Globální fenomén:
Warcraft se rozbíhá
Od vzniku fenomenální hry World of Warcraft jejímu kouzlu a působivé mytologii propadlo více než sto milionů hráčů.
Strategie Warcraft: Orkové a lidé, vytvořená společností Blizzard Entertainment v roce 1994, se záhy stala obrovským úspěchem. Tím zároveň posloužila jako první kapitola v trilogii, která pro mnoho fanoušků redefinovala žánr real-timeových strategií. Druhý a třetí díl, Warcraft II: Příliv temnoty a Warcraft III: Vláda chaosu, s jejich datadisky vzbudily v hráčích horečné okouzlení a nabudily jejich představivost. A nejinak tomu bylo u bestsellerových románů a dalšího populárního merchandisingu.
Ale teprve čtvrtý titul v této sérii doopravdy – a doslova – změnil pravidla hry.
V roce 2004 Blizzard vypustil do světa monumentální World of Warcraft, masivní multiplayerovou online role-playingovou hru založenou na předplatném (MMORPG). Hru, která umožnila ohromnému množství hráčů po celém světě prožívat dobrodružství bok po boku v tom samém vesmíru. Hru, v níž si mohli vytvořit postavu z řad Aliance nebo Hordy a ovládat její činy, utvářet si vztahy s ostatními postavami v oslnivě detailním prostředí. A tak se z World of Warcraft stala jedna z nejúspěšnějších fantasy herní historie.
Dnes, o více než dekádu později, má World of Warcraft sto milionů registrovaných uživatelů a řadí se mezi TOP 10 nejpopulárnějších MMORPG na světě.
Dosud bylo vydáno pět rozšíření hry, z nichž posledním je World of Warcraft: Warlords of Draenor (Vojevůdci Draenoru – pozn. překl.). Když hráč vstoupí do neustále se rozvíjejícího příběhu světa Warcraftu, dostane se mu tisícovek questů (herních úkolů – pozn. překl.) a neomezeného množství dobrodružství na pozadí fantastických mýtů, magie, mocných království a nebezpečných bojišť.
Konflikt je základním pilířem Warcraftu a jeho příběhu. A proto není překvapivé, že Blizzard s filmaři diskutoval nejprve právě o tom, který z těchto konfliktů zvolit. Musel to být příběh poutavý nejen pro bezpočet věrných fanoušků po celém světě, ale i pro diváky, kteří se s prostředím Warcraftu a s jeho postavami dosud nesetkali.
Nakonec se rozhodli vrátit na úplný začátek ságy o Warcraftu. Zaměřili se na vznik dvou zcela odlišných světů – překrásného a poklidného Azerothu a Draenoru, umírající planety, jejímž obyvatelům hrozí vymření. A právě tento kontrast posléze svede dohromady dva hrdiny z opačných stran barikády, aby společně čelili osudu.
Části seriálu: Warcraft: První střet
- Warcraft: První střet – PŘEDSTAVENÍ TĚCHTO SVĚTŮ
- Warcraft: První střet – O POSTAVÁCH
- Warcraft: První střet – PŘED PRODUKCÍ
- Warcraft: První střet – O PRODUKCI
- Warcraft: První střet – O PRODUKCI – Orkové a obyvatelé Azerothu Obsazení filmu
- Warcraft: První střet – O PRODUKCI – Respektování a rozšiřování: Návrh Warcraftu
Nejnovější komentáře