Štítek: Monique Ganderton

Země zítřka - Spojení tvůrce Simpsonových s tvůrcem Ztracených nedopadne to dobře!

Špatná budouc­nost niko­ho nedě­sí! A to je špat­né, veli­ce špat­né. S tím se musí něco udě­lat.  Jestli to neza­jí­má běž­né lidi, pak musí nastou­pit robo­tic­ká dív­ka Athena se svou utkvě­lou před­sta­vou zachrá­nit...

Celý článek Země zítřka - Spojení tvůrce Simpsonových s tvůrcem Ztracených nedopadne to dobře!

X-Men: Poslední vzdor - první neúspěšný film

Filmy X-Men a X2 pat­ří k vrcho­lům fil­mo­vých adap­ta­cí comic­sů, čemuž kro­mě vyni­ka­jí­cí­ho scé­ná­ře a obsa­ze­ní napo­mohl i zku­še­ný reži­sér Bryan Singer. Jenže ten­to chla­pík odmí­tl pra­co­vat na dílu tře­tím, pro­to­že se mu naskyt­la...

Celý článek X-Men: Poslední vzdor - první neúspěšný film

Já, robot - 1. Robot nesmí ublížit člověku nebo svou nečinností dopustit, aby člověku bylo ublíženo.

2. Robot musí upo­slech­nout pří­ka­zu člo­vě­ka, kro­mě těch pří­pa­dů, kdy tyto pří­ka­zy jsou v roz­po­ru s prv­ním záko­nem. 3. Robot musí chrá­nit sám sebe před zni­če­ním, kro­mě těch pří­pa­dů, kdy tato ochra­na je v roz­po­ru...

Celý článek Já, robot - 1. Robot nesmí ublížit člověku nebo svou nečinností dopustit, aby člověku bylo ublíženo.

2012 - zábava dosti povrchní zabalena do blyštivého pozlátka

O fil­mu 2012 jste již bez­po­chy­by sly­še­li. Je to hit, kte­rý zasá­hl svě­to­vá kina rych­los­tí pří­cho­du tsuna­mi. Pohříchu však - jako ostat­ně všech­ny sním­ky R. Emmericha - je to zába­va dosti...

Celý článek 2012 - zábava dosti povrchní zabalena do blyštivého pozlátka

X-Men: Apokalypsa - … MNOHEM VĚTŠÍ FILM

Singer při­zná­vá, že zatím­co jeho posled­ní režij­ní počin X-Men: Budoucí minu­lost byl uspo­ko­ju­jí­cí, nový film X-Men: Apokalypsa pro něj před­sta­vu­je ješ­tě vět­ší zados­tiu­či­ně­ní a to v něko­li­ka ohle­dech. “Co se týče roz­sa­hu...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - … MNOHEM VĚTŠÍ FILM

X-Men: Apokalypsa - KOUZELNÍK S VIZUÁLNÍMI EFEKTY

Dvojnásobný drži­tel Oscara, super­vi­zor vizu­ál­ních efek­tů, John Dykstra má živo­to­pis tak dlou­hý, že by z něj mohl posta­vit pyra­mi­du. Jeho neu­vě­ři­tel­ná pro­fes­ní zku­še­nost zajis­ti­la hlad­ký pře­chod mezi reál­ným svě­tem a svě­tem fan­ta­zie....

Celý článek X-Men: Apokalypsa - KOUZELNÍK S VIZUÁLNÍMI EFEKTY

X-Men: Apokalypsa - DESIGN POSTAV

Výzvou při navr­ho­vá­ní spe­ci­ál­ní­ho make-upu pro Apokalypsu bylo – při­znat, že se jed­ná o tvář Oscara Isaaca. Jeho pro­mě­na zpo­čát­ku trva­la tři a půl hodi­ny, ale s tro­chou pra­xe byl nako­nec tým o dvou...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - DESIGN POSTAV

X-Men: Apokalypsa - SVĚT APOKALYPSY

Natáčení X-Men: Apokalypsy zača­lo 20. dub­na 2015 v Montrealu v Kanadě, kon­krét­ně v Mel’s Cité du Cinema (běž­ně ozna­čo­va­ném jako Mel’s), což jsou ate­li­é­ry o roz­lo­ze 27 akrů na Ile de Montréal s výhle­dem na řeku...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - SVĚT APOKALYPSY

X-Men: Apokalypsa - OBRANA

Zatímco Apokalypsa sesta­vu­je sku­pi­nu jezd­ců, Charles učí a ško­lí své mla­dé stu­den­ty. Když dojde na Apokalypsovo běs­ně­ní, mla­dí muži a ženy musí rych­le dospět. Jak říká Raven: “Již nejste stu­den­ty, jste X-Meni.”...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - OBRANA

X-Men: Apokalypsa - ÚTOK

Opět pohá­něn vzte­kem a pomstou, Magneto pod­leh­ne Apokalypsově nabíd­ce, aby se stal jed­ním z jeho čtyř, nově refor­mo­va­ných, apo­ka­lyp­tic­kých jezd­ců. Inspiravoných bib­lic­kou vizí čtyř jezd­ců na koních, kte­ří byli sym­bo­lem při­chá­ze­jí­cí zká­zy...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - ÚTOK

X-Men: Apokalypsa - RAVEN, CHARLES A ERIK: NADĚJE, ZOUFALSTVÍ A ARMAGEDON

Svět roku 1983 pro­šel dra­ma­tic­ký­mi změ­na­mi v zachá­ze­ní s mutan­ty. Tato nová fáze lid­ské evo­lu­ce je nyní při­jí­má­na vět­ši­nou (ale ne vše­mi) a to díky hrdin­ství Raven/Mystique, kte­rá (jak bylo vidět v X-Men: Budoucí...

Celý článek X-Men: Apokalypsa - RAVEN, CHARLES A ERIK: NADĚJE, ZOUFALSTVÍ A ARMAGEDON