Scénář k filmu napsalo autorské duo Eberhard Keindorff a Johanna Sibelius, k nimž se přidal ještě zkušený scenárista Harald G. Petersson. Šéf Rialta Horst Wendlandt měl obzvláště velkou radost z toho, že mu vedení distribuční firmy Constantin konečně dovolilo angažovat na post režiséra filmu jeho dlouholetého přítele a vynikajícího tvůrce kriminálek Alfreda Vohrera. Pokud by výběr režiséra záležel jen na Wendlandtovi, tak by Alfred Vohrer režíroval už první mayovku Poklad na Stříbrném jezeře. Složení filmového štábu zůstalo až na pár výjimek stejné, jako u předchozích mayovek z produkce Rialta. Nově byly obsazeny pouze nejdůležitější pozice: režisér přivezl s sebou svou stálou asistentku Evu Ebner a šéfkameramanem byl jmenován Karl Löb. Vohrer znal většinu lidí již z natáčení svých kriminálek, přesto se dostal tento v jádru citlivý režisér do nelehké situace, když byl jako mayovský debutant obklopen spolupracovníky zvyklými na styl Haralda Reinla. Jako profesionál však na sobě nedal nic znát. Na natáčení se připravoval velice pečlivě, dokonce si do svého scénáře zaznamenal nejdůležitější chorvatská slovíčka, která by mohl jako režisér upotřebit.
Načítám počet zobrazení...