Kritiky.cz > Filmy > Filmové recenze > Mezinárodní filmový festival Sitges 2018 – První dojmy 2 (Dragged Across Concrete, Složka 64,…)

Mezinárodní filmový festival Sitges 2018 – První dojmy 2 (Dragged Across Concrete, Složka 64,…)

162864146 5b448d
162864146 5b448d
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...
Osmý den fes­ti­va­lu se poma­lu blí­ží ke kon­ci, zbý­va­jí tři dny. V tom­to tex­tu si může­te pře­číst dru­hou vár­ku prv­ních dojmů z dal­ších dese­ti fil­mů pro­mí­ta­ných ve špa­něl­ském Sitges, po níž bude po skon­če­ní fes­ti­va­lu násle­do­vat ješ­tě tře­tí vár­ka. Únava už je znát, tak­že na dopo­led­ní pro­jek­ce se cho­dí přes tis­ko­vé oddě­le­ní, kde mají kávo­var. Jít aspoň někdy spát před půl­no­cí je jen zbož­né přá­ní – to je tak, když cho­dí­te i na fil­my, co začí­na­jí v půl jede­nác­té večer. Poslední noc chce­me s kole­gy strá­vit sle­do­vá­ním noč­ní­ho fil­mo­vé­ho mara­to­nu, tak uvi­dí­me, jak dlou­ho to vydr­ží­me.
Dragged Across Concrete
© Summit Entertainment

Dragged Across Concrete (S. Craig Zahler, USA) – Nový počin od reži­sé­ra fil­mů Blok 99Kosti a skalp s Melem Gibsonem a Vincem Vaughnem v hlav­ních rolích. Po vylo­že­ně fan­tas­tic­kém Bloku 99 je sní­mek Dragged Across Concrete dra­ma­tic­ky umír­ně­něj­ší a pole­vil i v bru­ta­li­tě a hut­nos­ti, zas to ale dohá­ní ze širo­ka poja­tým sty­lem vyprá­vě­ní. Celý děj se dá v pod­sta­tě shr­nout jako jed­no­rá­zo­vá sle­do­va­cí akce dvou suspen­do­va­ných poli­cej­ních par­ťá­ků, kte­ří se s vidi­nou vel­ké­ho zis­ku namo­čí do zlo­či­nec­ké­ho pod­ni­ku, jenž jim postup­ně pře­ros­te přes hla­vu. Hodinovou his­tor­ku (skvě­lou) nicmé­ně reži­sér a sce­náris­ta S. Craig Zahler pojal jako pro­cedu­rál­ní krimi-drama s téměř troj­ná­sob­nou dél­kou, v němž kaž­dá zásad­ní posta­va musí mít dlou­hou expo­zi­ci s jas­ně defi­no­va­nou his­to­rií, moti­va­ce­mi a rodin­ným záze­mím (v Bloku 99 měl tako­vou posta­vu jed­nu, zatím­co tady jsou nejmé­ně tři, což tro­chu ředí nara­tiv­ní dyna­mi­ku), a to i u těch hrdi­nů, u nichž by to neby­lo nut­ně tře­ba (celé dese­ti­mi­nu­to­vé inter­mez­zo s Jennifer Carpenter, vrcho­lí­cí ban­kov­ním pře­pa­de­ním, je samo o sobě vyni­ka­jí­cím a sil­ně půso­bi­vým krát­kých fil­mem, kte­rý má ale ve vzta­hu k okol­ní­mu dění mini­mál­ní důle­ži­tost). Chytře reží­ro­va­né­mu, důmy­sl­ně vysta­vě­né­mu, prů­raz­né­mu a důsled­ně pocti­vé­mu kom­plex­ní­mu fil­mu tak občas schá­zí tem­po (zejmé­na v dia­lo­go­vých pasá­žích) a ve smys­lu spo­ře dáv­ko­va­né­ho nási­lí i moment pře­kva­pe­ní, kdy scé­ny smě­řu­jí­cí k něče­mu krva­vé­mu lze mnoh­dy odhad­nout dopře­du. Děj se přes­to vyví­jí nepřed­ví­da­tel­ně a všech­ny aspek­ty fil­mu jsou těž­ce pro­fe­si­o­nál­ní. Vince Vaughn má ten­to­krát mno­hem uhla­ze­něj­ší roli, Mel Gibson je mu skvě­lým spo­lu­hrá­čem a těší i kri­ti­ka pře­hna­né poli­tic­ké korekt­nos­ti ve spo­ji­tos­ti se zme­di­a­li­zo­va­nou poli­cej­ní bru­ta­li­tou. Jen to opro­ti Bloku 99 není úpl­ně omra­ču­jí­cí a emo­ci­o­nál­ně zni­ču­jí­cí, ačko­li to je lať­ka, kte­rou prav­dě­po­dob­ně ani pře­ko­nat nešlo. (80%)

