Stejně jako v začátcích se i dnes značka Prima COOL vymyká svým pojetím ostatním kanálům. Stále podstatnější roli v životě značky sehrávají nová média a volnočasové aktivity. Jejím krédem se stává LIFE IS COOL, tedy aktivní, kreativní a zábavný životní styl. Tyto atributy se promítají nejen do grafického designu, ale především do celé komunikace značky. Kromě partnerství hudebních festivalů je značka již zavedena na adrenalinových akcích zaměřených na skating, wakeboarding, freeskiing, snowboardy či biky. Nebudou také chybět akce zaměřené na street art.
Cílem webu je být na českém trhu největším zábavním webem pro mladé, a to právě díky vysoce kvalitnímu a COOL obsahu se zaměřením na nové trendy – ať již z oblasti e-sportu nebo fenoménu youtuberů. Poslední a na českém trhu unikátní je zaměření webu i kanálu Prima COOL na e-sports. O co se jedná? Svět gamingu, tedy profesionální hraní, se dá teoreticky přirovnat k atletice a fotbalu. Ve většině případů se jedná o týmovou hru a čistokrevné sportovní prostředí tak, jak je to v mainstreamu. Jen se nejedná o turnaje ve fotbalu, ale ve hře League of Legends, DOTA2 nebo CS:GO. Při vysílání těchto gamingových zápasů světové úrovně navštíví web průměrně přes 100 000 unikátních uživatelů. Diváci mohou sledovat tyto turnaje i v televizi přes HbbTV.
Značka Prima COOL cílí především na mladé muže.
Aby byl koncept značky stále unikátní a neotřelý, televize využívá takzvaný co-creation workshop, tedy setkání s kreativními osobnostmi (trendsettery), kteří jsou svým životním stylem afinitní k této značce. Tak se vytipují nové oblasti a směry, kterými se značka může rozvíjet. Důležitým je také insight do života mladých lidí, který Prima COOL umožňuje držet krok s dobou. Z posledního co-creative workshopu vyšlo najevo, že mladí lidé vnímají COOL jako podstatné jméno. Je to pro ně jakési synonymum pro inspiraci, ale oni sami si pak chtějí svobodně rozhodnout, co je COOL. Důležitá je pro ně čistota, jednoduchost sdělení a jasné vizuální provedení. A určitě oceňují zdařilé zakomponování nadhledu a vtipu, který kanál ve své komunikaci využívá.
29. března 2004 Scary Movie 3 Třetí díl serie Scary Movie, která se snaží parodovat (nejen) filmové horory, je tady a čtvrtý díl se už natáčí. Zatím ale zůstaneme u trojky, která má za cíl být dokonalejší než jednička […] Posted in Filmové recenze
25. března 2006 Super Size Me Nadváha. To je problém zhruba 100 milionů Američanů. Morgan Spurlok natočil dokument o hlavní příčině vzniku obezity v Americe. Posvítil si na největší síť fast foodů na světě McDonald´s. […] Posted in Filmové recenze
15. srpna 2008 Libertin (The Libertine) MFF 2004 v Torontu nezastihl štáb filmu Libertin zrovna nejpřipravenějším. Film se musel narychlo dodělávat těsně před samotným začátkem festivalu. Aby toho nebylo málo, nedostal se […] Posted in Filmové recenze
2. března 2023 Zombie Night (2013) Zničehonic vypukla zombie apokalypsa a dvěma rodinám nezbývá nic jiného, než se pokusit přežít do východu slunce…S příchodem noci postihne malé městečko v Kalifornii […] Posted in Horory
19. března 2021 Falcon a Winter Soldier - Nový řád světa Myslím že první epizoda působila jako dobrý úvod do seriálu. Buckyho i Samova osobní linka fungovaly skvěle, a Sam konečně dostává prostor v popředí a prohlubuje se jeho příběh. Doteď […] Posted in Krátké recenze
2. ledna 2019 Bnei Aruba (2013), tv seriál Izraelský seriál - to už je v posledních letech mezi televizními diváky docela slušný pojem. Pojďme si to zrekapitulovat, máme tu skvělý Hatufim (který se stal předlohou pro úspěšný […] Posted in Filmové recenze
1. dubna 2012 Monster Maker, The (1944) Chcete získat něčí dceru a nejde to po dobrém? Tak jí znetvořte tatínka a ona možná přiběhne… Doktor Markoff sice navenek vypadá kultivovaně, ale přesto je pěkný podivín. Ve své […] Posted in Horory
Nejnovější komentáře