat správ­nou hod­no­tu.
  • Pěsti v popi­su v koleč­ku zbra­ně budou nyní zob­ra­zo­vat odpo­ví­da­jí­cí typ před­mě­tu.
  • Opraven text ve stře­pu o čtvr­ti Chiba-11.
  • Otevření reži­mu foto­gra­fie a nabíd­ky pro­dej­ce v rych­lém sle­du za sebou již nebu­de mít za násle­dek zamrz­nu­tí hry.
  • Ikony zla­té iko­ny kořisti se nyní budou zob­ra­zo­vat na mini­ma­pě.
  • Opraven pří­pad, kdy při niče­ní nepřá­tel­ských věží neby­ly vidět znač­ky zása­hu a potvr­ze­ní zabi­tí.
  • Opraveno pou­ží­vá­ní nespráv­né bar­vy nepřá­tel­ských zna­ček u nezná­mých nepřá­tel - nyní budou žlu­té mís­to čer­ve­ných.
  • Opraven pro­blém, kdy se správ­ně nezob­ra­zo­va­la míra obno­vy pamě­ti RAM pod hod­no­tou 0,50.
  • Opraven pro­blém, kdy se nespráv­ně zob­ra­zo­va­lo tla­čít­ko pro roze­brá­ní před­mě­tu.
  • Opraven pro­blém, kdy tla­čít­ka na upo­zor­ně­ní na pře­pí­ná­ní módů nefun­go­va­la tak, jak měla.
  • Opraveno nefunkč­ní napo­ví­dá­ní klá­ves při poru­še­ní pro­to­ko­lu.
  • Odstraněny nad­by­teč­né vstup­ní nápo­vě­dy na pane­lu Cyberdeck.

GRAFIKA, ZVUK, ANIMACE

  • Zesílená sklá­da­cí sklá­da­cí deska s kom­po­zit­ním oblo­že­ním je nyní správ­ně zarov­ná­na s noha­ma V.
  • Opraven pro­blém, při kte­rém mohl Monowire mír­ně vyklou­bit paže muže V a pro­střih­nout se skrz oble­če­ní.
  • Opraven pro­blém ve hře The Heist, kdy se Flatheadův kufr mohl vzná­šet před hote­lo­vým poko­jem v Konpeki Plaza a blo­ko­vat tak dve­ře.
  • Opraven pro­blém, kdy změ­na hla­si­tos­ti hud­by v nasta­ve­ní zvu­ku ovliv­ňo­va­la auto­rá­dio spo­lu s hud­bou na poza­dí.
  • Opraven pro­blém, kdy se Takemurův hlas zdvo­jo­val při roz­ho­vo­ru s V v dodáv­ce v Down on the Street.
  • Opraven pro­blém, při kte­rém se někte­ré oble­ky pro netrun­ning stři­ha­ly s noha­ma ženy V a kalho­ta­mi muže V.
  • Opraven pro­blém s ani­ma­cí běhu po sko­ku na sva­hu smě­rem dolů nebo naho­ru.
  • Opraveny pra­cho­vé čás­ti­ce, kte­ré se někdy nespráv­ně zob­ra­zo­va­ly.
  • Kůže postav již nebu­de v tma­vých oblas­tech pří­liš svět­lá.
  • Ve hře The Information se po pře­to­če­ní bra­in­dan­ce na začá­tek již nezob­ra­zu­je Smasherův stín na dve­řích výta­hu.
  • Opraveno spa­w­no­vá­ní vojá­ků Arasaka na dohled hrá­če při návra­tu naho­ru pro záchra­nu Takemury ve hře Search and Destroy.

PROSTŘEDÍ A ÚROVNĚ

  • Opraveny růz­né díry v mapách Watson, City Center, Westbrook, Heywood a Santo Domingo.
  • Opraveno chyb­né tra­so­vá­ní vozi­del na okruž­ní sil­ni­ci v cen­t­ru měs­ta.
  • Opraveno něko­lik míst, kde se hrá­čo­va posta­va moh­la trva­le zasek­nout.
  • Opraveno něko­lik pro­blé­mů se zmi­ze­ním pro­stře­dí.
  • Opraveno něko­lik pro­blé­mů s objek­ty, kte­ré se obje­vo­va­ly na dohled hrá­če.
  • GPS v Biotechnických bytech již hrá­če neza­ve­de do nedo­sa­ži­tel­ných oblas­tí.

ÚLOHY

  • Přeskupeny stře­py do správ­ných kate­go­rií.
  • Opraven pro­blém, kdy se volá­ní NPC s úko­ly náh­le ukon­čo­va­lo, čímž se NPC obje­vo­va­la v dal­ších volá­ních a poten­ci­ál­ně se ruši­la dal­ší holo­call od NPC.
  • Opraven pro­blém, kdy pře­ru­še­ný holo­call pokra­čo­val spo­lu s dal­ším hovo­rem, což moh­lo způ­so­bit, že se NPC obje­vi­la v dal­ších hovo­rech a pře­ru­ši­la dal­ší holo­call od této NPC.