Mladí zabi­já­ci (Sam Levinson, USA) – Nečekejte akč­ní thriller, jde totiž zejmé­na o spo­le­čen­skou sati­ru o sou­kro­mí na inter­ne­tu a o živo­tě nác­ti­le­tých Američanek na soci­ál­ních sítích, kte­rá by se ráda pova­žo­va­la za ostrou a kou­sa­vou, ale je při­tom měl­ká asi jako fot­ky mode­lek na Instagramu, pózu­jí­cích před zrca­dlem. Prostřednictvím pří­bě­hu o pěti stře­do­ško­lač­kách na téma obě­tí inter­ne­to­vých hac­ke­rů, kte­ří nabou­rá­va­jí onli­ne úlo­žiš­tě a vyta­hu­jí pri­vát­ní data uži­va­te­lů na veřej­nost, nasta­vu­je zrca­dlo Americe a zhý­ra­le oprsk­lé­mu život­ní­mu sty­lu její zpo­vy­ka­né mlá­de­že, ale mís­to toho, aby jej kri­ti­zo­va­la, tak jej pod­po­ru­je a obha­ju­je. Snímek sice vrcho­lí v posled­ních pat­nác­ti minu­tách novo­do­bým honem na čaro­děj­ni­ce (pro­to se děj ode­hrá­vá v Salemu, mrk, mrk), při němž koneč­ně dojde na tro­chu akce, je ale potře­ba se k němu pro­kou­sat více než hodi­no­vou dia­lo­go­vou expo­zi­cí, v níž jsou osm­nác­ti­le­té hlav­ní hrdin­ky opa­ko­va­ně před­sta­vo­vá­ny jako nesym­pa­tic­ké a namyš­le­né cuch­ty s mód­ním vku­sem luxus­ních pro­sti­tu­tek, co všech­no a všech­ny posí­la­jí někam, ale když si někdo dovo­lí poslat někam je, tak bre­čí a tvá­ří se ublí­že­ně. Tragédie pak spo­čí­vá v mar­né sna­ze fil­mu pře­svěd­čit divá­ka, aby jim fan­dil. Za zmín­ku sto­jí mís­ty doce­la nápa­di­tá režie a kame­ra, pár hez­ky nato­če­ných scén (pře­pa­de­ní rodin­né­ho domu v jed­nom zábě­ru) a tref­ně namí­ře­ná kri­ti­ka pokryt­ců, kte­ří odsu­zu­jí jiné lidi bez zna­los­ti kon­tex­tu a argu­men­tů, a při­tom mají sami co skrý­vat. Postmoderní plo­chá zába­va vizu­ál­ně odpo­ví­da­jí­cí posled­ním dílům Očisty, kte­rou oce­ní hlav­ně ti, co se doká­ží s její­mi hrdin­ka­mi iden­ti­fi­ko­vat. (40%)

Mladí zabijáci / Assassination Nation
© Universal Pictures
Luciferina (Gonzalo Calzada, Argentina) - Horor o mla­dé a hez­ké jep­tiš­ce, co má dar vidět aury lidí, a kte­rá se po sebe­vraž­dě své mat­ky vra­cí k sestře a zra­ně­né­mu otci do rod­né­ho domu, kde hni­je dáv­né tajem­ství. Nic z toho ale není pod­stat­né (aury, otec, mat­ka, sest­ra, ani dům s tajem­stvím), pro­to­že tyhle všech­ny moti­vy film v polo­vi­ně zaha­zu­je (do té doby se nesta­ne nic moc a veš­ke­ré horo­ro­vé atri­bu­ty se obje­vu­jí výhrad­ně jen v podo­bě snů a pře­lu­dů) a dru­hou polo­vi­nu pře­sou­vá na úpl­ně jinou loka­ci, kde roze­hrá­vá okult­ní halu­ci­no­gen­ní jízdu s ďáblem, vymí­tá­ním, dro­ga­mi a ritu­ál­ním sexem, což zní sice dob­ře, ale rea­li­zo­vá­no je to nepře­hled­ně a fád­ně (až na posled­ních zhru­ba dva­cet minut). Zmatenému kon­cep­tu a pří­bě­hu se spous­tou nejas­nos­tí ješ­tě nasa­zu­je koru­nu sku­teč­nost, že jde patr­ně o prv­ní díl plá­no­va­né tri­lo­gie, tak­že je mož­né, že se leda­cos ješ­tě vrá­tí a dovy­svět­lí v dal­ších dílech, ale to bohu­žel při hod­no­ce­ní Luciferiny nehra­je pří­liš vel­kou roli. (40%)

