Tvůrci hry Bodycam přidali do herního světa krátkodobý zombie režim na Halloween, který vzbudil velký zájem. Plánují jej rozšířit s důrazem na realistické zobrazení zombie a nové herní prvky, přičemž stále dbají na zachování autentického zážitku.
Vývoj Zombie módu v hře Bodycam
Tvůrci hry Bodycam oznámili, že do jejího světa přidají nový herní režim zaměřený na zombie. Tento krok byl podmíněn zpětnou vazbou od hráčů, kteří již od raných fází vývoje vyjádřili zájem o takovou možnost. Tvůrci však zdůraznili, že jejich hlavním cílem je zachovat vysokou míru realismu a autentického zážitku z boje, které jsou hlavními rysy jejich hry.
Experimentální koncept a omezená událost
Po vznesení požadavku na zombie režim se tým rozhodl přistoupit k věci s opatrností. Přestože šlo o odklon od základní filozofie hry, nebyla tato varianta zamítnuta. Namísto trvalého zavedení režimu byl navržen jako časově omezená událost na Halloween, s cílem otestovat reakci hráčské komunity a zároveň zachovat věrnost realistickým prvkům. Výsledkem byl nečekaný úspěch, kdy se na režim přihlásilo přes šest set tisíc hráčů během prvního dne.
Vývoj a zpětná vazba
Úspěch zombie módu odhalil jeho potenciál a proměnil jej v experimentální laboratoř nejen pro multiplayer, ale i pro zombie režim. První mapa přinesla mnoho nových poznatků o práci s větším prostorem a správě většího počtu NPC postav. Díky tomu mohli vývojáři testovat různé herní mechanismy, například použití výbušných šípů nebo házených nožů, které by se v multiplayeru mohly uplatnit s odlišnými vlastnostmi.
Plánují také zavádění nových herních prvků, například pokročilých pastí, injekcí zvyšujících výkon i při zranění, nebo „nadpřirozených“ efektů v zombie režimu. Přestože některé z těchto prvků jsou stále ve vývoji, tým zdůrazňuje, že hlavním cílem je zachovat jádro hry a zároveň nabídnout různé herní módy — od realistických a taktických po více casualové zážitky.
Budoucnost zombie režimu
Tvůrci mají ambiciózní plány na další rozvoj zombie módu. Chystají se posunout realističnost na vyšší úroveň tím, že zombie již nebudou symbolizovat „nepřemožitelné mrtvoly“, ale spíše kontaminované bytosti, které jsou nositeli nemocí či mutovaných virů. Plánují například prostředí opuštěného nákupního centra, které bylo zamořeno plynem nebo jinou zákeřnou látkou, čímž by chtěli zvýšit pocit strachu a uvěřitelnosti.
Hráči by měli být svědky scén, ve kterých zombie křičí a prožívají bolest, a zároveň se budou chovat logicky a realisticky. Cílem je, aby si hráči mohli klást otázky, zda jsou tyto scénky skutečné nebo uměle vytvořené, podobně jako v multiplayer módu. Tento krok má znamenat výrazný posun směrem k větší věrohodnosti a imerzivnosti.
Zapojení komunity a budoucí plány
Vývojáři otevřeně vyzývají hráče, aby sdíleli své názory a přání ohledně budoucnosti zombie módu. Připouštějí, že téměř vše je možné, a proto hodlají naslouchat komunitě při dalším vývoji. Konečným cílem je vytvořit herní režim, který bude nejen zábavný a napínavý, ale také věrně odrážející realitu, a to tak, aby hráči nemohli s jistotou rozpoznat, zda je scéna skutečná nebo hraná.
Hlavní aktualizace s novými herními módy a vylepšeními je naplánována na 25. listopad 2025. Vývojáři slibují, že přinesou nové zážitky a posunou realističnost hry na novou úroveň.
Zdroj: Nová zombie módní inovace v Bodycam: realistické a děsivé zážitky



















(4,91 z 5)