Budoucnost/Inovace
Stejně jako v začátcích se i dnes značka Prima COOL vymyká svým pojetím ostatním kanálům. Stále podstatnější roli v životě značky sehrávají nová média a volnočasové aktivity. Jejím krédem se stává LIFE IS COOL, tedy aktivní, kreativní a zábavný životní styl. Tyto atributy se promítají nejen do grafického designu, ale především do celé komunikace značky. Kromě partnerství hudebních festivalů je značka již zavedena na adrenalinových akcích zaměřených na skating, wakeboarding, freeskiing, snowboardy či biky. Nebudou také chybět akce zaměřené na street art.
Cílem webu je být na českém trhu největším zábavním webem pro mladé, a to právě díky vysoce kvalitnímu a COOL obsahu se zaměřením na nové trendy – ať již z oblasti e-sportu nebo fenoménu youtuberů. Poslední a na českém trhu unikátní je zaměření webu i kanálu Prima COOL na e-sports. O co se jedná? Svět gamingu, tedy profesionální hraní, se dá teoreticky přirovnat k atletice a fotbalu. Ve většině případů se jedná o týmovou hru a čistokrevné sportovní prostředí tak, jak je to v mainstreamu. Jen se nejedná o turnaje ve fotbalu, ale ve hře League of Legends, DOTA2 nebo CS:GO. Při vysílání těchto gamingových zápasů světové úrovně navštíví web průměrně přes 100 000 unikátních uživatelů. Diváci mohou sledovat tyto turnaje i v televizi přes HbbTV.
Značka Prima COOL cílí především na mladé muže.
Aby byl koncept značky stále unikátní a neotřelý, televize využívá takzvaný co-creation workshop, tedy setkání s kreativními osobnostmi (trendsettery), kteří jsou svým životním stylem afinitní k této značce. Tak se vytipují nové oblasti a směry, kterými se značka může rozvíjet. Důležitým je také insight do života mladých lidí, který Prima COOL umožňuje držet krok s dobou. Z posledního co-creative workshopu vyšlo najevo, že mladí lidé vnímají COOL jako podstatné jméno. Je to pro ně jakési synonymum pro inspiraci, ale oni sami si pak chtějí svobodně rozhodnout, co je COOL. Důležitá je pro ně čistota, jednoduchost sdělení a jasné vizuální provedení. A určitě oceňují zdařilé zakomponování nadhledu a vtipu, který kanál ve své komunikaci využívá.
Nejnovější komentáře