Složka 64 (Christoffer Boe, Dánsko) – Čtvrtý film kri­mi­nál­ní série pod­le romá­nů Jussiho Adler-Olsena, pokra­čo­vá­ní sním­ků Žena v kle­ci, ZabijáciVzkaz v láhvi. Předchozí díly série beru jako vzá­jem­ně zamě­ni­tel­né, mír­ně nad­prů­měr­né adap­ta­ce mno­hem kom­plex­něj­ších kniž­ních před­loh, jejichž kri­mi­nál­ní záplet­ka obvykle trpě­la tím, že divák byl před dvo­ji­cí vyšet­řo­va­te­lů v hlav­ních rolích vždy o krok napřed, a kte­ré se kro­mě stan­dard­ní­ho pát­rá­ní po pacha­te­lích něja­ké­ho staré­ho pří­pa­du nikdy nepo­kou­še­ly o nic hlub­ší­ho, zkrát­ka sluš­né žánrov­ky. To se nyní mění se čtvr­tým dílem, zda­le­ka nej­lep­ším v sérii, jehož děj sice začí­ná obli­gát­ním nále­zem tří sta­rých mrt­vol a pát­rá­ním po jejich vra­ho­vi, ale pak enorm­ně naky­ne do netu­še­ných roz­mě­rů, v nichž hra­jí roli spik­nu­tí zastře­še­né sku­teč­ný­mi udá­lost­mi, para­le­ly s kam­pa­ní MeToo, téma rov­no­práv­nos­ti v mul­ti­kul­tur­ním svě­tě i kri­ti­ka insti­tu­ci­o­na­li­zo­va­né­ho naklá­dá­ní s „pad­lý­mi žena­mi“. Postavy koneč­ně pro­chá­ze­jí něja­kým vývo­jem, dost zásad­ním na to, aby věč­ně zachmu­ře­ný Carl nebyl pořád ten samý aso­ci­ál­ní bru­čoun, pří­běh má netu­še­nou hloub­ku a skvě­le vymyš­le­né a výbor­ně poin­to­va­né situ­a­ce, napí­na­vé vyprá­vě­ní má prů­běž­ně gra­du­jí­cí spád a jedi­né, co se tomu dá vytknout, je mís­ty poně­kud rutin­ní, ale jinak napros­to suve­rén­ní režie. (90%)

Journal 64
© Nordisk Film Distribution


St. Agatha
(Darren Lynn Bousman, USA) - Nudně reží­ro­va­ný a hlou­pě napsa­ný horor od reži­sé­ra dru­hé­ho, tře­tí­ho a čtvr­té­ho dílu Saw, u nějž je nesmy­sl­ný už prvot­ní námět (jep­tiš­ky dohlí­že­jí na těhot­né dív­ky a zále­ží jim na tom, aby poro­di­ly zdra­vé děti, ale při­tom je nevá­ha­jí během těho­ten­ství růz­ně mučit a mrza­čit jen pro­to, že si zaklá­da­jí na „přís­ném reži­mu“), a kte­rý udá­los­ti v pečo­va­tel­ském domě zce­la zby­teč­ně kaž­dou chví­li pře­ru­šu­je a pro­dlu­žu­je scé­na­mi z minu­los­ti hlav­ní hrdin­ky, aniž by jejich exis­ten­ci dosta­teč­ně ospra­ve­dl­nil. Postavy se cho­va­jí nelo­gic­ky pod­le toho, jak jim zrov­na scé­nář při­ka­zu­je, tak­že řádo­vé sest­ry v jed­nu chví­li sly­ší kaž­dé šust­nu­tí, ale jin­dy jsou jako­by hlu­ché a sle­pé. Finále je hroz­ně naiv­ní, až směš­né. Z herec­kých výko­nů sto­jí za zmín­ku jen Carolyn Hennesy v roli démo­nic­ky vlíd­né Matky před­sta­ve­né, ostat­ní ale při plo­chos­ti svých cha­rak­te­rů bohu­žel nema­jí moc co hrát. (30%)

