Kritiky.cz > Speciály > Warcraft: První střet – PŘED PRODUKCÍ

Warcraft: První střet – PŘED PRODUKCÍ

War
War
1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (zatím nehodnoceno)
Loading...

Globální fenomén:

Warcraft se rozbíhá

Od vzniku fenomenální hry World of Warcraft jejímu kouzlu a působivé mytologii propadlo více než sto milionů hráčů.

Strategie Warcraft: Orkové a lidé, vytvořená společností Blizzard Entertainment v roce 1994, se záhy stala obrovským úspěchem. Tím zároveň posloužila jako první kapitola v trilogii, která pro mnoho fanoušků redefinovala žánr real-timeových strategií. Druhý a třetí díl, Warcraft II: Příliv temnotyWarcraft III: Vláda chaosu, s jejich datadisky vzbudily v hráčích horečné okouzlení a nabudily jejich představivost. A nejinak tomu bylo u bestsellerových románů a dalšího populárního merchandisingu.

Ale teprve čtvrtý titul v této sérii doopravdy – a doslova – změnil pravidla hry.

V roce 2004 Blizzard vypustil do světa monumentální World of Warcraft, masivní multiplayerovou online role-playingovou hru založenou na předplatném (MMORPG). Hru, která umožnila ohromnému množství hráčů po celém světě prožívat dobrodružství bok po boku v tom samém vesmíru. Hru, v níž si mohli vytvořit postavu z řad Aliance nebo Hordy a ovládat její činy, utvářet si vztahy s ostatními postavami v oslnivě detailním prostředí. A tak se z World of Warcraft stala jedna z nejúspěšnějších fantasy herní historie.

Dnes, o více než dekádu později, má World of Warcraft sto milionů registrovaných uživatelů a řadí se mezi TOP 10 nejpopulárnějších MMORPG na světě.

Dosud bylo vydáno pět rozšíření hry, z nichž posledním je World of Warcraft: Warlords of Draenor (Vojevůdci Draenoru – pozn. překl.). Když hráč vstoupí do neustále se rozvíjejícího příběhu světa Warcraftu, dostane se mu tisícovek questů (herních úkolů – pozn. překl.) a neomezeného množství dobrodružství na pozadí fantastických mýtů, magie, mocných království a nebezpečných bojišť.

Konflikt je základním pilířem Warcraftu a jeho příběhu. A proto není překvapivé, že Blizzard s filmaři diskutoval nejprve právě o tom, který z těchto konfliktů zvolit. Musel to být příběh poutavý nejen pro bezpočet věrných fanoušků po celém světě, ale i pro diváky, kteří se s prostředím Warcraftu a s jeho postavami dosud nesetkali.

Nakonec se rozhodli vrátit na úplný začátek ságy o Warcraftu. Zaměřili se na vznik dvou zcela odlišných světů – překrásného a poklidného Azerothu a Draenoru, umírající planety, jejímž obyvatelům hrozí vymření. A právě tento kontrast posléze svede dohromady dva hrdiny z opačných stran barikády, aby společně čelili osudu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Tiskové informace. Většinou od distributorů, ale občas i z televizí a festivalů.

Opravdu si myslíte, že umíte psát lépe, častěji a čtiveji?  Tak své komentáře, články, recenze… pište pro nás!

|

0
Budeme rádi za vaše názory, zanechte prosím komentář.x
Stránka načtena za 3,23051 s | počet dotazů: 236 | paměť: 57038 KB. | 11.10.2024 - 20:42:23