Při prvním setkání se výtvarník Martin Whist a Shane Black shodli, že je důležité, aby film respektoval děj a minulost příběhu – neměnit to, ale aktualizovat. Whist dodává, že „od roku 1987 udělali pokroky Predátoři i filmové umění, takže my jsme chtěli obojí. Oni zdokonalili svou technologii, takže my, jako filmaři, jsme tu svou zdokonalili taky.”
O vytváření vesmírné lodi nazvané Archa, Whist říká: „Je to kombinace organické a technické hmoty, jako Predátor. Je v ní technologie, kterou nevytvořil člověk, což jsme chtěli se Shanem zdůraznit. Na lodi není nic lineárního. Tlačítka, ovládací prvky, nic není rovné, což lidem nedává smysl. Chtěl jsem vytvořit novou řeč, Predátorův jazyk založený na tom, že Predátor není z téhle planety. Má své technologie, krycí mechanismus, ale v podstatě funguje analogickým způsobem jako my, což můžeme vidět na tom, jak bojuje. Líbí se mi to, že je schopen jednoduše nakopat protivníka do zadku, až křupou kosti, když přitom disponuje zařízením vyspělé mimozemské technologie.“
Scény postavené ve studiích v Mammoth kousek od Vancouveru obsahovaly laboratoř Stargazeru, Archu Predátorů a bažinu, která byla vytvořena na dvou místech, na vrcholu útesu a u jeho úpatí.
Exteriéry Stargazeru byly vytvořeny složením dvou skutečných lokalit: Cleveland Dam v severním Vancouveru a čistírny odpadních vod na Lulu Island v Richmondu. Whist vysvětluje: „Stargazer je skrytý, není zřejmé, že to zařízení patří vládě.”
Interiéry Stargazeru byly vybudované v Mammoth. Jejich těžké betonové stěny napodobují vnitřek přehrady.
Jako velký fanoušek výtvarníka Stanleyho Kubricka, Kena Adama, Whist vysvětluje: „Chodby a to, jak některé prostory působí, jsou pozdravem Kenu Adamovi a vyjádřením respektu kruhovému uspořádání válečného štábu v „Dr. Divnoláska“. Nejsou navržené stejným způsobem, ale jejich oválný design mu vzdává hold.“
Whist začal na návrzích Stargazeru pracovat v dubnu 2016. Konstrukce trvala zhruba 20 týdnů.
Whist navrhl také ohromné vylepšení Predátora. „Má tři metry, je prakticky dvakrát větší než my,” říká Whist. „Zdokonalil svou technologii, ale takhle zdokonalený je vražednou zbraní sám o sobě. Stal se svou vlastní zbraní. Má smrtící ruce. Je obrovský. Je dokonalým vražedným strojem. Chtěl jsem, aby když se vynoří ze tmy, jeho loď prostě obživla a aby to mezi nimi fungovalo hladce. Loď je skoro jako živý organismus. Chtěl jsem, aby působila jako skutečně živá organická inteligence, kterou Predátor odkryje. Původní postava byla průlomová – naprosto fantastická a strašná. Bylo mi velkou ctí re designovat ho a zdokonalit a dát mu loď. Chtěl jsem si být naprosto jistý, že vším, co jsem udělal, jsem před Stanem Winstonem smekl pomyslný klobouk a vzdal mu čest.“
Části seriálu: Predátor: Evoluce
- Predátor: Evoluce
- Predátor: Evoluce - MYTOLOGIE FILMU
- Predátor: Evoluce - MYTOLOGIE PREDÁTORA
- Predátor: Evoluce - PREDÁTOROVA BUJABÉZA
- Predátor: Evoluce - POŠUCI
- Predátor: Evoluce - ŽOLDÁK
- Predátor: Evoluce - VĚDKYNĚ
- Predátor: Evoluce - SVALY
- Predátor: Evoluce - NE/PŘÁTELÉ: COYLE A BAXLEY
- Predátor: Evoluce - PILOT
- Predátor: Evoluce - STARGAZER
- Predátor: Evoluce - DÍTĚ
- Predátor: Evoluce - RODINNÝ ODKAZ
- Predátor: Evoluce - PREDÁTOR
- Predátor: Evoluce - SHANGRI LA
- Predátor: Evoluce - VZHLED
- Predátor: Evoluce - ZAJÍMAVOSTI
Nejnovější komentáře