The Spy Gone North (Jong-bin Yoon, Jižní Korea) - Skutečnými udá­lost­mi inspi­ro­va­ný pří­běh jihoko­rej­ské­ho taj­né­ho agen­ta, kte­rý v deva­de­sá­tých letech dostal za úkol infil­tro­vat pohla­vá­ry severní Korey za úče­lem poli­tic­ké a váleč­né špi­o­ná­že a obsta­rá­ní infor­ma­cí potvr­zu­jí­cích exis­ten­ci severoko­rej­ské­ho nuk­le­ár­ní­ho pro­gra­mu, a to v přestro­je­ní za obchod­ní­ka dis­po­nu­jí­cí­ho vlád­ní­mi tajem­ství­mi a nabíd­kou mar­ke­tingo­vé pro­pa­ga­ce severoko­rej­ských výrob­ků u již­ních sou­se­dů. Dějově našla­pa­né, nesmír­ně kom­plex­ní a dyna­mic­ké vyprá­vě­ní vyža­du­je ale­spoň základ­ní ori­en­ta­ci v poli­tic­kém a geo­gra­fic­kém kon­tex­tu, pro­to­že na pří­liš­né vysvět­lo­vá­ní není čas. Tvůrci v čele s více než schop­ným reži­sé­rem a sce­náris­tou a herec­ky přes­ným obsa­ze­ním naklá­da­jí suve­rén­ně a prak­tic­ky bez­chyb­ně rea­li­zo­va­ný dobo­vý špi­on­ský thriller, v němž napí­na­vě gra­du­jí­cí děj, vysta­vě­ný z vel­ké čás­ti na dra­ma­tic­ky našpo­no­va­ných obchod­ních a poli­tic­kých setká­ních hlav­ní­ho hrdi­ny se severoko­rej­skou vlád­ní eli­tou, posou­va­jí ješ­tě o úro­veň výš výji­meč­ně doko­na­lé pasá­že ze schůzek s abso­lut­ním nad­vlád­cem Kim Čong-ilem a ze severoko­rej­ských měst, kde se tře komu­nis­tic­ká bída s nou­zí na poza­dí impe­rá­tor­sky vel­ko­le­pých exte­ri­é­rů. Po všech strán­kách skvě­lý film o zásad­ních změ­nách ve vzta­hu dvou zemí na Korejském polo­ostro­vě ke kapi­ta­lis­mu i k sobě navzá­jem (ako­rát dění na jihu není tolik pou­ta­vé jako dění na severu), o poli­tic­kých roz­hod­nu­tích na nej­vyš­ších mís­tech a o živo­tě ve stá­tě, kde vyja­d­řo­vat poli­tic­ký nesou­hlas zna­me­ná ris­ko­vat život. (90%)

