S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace 1.47 pro hru American Truck Simulator, která je nyní k dispozici ve službě Steam. Tato aktualizace obsahuje opravy chyb, změny a nový obsah, které jsou uvedeny níže, takže doporučujeme si je přečíst!
Rádi bychom touto cestou poděkovali všem, kteří se zúčastnili, poskytli zpětnou vazbu a nahlásili chyby během otevřené beta verze 1.47. Vaše cenné podněty nám pomohly provést vylepšení, změny a odstranit některé chyby, které jsme možná napoprvé přehlédli. Doufáme, že si nyní můžete začít plně užívat plodů vaší práce.
Vlastní plynové cisterny
Jste připraveni převážet vlastní plynové cisterny ve hře American Truck Simulator? Jak jsme psali v předchozím příspěvku na blogu, v této aktualizaci jsou k dispozici Vlastní plynové cisterny! Tyto návěsy budou k dispozici v různých délkách, s různými podvozky a možnostmi přizpůsobení. Tyto cisterny jsou určeny k přepravě nebezpečných a vysoce hořlavých plynů, jako je ethan, propan a LPG (zkapalněný ropný plyn).
Vlastní plynová cisterna pro American Truck Simulator bude k dispozici jako jednoduchý nebo dvojitý přívěs B. V případě, že se jedná o přívěs B, je možné jej objednat. Bude také obsahovat 5 typů podvozků: 32ft, 43ft & 48ft 2-nápravový, 53ft 3-nápravový a 4-nápravový 53ft s řiditelnou zadní nápravou. Každá plynová cisterna se dodává s více než 50 kusy příslušenství, které zahrnují (ale neomezují se pouze na ně):
- Barvitelné/chromované schránky
- Barvitelné/chromované kryty ventilů
- Přizpůsobitelné boční svítilny
- Barvitelné křídlo
- A široká škála hadic
- různé zadní blatníky a světla zadního nárazníku
- různé laky přívěsů
- a mnohem více!
Těšíme se na to, jak vám tyto nové Vlastní plynové cisterny dodáme a jak si je přizpůsobíte. Nezapomeňte se o svou první jízdu s nimi podělit na našich sociálních sítích.
Okolní zvuky světa
Jak pokračujeme ve zlepšování pohlcujících zvuků v našem světě simulátorů nákladních vozidel, jednou z velkých změn, které jsme pro tuto aktualizaci provedli, je zavedení technologie rozptylu zvuku prostřednictvím FMOD pro naše virtuální prostředí. Co to pro hráče znamená?
To znamená, že si nyní všimnete různých SFX přicházejících z různých směrů a vzdáleností, a to nad naší základní zvukovou vrstvou 5.1, která má existující základní smyčku prostředí pro konkrétní místo. Můžete například sedět na odpočívadle na tichých texaských pláních a slyšet cvrkot cvrčků, ale uslyšíte je z různých vzdáleností, některé dál, jiné blíž!
Další změnou, kterou zavádíme, je směrový filtr pro nákladní vozidla. Tam, kde je to možné, jsme do zvukového systému zahrnuli ekvalizaci zvukového motoru, která funguje podle aktuálního pohledu kamery. Pokud například používáte kameru za kamionem, uslyšíte změnu zvuku podle tohoto pohledu. Tento efekt je nejvíce slyšitelný, když můžete sledovat, jak kamion projíždí kolem, zatímco kamera zůstává nehybná.
Podrobněji se o této změně okolních zvuků našeho světa a dalších informacích můžete dočíst v našem předchozím blogpostu na toto téma.
Adaptivní tempomat & systém nouzového brzdění
Původně vydaná jako skrytá experimentální funkce již ve verzi 1.44, jsme rádi, že můžeme tento velmi žádaný doplněk přinést v aktualizaci 1.47. Adaptivní tempomat automaticky upravuje vzdálenost a rychlost od vozidla jedoucího před vámi, pokud je v režimu tempomatu. To se hodí zejména při setkání s rušnou dálnicí, kde se může stát, že se provoz často zařadí do mezery před vámi, nebo v situacích, kdy se rychlost provozu neustále mění.
S systémem ACC je spojen systém nouzového brzdění, který aktivuje brzdy, kdykoli hrozí kolize s vozidlem vpředu, aby se zabránilo škodám nebo se minimalizovaly. Tato technologie v reálném světě zachránila nespočet životů a nachází se ve většině moderních nákladních vozidel.
Na těchto funkcích se pracuje již delší dobu a díky vaší zpětné vazbě jsme provedli poměrně dost interních změn. Plánujeme tuto funkci do budoucna nadále dolaďovat.
Vlastní úvody měst (Utah & Idaho)
V návaznosti na naši předchozí aktualizaci, která zavedla vlastní úvody měst pro Colorado & Wyoming, jsme nyní tyto úvody rozšířili na DLC Utah a Idaho pro American Truck Simulator!