  • Foto: CD PROJEKT RED
  • Zdroj: Oficiální strán­ky Cyberpunk 2077
Shadow Fight Arena - bojová hra s velkým potenciálem, ale také se zbytečnými omezeními
22. prosince 2025Shadow Fight Arena - bojová hra s velkým potenciálem, ale také se zbytečnými omezenímiShadow Fight Arena je nejnovějším přírůstkem do známé série bojových her, která si získala fanoušky na mobilních zařízeních. Při přechodu na PC se však hra potýká s očekáváním hráčů a otázkou, zda se jedná pouze o…Vydáno v rubrice: Recenze her
Assassin’s Creed Origins: Návrat ke kořenům v srdci starověkého Egypta
11. prosince 2025Assassin’s Creed Origins: Návrat ke kořenům v srdci starověkého EgyptaAssassin’s Creed Origins představuje klíčový milník v historii slavné série Ubisoftu, který nejenže přináší nový dech do osvědčené značky, ale zároveň otevírá bránu do fascinujícího světa starověkého Egypta. Tento díl, který nás zavádí do doby před…Vydáno v rubrice: Recenze her
Kingdom Come II: Mysteria Ecclesiae - tichý, ale napínavý závěr legendární ságy
16. listopadu 2025Kingdom Come II: Mysteria Ecclesiae - tichý, ale napínavý závěr legendární ságyNové a zároveň poslední DLC ke hře Kingdom Come II s názvem Mysteria Ecclesiae představuje nečekaný posun v herním zážitku. Místo tradičních soubojů a rytířských střetů čeká hráče napínavé a tiché vyšetřování v prostředí středověkého kláštera.…Vydáno v rubrice: Recenze her
Racer Overdrive – arkádová závodní jízda plná energie s nedostatky, které brzdí její potenciál
8. listopadu 2025Racer Overdrive – arkádová závodní jízda plná energie s nedostatky, které brzdí její potenciálRacer Overdrive, nejnovější arkádová závodní hra od studia IntActive, se snaží zaujmout hráče svou rychlostí, barevnou estetikou a neotřelým příběhem. Přestože nabízí slibné momenty adrenalinu a zábavy, její zastaralá grafika a problematické ovládání zanechávají smíšené pocity,…Vydáno v rubrice: Recenze her
Neversong: Temná plošinovka s výraznou atmosférou, která neoslní každého
13. října 2025Neversong: Temná plošinovka s výraznou atmosférou, která neoslní každéhoNeversong je titul, který na první pohled láká na zajímavý příběh a poutavou atmosféru, avšak po několika hodinách hraní se ukazuje, že hra není bez svých nedostatků. Tato plošinovka si zaslouží pozornost nejen díky výtvarnému stylu…Vydáno v rubrice: Recenze her
Kingdom Come: Deliverance II – DLC „Kovářské dědictví“ jako mistrovské rozšíření středověké RPG
3. října 2025Kingdom Come: Deliverance II – DLC „Kovářské dědictví“ jako mistrovské rozšíření středověké RPGNové DLC pro Kingdom Come: Deliverance II přináší nejen rozšíření příběhu, ale i zcela novou hratelnostní vrstvu v podobě správy kovárny a života v Kutné Hoře. Tento dodatek nabízí hráčům hlubší ponoření do role kováře a…Vydáno v rubrice: Recenze her
Borderlands 4: Nový díl, který rozděluje fanoušky, ale stále nabízí zábavu
30. září 2025Borderlands 4: Nový díl, který rozděluje fanoušky, ale stále nabízí zábavuBorderlands 4 přináší osvěžené prostředí i řadu nových prvků, ale zároveň se nemůže úplně vyhnout otázkám ohledně atmosféry a optimalizace. Přestože je to technicky povedená hra s bohatým obsahem, některé prvky působí jako krok zpět k…Vydáno v rubrice: Recenze her
Deserter: Prologue: temné válečné RPG s atmosférickým nádechem a výzvami
27. srpna 2025Deserter: Prologue: temné válečné RPG s atmosférickým nádechem a výzvamiDeserter: Prologue nabízí hráčům intenzivní zážitek z přežití v válečné zóně, kde důraz na stealth, strategii a atmosféru tvoří základní pilíře herního zážitku. I přes občasné technické nedostatky a méně intuitivní ovládání dokáže zaujmout svou vizuální…Vydáno v rubrice: Recenze her
Monster Harvest: Příjemná, avšak povrchní kombinace farmářského simulátoru a sběratelské hry
18. srpna 2025Monster Harvest: Příjemná, avšak povrchní kombinace farmářského simulátoru a sběratelské hryMonster Harvest je herní pokus o spojení klasického farmářského prostředí s tvorbou a mutací příšer, který nabízí odpočinkový zážitek plný sběratelských prvků, avšak s několika nedostatky, jež mohou odradit náročnější hráče. Pojďme se podívat, co tato…Vydáno v rubrice: Recenze her
You Will Die Here Tonight: Pocta starým horrorům s nádechem moderní výzvy
12. srpna 2025You Will Die Here Tonight: Pocta starým horrorům s nádechem moderní výzvyV dnešní době plné otevřených světů a nekonečných herních možností přichází titul, který odkazuje na klasická survival horrorová díla a vrací nás do časů starých dobrých Resident Evil a Silent Hill. You Will Die Here Tonight…Vydáno v rubrice: Recenze her
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře