Bude rekonstrukce vraždy mladé britské studentky Meredith Kercher v italské Perugii lákavým námětem pro nový film a co všechno je možné o aktérech vraždy sdělit? Co se ukrývá za andělskou tváří mladé ženy? Možná, že právě takové otázky se honí hlavou filmového režiséra Thomase Langa (Daniel Brühl), když přijede do města v době konání soudního procesu, který má rozhodnout o vině podezřelých Amandě Knox a Raffaela Sollecto. Atmosféra kolem soudního procesu je hektická a Thomas neví, jestli se mu podaří najít nějaký vhodný motiv pro filmový scénář.
Smrt mladé dívky a její vyšetřování je lákavou potravou pro novináře i redaktory televizních stanic. Soudní proces je pochopitelně další možností, jak plnit první stránky novin a minimálně je to i zdroj pro různé spekulativní teorie. I Thomas chce získat co nejvíce informací, které by mu pomohly v práci na připravovaném filmu, ale jak postupně poznává prostředí městečka, mění se i jeho náhled na celý případ. Získává sice zajímavé informace o místě činu, ale nová setkání se zajímavými lidmi ho vtahují do současnosti. Italské město Perugia má své kouzlo a temné noční uličky města působí, jako by za každým krokem číhal vrah nebo zloděj. Skutečnost se prolíná s představami a není divu, že Thomas podléhá podezření, že vraždu mladé dívky spáchal někdo jiný. Možná pro zklidnění nebo naopak pro podnícení tvůrčí fantazie se rozhodne užívat osvědčenou trojkombinaci - alkohol, drogy, ženy. Thomas sice působí plaše a nenápadně, ale dokáže být dostatečně kamarádský pro svou dceru i sexuálně přitažlivý pro novinářku Simone Fordovou (Kate Beckinsale). A nejvíc se mu zadaří, když se seznámí s mladou barmankou Melanií (Cara Delevingne). Její tvář je stejně tak mladá a andělská, jako byla tvář zavražděné studentky Meredith nebo podezřelé Amandě Knox. Je ve hvězdách, jestli se Thomasovi podaří najít nějaký námět pro svůj film.

Těžko říci, jaký vzkaz nebo myšlenku nebo prostě cokoli, chtěli autoři filmu S tváří anděla vyjádřit. Ať jsem se snažila sebevíc, nějak mě smysl unikl a marně jsem čekala, k jakému závěru dojde hlavní postava nebo i někdo jiný. A navíc se nemohu zbavit dojmu, že jsem propásla něco hlubokomyslného. Neudělali filmaři z Velké Británie někde chybu? Protože příliš mnoho obrazů, tajemných náznaků a nevyřešených záhad zaplnilo 101 minut filmového času, který jen uplynul a zmizel v nenávratnu.




















(4,91 z 5)