Gongjak / The Spy Gone North
© CJ Entertainment
Ederlezic Rising (Lazar Bodroža, Srbsko) - Erotické sci-fi béč­ko, co se mar­ně sna­ží mas­ko­vat za hlu­bo­ký art­film. Pilot náklad­ní vesmír­né lodi má za úkol pod­nik­nout sám něko­li­ka­le­tou ces­tu na Alfa Centauri, a aby se nenu­dil, je mu při­řa­ze­na robo­tic­ká spo­leč­ni­ce (hra­ná por­no­he­reč­kou Stoyou), kte­rá mu má slou­žit jako ko-pilotka, psy­cho­lož­ka a sexu­ál­ní tre­na­žer. Chlapovi vadí její před­pro­gra­mo­va­né vzor­ce cho­vá­ní, a tak se poku­sí z ní vyma­zat část pro­gra­mu, aby z ní udě­lal člo­vě­ka. Obehraná otáz­ka, zda jsou robo­ti schop­ni zami­lo­vat se, zís­ká­vá v tom­to pří­pa­dě podo­bu nud­ně reží­ro­va­né­ho, ošk­li­vě nasní­ma­né­ho a myš­len­ko­vě povrch­ní­ho žvás­tu, v němž není nou­ze o dlou­hé repe­ti­tiv­ní a pseudo-umělecké scé­ny, v nichž se nic nedě­je ani v rovi­ně dějo­vé, ani v rovi­ně sym­bo­lic­ké. Extrémně zjed­no­du­še­ná psy­cho­lo­gie postav je k smí­chu, herec­ké výko­ny pod­prů­měr­né, tem­po vyprá­vě­ní vzhle­dem k cel­ko­vé bez­ob­saž­nos­ti zby­teč­ně uta­ha­né. Pozitivní je aspoň mís­ty tri­ko­vá strán­ka (na srb­ské pomě­ry) a este­tic­ký pří­stup k naho­tě. Vyloženě por­no­gra­fie to ale není, na to je ten­to sní­mek pří­liš chlad­ný, nevzru­ši­vý a bez vidi­tel­ných pene­tra­cí. (20%)
Keepers (Kristoffer Nyholm, Velká Británie) – Skutečnou udá­los­tí inspi­ro­va­ná báchor­ka sta­rých moř­ských vlků o třech stráž­cích majá­ku, kte­ří záhad­ně zmi­ze­li z izo­lo­va­né­ho ost­ro­va. Stroze rea­lis­tic­ký a spíš psy­cho­lo­gic­ký než dra­ma­tic­ký film nicmé­ně líčí důvo­dy ono­ho „záhad­né­ho“ zmi­ze­ní jako čis­tě pro­za­ic­ké a pro­střed­nic­tvím cha­rak­ter­ních herec­kých výko­nů tří mužů v hlav­ních rolích (jeden z nich je Gerard Butler) vyprá­ví o tom, jak lidi postup­ně mění a ničí mamon, strach, svě­do­mí a samo­ta. (60%)
Keepers
© Lionsgate
Ghosthunter (Ben Lawrence, Austrálie) – Dokument, jehož hlav­ní pro­ta­go­nis­ta sice dělá lov­ce para­nor­mál­ních akti­vit a má na to fir­mu, ale to není před­mě­tem toho­to fil­mu a je tomu věno­vá­no jen nece­lých deset minut. Hlavním téma­tem je totiž pát­rá­ní po jeho otci, na kte­ré­ho nemá pří­liš vzpo­mí­nek. Snaha dopát­rat se otco­va byd­liš­tě nako­nec nabe­re neče­ka­né obrát­ky, po nichž film eska­lu­je do tera­pe­u­tic­ké ese­je o hle­dá­ní vlast­ní iden­ti­ty, o trau­ma­tech z dět­ství, pokři­ve­ných rodin­ných vzta­zích a násled­cích, kte­ré tako­vé věci na člo­vě­ku zane­cha­jí. Standardně nato­če­ný a prů­měr­ně pou­ta­vý doku­ment o jed­nom muži, jeho rodi­ně a její pohnu­té his­to­rii. (60%)
El año de la pla­ga(C. Martín Ferrera, Španělsko/Mexiko/Belgie) - Nekoukatelná, ama­tér­sky laci­ná vari­a­ce na Invazi lupi­čů těl, ako­rát že mís­to mimo­zemš­ťa­nů jsou lidé pře­mě­ňo­vá­ni virem šíře­ným ze zmu­to­va­né­ho euka­lyp­tu z vesmí­ru. V celém fil­mu není ani jed­na akč­ní scé­na a 95% děje je věno­vá­no dement­ní kon­ver­zač­ní tele­no­ve­le s pri­mi­tiv­ní­mi dia­lo­gy, v níž nesym­pa­tic­ký hlav­ní hrdi­na a jeho ješ­tě méně sym­pa­tic­ká ex-přítelkyně nema­jí vůbec nic spo­leč­né­ho, nema­jí si co říct a nee­xis­tu­je důvod, proč by měli být spo­lu. Romantický troj­ú­hel­ník nevy­u­ži­tý, stej­ně jako dvě tře­ti­ny dal­ších nakous­nu­tých moti­vů. Vyloženě sla­bí her­ci tele­viz­ně dekla­mu­jí o ničem, režie i scé­nář za hra­ni­cí trap­nos­ti, nee­xis­tu­jí­cí tri­ky ani mas­ky, od začát­ku do kon­ce pří­šer­ně zou­fa­lá nuda, kdy se dlou­ho vůbec nic nedě­je (neza­jí­ma­vá expo­zi­ce postav zabí­rá víc než polo­vi­nu fil­mu), a když už se něco dít začne, je to pate­tic­ké a k smí­chu. Subjektivně tří­ho­di­no­vý film, sko­ro se to nedá pře­žít. (0%)


