Kritiky.cz > Filmy > Filmové a televizní aktuality > Deset let s Prima COOL

Deset let s Prima COOL

PrimaCool
PrimaCool
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Budoucnost/Inovace

Stejně jako v začát­cích se i dnes znač­ka Prima COOL vymy­ká svým poje­tím ostat­ním kaná­lům. Stále pod­stat­něj­ší roli v živo­tě znač­ky sehrá­va­jí nová média a vol­no­ča­so­vé akti­vi­ty. Jejím krédem se stá­vá LIFE IS COOL, tedy aktiv­ní, kre­a­tiv­ní a zábav­ný život­ní styl. Tyto atri­bu­ty se pro­mí­ta­jí nejen do gra­fic­ké­ho desig­nu, ale pře­de­vším do celé komu­ni­ka­ce znač­ky. Kromě part­ner­ství hudeb­ních fes­ti­va­lů je znač­ka již zave­de­na na adre­na­li­no­vých akcích zamě­ře­ných na ska­ting, wake­bo­ar­ding, fre­eskiing, snow­bo­ar­dy či biky. Nebudou také chy­bět akce zamě­ře­né na street art.

Cílem webu je být na čes­kém trhu nej­vět­ším zábav­ním webem pro mla­dé, a to prá­vě díky vyso­ce kva­lit­ní­mu a COOL obsa­hu se zamě­ře­ním na nové tren­dy – ať již z oblas­ti e-sportu nebo feno­mé­nu you­tu­be­rů. Poslední a na čes­kém trhu uni­kát­ní je zamě­ře­ní webu i kaná­lu Prima COOL na e-sports. O co se jed­ná? Svět gamin­gu, tedy pro­fe­si­o­nál­ní hra­ní, se dá teo­re­tic­ky při­rov­nat k atle­ti­ce a fot­ba­lu. Ve vět­ši­ně pří­pa­dů se jed­ná o týmo­vou hru a čis­to­krev­né spor­tov­ní pro­stře­dí tak, jak je to v main­stre­a­mu. Jen se nejed­ná o tur­na­je ve fot­ba­lu, ale ve hře League of Legends, DOTA2 nebo CS:GO. Při vysí­lá­ní těch­to gamin­go­vých zápa­sů svě­to­vé úrov­ně navští­ví web prů­měr­ně přes 100 000 uni­kát­ních uži­va­te­lů. Diváci mohou sle­do­vat tyto tur­na­je i v tele­vi­zi přes HbbTV.

Značka Prima COOL cílí pře­de­vším na mla­dé muže.

Aby byl kon­cept znač­ky stá­le uni­kát­ní a neotře­lý, tele­vi­ze vyu­ží­vá tak­zva­ný co-creation workshop, tedy setká­ní s kre­a­tiv­ní­mi osob­nost­mi (trend­sette­ry), kte­ří jsou svým život­ním sty­lem afi­nit­ní k této znač­ce. Tak se vyti­pu­jí nové oblas­ti a smě­ry, kte­rý­mi se znač­ka může roz­ví­jet. Důležitým je také insi­ght do živo­ta mla­dých lidí, kte­rý Prima COOL umož­ňu­je držet krok s dobou. Z posled­ní­ho co-creative worksho­pu vyšlo naje­vo, že mla­dí lidé vní­ma­jí COOL jako pod­stat­né jmé­no. Je to pro ně jakési syno­ny­mum pro inspi­ra­ci, ale oni sami si pak chtě­jí svo­bod­ně roz­hod­nout, co je COOL. Důležitá je pro ně čis­to­ta, jed­no­du­chost sdě­le­ní a jas­né vizu­ál­ní pro­ve­de­ní. A urči­tě oce­ňu­jí zda­ři­lé zakom­po­no­vá­ní nad­hle­du a vti­pu, kte­rý kanál ve své komu­ni­ka­ci vyu­ží­vá.


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Tiskové informace. Většinou od distributorů, ale občas i z televizí a festivalů.

Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,76586 s | počet dotazů: 250 | paměť: 62837 KB. | 27.12.2024 - 00:06:01