Daniel Vávra poskytl pár střípků z jeho scénáře k Mafii 3, který nakonec použit nebyl. Hrát jsme prý měli za gangstera a policistu, za kterého by jste vyšetřovali sami sebe jako gangstera. Podle něj to na tu dobu byl revoluční a geniální koncept pojetí příběhu oproti dnešku, kdy je to standardem. Jediné co vývojáři z Hangar 13 (Mafia II, Mafia III, Mafia: Definitive Edition) prý použili bylo zasazení do doby kolem roku 1968 v New Bordeaux (New Orleans). Na hře jako herní designér pracoval dva roky, poté se neshodách přesunul k projektu Kingdom Come: Deliverance, prozradil nejslavnější český videoherní režisér v podcastu U Kulatého stolu.
Daniel Vávra poskytl pár střípků z jeho scénáře k Mafii...
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup
Odebírat
Přihlášení
0 Komentáře
Opravdu si myslíte, že umíte psát
lépe, častěji a čtiveji? Tak
své komentáře, články,
recenze… pište pro nás!
◄ Expanze Fallen God do SpellForce 3 vyjde 3. 11. letošního... | Epic Games tento týden nabízí indie adventuru Pikuniku.... ►
Nejnovější komentáře