Na začátek fiktivní hra, dotýkající se citlivých témat. Pokud se potýkáte s osobními problémy, náš tým vývojářů vám doporučuje, abyste se do hraní nepouštěli bez dozoru a srdečně žádá – obraťte se na přátele, nebo zavolejte na tísňovou linku. Problémům nemusíte čelit sami Přesně takhle zní v překladu upozornění italských vývojářů ze studia One-O-One Games.
Když se vám tato zpráva zobrazí na začátku samostatné hry, řeknete si že to bude asi hodně tvrdé a bude ždímat všechny pocity na které si vzpomenete a ne každý na to muže být připravený. Sama hra vypráví příběh odehrávající se v Hotelu na horách daleko od civilizace, V příběhu hrajete za dceru majitelů hotelu kteří už nežijí a tak se vydáváte do hotelu po studiích, vykonat poslední věc co po vás vaše matka v závěti chtěla a to prodat hotel zaplatit za studia a zbytek peněz dát rodině Rachel Foster.
Když poprvé do hotelu přijedete zaujme vás grafické zpracováni které od menšího týmu vypadá pěkně a neurazí , naopak gameplay část hry vás ničím neohromí jedná se pouze o tak zvaný “walking simulator” a to je škoda kromě pár věcí jako je prohlížení předmětu je to strašně málo. Příběh, který se odehrává v 90.letech vás naopak opravdu zaujme máte v něm možnost výběru odpovědí ale ty sami v příběhu nemají velký spíše žádný smysl, někdy máte strach co bude za rohem ale kvůli slabé hratelnosti se přestanete brzo bát a pouze chodíte kupředu chodbami hotelu a brouzdáte ke konci, který má ano 2 konce ale to že rozhodnutí které činíte po čas hry na něj nemají žádný vliv vás docela naštve.
Abych hru shrnul jedná se o pěknou, jednoduchou jednohubku, kterou za večer dohrajete ale budete si říkat jestli tohle bylo vše co autoři nabídli tak nevím jestli to stačí. Můj odehraný čas byl kolem 3 hodin a to jsem nikam nespěchal což je trochu málo a kvůli nedostatku hratelnosti musím dát hodnocení 6/10.
Foto: ONE-O-ONE GAMES & Daedalic Entertainment