Jak bude rekla­ma vypa­dat?
-
Nechceš zde rekla­mu napo­řád jen za 50 Kč?
Zobrazit for­mu­lář pro nákup
Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
  • The Domestics (2018)7. října 2018 The Domestics (2018) Tady půjdu proti proudu, ale pro mne od Mad Maxe tu lepší postapo nebylo.Post-apokalyptické snímky patří k mým nejoblíbenějším hned za Exploitation, tedy dokážu odpustit ledacos, ale zde v […] Posted in Krátké recenze
  • The Penguins of Madagascar (Kinect)18. září 2020 The Penguins of Madagascar (Kinect) Kdo by neznal partu tučňáku, kteří se nám poprvé představili ve všech sériích animovaného filmu Madagaskar. Dále jejich akce samostatně pokračovala v krátkých příbězích v městské zoo. A […] Posted in Retro games
  • Mrazík28. prosince 2021 Mrazík Mrazík je sovětský romantický fantasy film z roku 1964, který natočilo filmové studio Gorkij. Byl natočen podle tradiční ruské pohádky Morozko. Režíroval ho Alexandr Rou a v hlavních […] Posted in Speciály
  • Divergence - 75 %5. června 2022 Divergence - 75 % Film byl natočen režisérem Neilem  Burgerem podle knižní předlohy Veronici Rothové. U autorky knih se jedná o trilogii knih Divergence, Rezistence, Aliance, kdy byla taktéž natočena […] Posted in Retro filmové recenze
  • Město bohů - recenze3. července 2003 Město bohů - recenze Válka dětských gangů, chladnokrevné zabíjení nebo jak se stát králem dealerů drog? Tvrdá realita…60tá léta, předměstí Ria de Janeira, Město bohů – projekt Brazilské vlády pro odsunutí […] Posted in Filmové recenze
  • Matrix - parodie29. června 2003 Matrix - parodie Na serveru www.matrix-xp.com se objevila ke stáhnutí skvělá parodie na Matrix a přinášíme 10 fotek z tohoto necelých čtyři minuty dlouhého filmu. […] Posted in Články
  • Jak ovládnout své emoce – zlepšete svůj život20. srpna 2023 Jak ovládnout své emoce – zlepšete svůj život Ovládnout emoce by se jistě hodilo každému. I z tohoto důvodu jsem se začetla do publikace Thibauta Meurisse, jež slibuje pozitivnější prožívání každého dne. Musím se přiznat, že mi chvíli […] Posted in Recenze knih
  • REC (2007) 21. července 2014 REC (2007) Jeden z nejlepších zombie filmů co jsem kdy viděl… Film začíná představením reportérky Angely Vidal, která společně se svým kameramanem Pablem chystá natočit […] Posted in Horory
  • Zdeněk Piškula ztvární hlavní roli v novém představení Divadla ABC Moře. Působení ve velkém divadle vnímám jako nový start, říká3. září 2018 Zdeněk Piškula ztvární hlavní roli v novém představení Divadla ABC Moře. Působení ve velkém divadle vnímám jako nový start, říká Zdeňka Piškulu jsme dosud znali především jako filmového a seriálového herce. Letos na podzim se ale představí také v hlavní divadelní roli v novém představení Divadla ABC Moře v režii […] Posted in Divadelní aktuality
  • Strangeness, The (1985) 6. ledna 2015 Strangeness, The (1985) Ve starém zlatém dole na ně rozhodně nečeká bohatství… Skupina průzkumníků se vydává do opuštěného zlatého dolu, o kterém kolují podivné příběhy. Někteří z nich tam […] Posted in Horory
Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 4,21424 s | počet dotazů: 256 | paměť: 72412 KB. | 18.05.2024 - 19:21:39