Tyto speciální cutscény se objeví, když si hráč při vytváření nového profilu vybere startovní město. Doufáme, že se novým hráčům (nebo těm, kteří si znovu zakládají nový profil) budou tyto nové doplňky líbit a představí oblast, ve které jste se rozhodli začít!
Simulace nerovného povrchu
Jsme nadšeni, že můžeme do verze 1.47 zavést simulaci nerovného povrchu! Tyto malé nerovnosti jsou procedurálně generovány, aby silnice a další terény působily nedokonalým dojmem. Ačkoli nemusí být pro řidiče viditelné, budete moci tyto jemné nerovnosti cítit a v některých případech i slyšet, jak ovlivňují vaše vozidlo během jízdy.
Těšíme se, že v budoucnu budeme pracovat na rozšíření této funkce, ale prozatím nám dejte vědět, co si o ní myslíte!
Tato aktualizace zahrnuje také obnovení uživatelského rozhraní Historie kariéry! Pro ty, kteří tuto funkci neznají, je přístupná přes hlavní nabídku hry American Truck Simulator nebo Euro Truck Simulator 2. Zobrazuje graf vašeho postupu ve zkušenostech a některé statistiky.
Tento nový redesign bude nyní obsahovat mnohem podrobnější pohled na vaše statistiky a předchozí dodávky. Uživatelské rozhraní nyní zobrazuje 4 sekce, kterými jsou: Doručení, Průzkum, Zkušenosti řidičů a Tresty. Každá z těchto sekcí zobrazuje různé statistiky, které vám poskytnou podrobnější přehled o vaší dosavadní cestě řidiče kamionu, včetně celkového počtu doručení, hodnocení vašich dosavadních doručení, kolik z vašich doručení bylo včas, průzkumu mapy, navštívených společností, údajů o kamionech a objevech.
Zařadili jsme také sekci, která vám ukáže, jaké tresty jste obdrželi za poslední 2 týdny vaší kariéry. Měli jsme pocit, že takové drobnosti, jako je narážení do dopravních značek nebo usínání za volantem, nemusí být ve vašem trvalém záznamu.
Přepracovali jsme také deník doručení, ve kterém jsou přehledně zobrazeny vaše předchozí zakázky, náklad, den, kdy jste doručení provedli, příjem, XP, strávený čas atd. Chápeme, že tyto statistiky jsou pro řidiče důležité pro zpětný pohled, zejména pokud jste součástí VTC, kde můžete potřebovat zaznamenávat své předchozí zakázky pro činnost řidiče.
Pravdu doufáme, že se vám tento redesign líbí, a doufáme, že ho budeme moci v budoucnu rozšířit.
Do her American Truck Simulator i Euro Truck Simulator 2 jsme nyní přidali novou funkci uživatelského rozhraní, která uživatelům zobrazí seznam změn hlavní aktualizace nebo představí funkce vydání DLC.
Tato funkce se zobrazí ve formě vyskakovacího okna buď při spuštění hry po aktualizaci, nebo během hry v hlavní nabídce, pokud byla aktualizace provedena během vaší cesty. Nejen to, ale můžete také získat přístup k historii předchozích změn, pro případ, že jste jich několik přehlédli, a najít všechny naše oficiální odkazy na sociální média.
Doufáme, že vám to pomůže zůstat v obraze bez ohledu na to, kde se nacházíte, pokud jde o nejnovější změny a aktualizace provedené v našich titulech.
Teleport pro resetování ekonomiky
Kdykoli se během načítání hry resetovala ekonomika hráče, bylo pravidlem, že jste byli teleportováni do garáže svého velitelství. Dnes vám s radostí přinášíme malou změnu, která vám po zjištění změny hry umožní bezplatnou rychlou cestu do libovolné servisní stanice dle vašeho výběru. Doufáme, že vám tato funkce pomůže snadno a rychle pokračovat v cestě!
Changelog
Mapa
- Světové ambientní zvuky
- Trivision billboardy
Vozidla
- Vlastní plynové cisterny
- Adaptivní tempomat & Systém nouzového brzdění
Kenworth W900
- Vráceny možnosti palivové nádrže bez DEF pro určité typy motorů (150, 220 & 300 gal)
- Znovu instalován ukazatel rychlosti tempomatu na přístrojové desce
Hra
- Vlastní úvody měst Utah a Idaho
- Filtr směru zvuku
- Vylepšení výkonu (noc, špatné počasí, hustý provoz)
- Simulace nerovného povrchu
UI
- Přepracování uživatelského rozhraní historie kariéry
- Záznam o aktualizacích ve hře
- Teleport pro resetování ekonomiky
Foto © SCS Software
Nejnovější komentáře