Příprava zvuku a tance
Řešení technických překážek
Fyzická tvorba celého tohoto gigantického světa (záběry pro film nevznikaly na digitálním zeleném plátně) byla ohromně náročná zvláště proto, že každá část konstrukce musela udržet velké množství živě vystupujících zpěváků a tanečníků při jejich číslech. Všechny konstrukce musely být vytvořeny tak, aby vydávaly minimální množství zvuku, byly dostatečně silné k udržení 50 dovádějících tanečníků a zároveň aby pro kočičí pohyby umělců byly dostatečně komfortní. Vzhledem k tomu, že se při stavbě konstrukcí ještě nevědělo, kde přesně na nich se taneční čísla budou odehrávat, šlo opravdu o neskutečně obtížnou práci.“
„Na začátku jsme nevěděli, kde přesně se kočky budou pohybovat, což bylo pro návrháře a konstruktéry kulis největším problémem,“ říká Stewart. „Na place se nám konstantně pohybovali jedni z nejlepších tanečníků na světě, takže jsme si museli být jistí, že každý povrch, každá trubka vedoucí skrze zeď, každá koule na dveřích, klika nebo šuplík, jsou schopny jejich váhu udržet.“ A i vše další, co Eve Stewart nezmínila, muselo být pro film na míru vytvořeno – vidličky, stoly, židle, polštáře, misky, telefon. Cokoli řeknete, to se muselo nechat vytvořit na míru.